Anneee Skrevet 20. april 2015 #2261 Del Skrevet 20. april 2015 Jeg har en unge i spillet mitt som er forelsket i sin egen far :x 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 20. april 2015 #2262 Del Skrevet 20. april 2015 Jeg har en unge i spillet mitt som er forelsket i sin egen far :x 20.04.2015_16-02.png Daddy issues? Du får følge på med challengen om å ha barn med flest mulig i byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 20. april 2015 #2263 Del Skrevet 20. april 2015 Datteren til simmen min har giftet seg, og jeg ble rørt av seremonien. Er jeg fortsatt litt nygift? "Svigersønnen" min må få seg en jobb, enten politi eller lege. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 20. april 2015 #2264 Del Skrevet 20. april 2015 Datteren til simmen min har giftet seg, og jeg ble rørt av seremonien. Er jeg fortsatt litt nygift? "Svigersønnen" min må få seg en jobb, enten politi eller lege. Noen anbefalinger? Jeg har ikke prøvd legen ennå, men politijobben er ganske artig, selv om den begynner å bli litt gjentagende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 20. april 2015 #2265 Del Skrevet 20. april 2015 Politi er morsommere enn lege Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #2266 Del Skrevet 21. april 2015 Vi er 2 stk som har begynt å spille Sim nå på pc'en min. Har lagret spillene med egne navn. Men når vi nå skal inn der igjen etterpå så finner vi ikke igjen lagrede spill...? Hjelp...?? Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 21. april 2015 #2267 Del Skrevet 21. april 2015 Vi er 2 stk som har begynt å spille Sim nå på pc'en min. Har lagret spillene med egne navn. Men når vi nå skal inn der igjen etterpå så finner vi ikke igjen lagrede spill...? Hjelp...??Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3 Når du er inne i hovedmenyen i spillet, så skal det være et ikon som ser ut som en diskett oppe i høyre hjørnet. Der kan du finne lagrede spill 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 23. april 2015 #2268 Del Skrevet 23. april 2015 Hvor lenge lever egentlig simmene? Det er lenge siden det kom opp en melding om at både "jeg" og mannen min bare hadde få dager igjen, men begge lever fortsatt i beste velgående. Mannen har også blitt bortført av romvesener og blitt gravid etter at han ble gammel, jenta er nå snart tenåring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 23. april 2015 #2269 Del Skrevet 23. april 2015 Noen som har bestilt tannbleking på ebay? Noen å anbefale? Og ikke minst, funker det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 23. april 2015 #2270 Del Skrevet 23. april 2015 Noen som har bestilt tannbleking på ebay? Noen å anbefale? Og ikke minst, funker det? Tror du la denne under feil tråd. Får nok flere svar et annet sted, hvite tenner er jo ikke så viktig når du sitter klistret til skjemen fordi du er hekta på sims. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 23. april 2015 #2271 Del Skrevet 23. april 2015 Tror du la denne under feil tråd. Får nok flere svar et annet sted, hvite tenner er jo ikke så viktig når du sitter klistret til skjemen fordi du er hekta på sims. Hahaha ops, gikk litt fort i svingene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #2272 Del Skrevet 24. april 2015 Hahaha ops, gikk litt fort i svingene Tror du la denne under feil tråd. Får nok flere svar et annet sted, hvite tenner er jo ikke så viktig når du sitter klistret til skjemen fordi du er hekta på sims. Tvert imot så har vi vel nesten ikke tid å PUSSE tennene engang, viktigere å hjelpe Sim-generasjonene videre Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StineMari Skrevet 24. april 2015 #2273 Del Skrevet 24. april 2015 Er det noen som vet om jeg kan finne igjen bildene som blir tatt i spillet, på pc'n? Altså hvor de blir lagret... Har lett igjennom alle mapper :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alethia Skrevet 24. april 2015 #2274 Del Skrevet 24. april 2015 Hva synes dere om mitt aller første selvbygde hus? Sett utenfra, ved inngangspartiet: Uteområdet: Inngangspartiet: Kjøkkenet samt spisestue: Stuen (Det rommet til venstre er kontoret) Badet, med tilhørende gang til uteområdet. Peisområdet/oppholdsrom i 2. Etasjen Hovedsoverom: Soverom nr.2 tilhørende sønnen Soverom til datteren når hun blir større: Basseng i kjelleren, med tilhørende rom for dusjing o.l Anonymous poster hash: ed70d...822 Har du lyst til å legge ut huset, slik at jeg kan laste det ned? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 24. april 2015 #2275 Del Skrevet 24. april 2015 Hva håper dere den neste utvidelsespakken blir? Vil ha mer! Haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #2276 Del Skrevet 24. april 2015 Jeg har en unge i spillet mitt som er forelsket i sin egen far :x 20.04.2015_16-02.png Haha ! Anonymous poster hash: f83bd...4b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyttebæra Skrevet 24. april 2015 #2277 Del Skrevet 24. april 2015 Hva håper dere den neste utvidelsespakken blir? Vil ha mer! Haha Håper på årstider eller dyreliv! Hadde vært såå gøy og kunne lage en gård med kuer osv har alltid syns dyreliv har vært bra jeg da , og ble jo mye bedre i 3'ern enn 2'ern. Så jeg har kanskje litt for høye forhåpninger til 4'ern 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 24. april 2015 #2278 Del Skrevet 24. april 2015 Hva håper dere den neste utvidelsespakken blir? Vil ha mer! Haha Jeg er ganske sikker på at det blir enten kjæledyr eller byliv. Jeg håper på kjæledyr, årstider eller en generasjoner-pakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 24. april 2015 #2279 Del Skrevet 24. april 2015 Er det noen som vet om jeg kan finne igjen bildene som blir tatt i spillet, på pc'n? Altså hvor de blir lagret... Har lett igjennom alle mapper :/ Dokumenter - Electronic Arts - The Sims 4 - Skjermbilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 24. april 2015 #2280 Del Skrevet 24. april 2015 Årstider og generasjoner Savner småbarn! Hadde vært kult med værtyper også. F.eks solskinn (så kan man sole seg), regn (paraply så man ikke blir våt), snø (lage snømenner og snølykter), høststorm osv osv :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå