Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Har tydeligvis noe feil med kameravinklene... Ser alt litt ovenfra. Har prøvd alle innstillinger, men ingenting virker. Noen som vet?



Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har ingen andre linker liggende a? :sjenert:

Føler jeg har saumfart alle de "vanlige" sidene mine, og jeg vil bare ha mer, mer, meer!

Andre sider å laste ned fra, eller linker til for eksempel konkrete hårfrisyrer eller klær? Sistnevnte skal jeg få til, men det går mest i thesimsresource.com altså :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tydeligvis noe feil med kameravinklene... Ser alt litt ovenfra. Har prøvd alle innstillinger, men ingenting virker. Noen som vet?

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

Jeg endrer synsvinkel ved å holde inn musehjulet og dra rundt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endrer synsvinkel ved å holde inn musehjulet og dra rundt :)

Har prøvd, virker ikke... :vetikke:

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd, virker ikke... :vetikke:Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

Trykk på kameraikonet i høyre hjørne, deretter på boksen med "vinduer". Hover du over den står det Top View Down (på engelsk hvertfall) eller trykk ganske enkelt på T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre sider å laste ned fra, eller linker til for eksempel konkrete hårfrisyrer eller klær? Sistnevnte skal jeg få til, men det går mest i thesimsresource.com altså :D

Tenkte på flere nettsider. :) Synes det er så ork med simsresource, mye reklame og venting. Også er kvaliteten på tingene så veldig variert, må bla gjennom myyye dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trykk på kameraikonet i høyre hjørne, deretter på boksen med "vinduer". Hover du over den står det Top View Down (på engelsk hvertfall) eller trykk ganske enkelt på T.

Det var selvfølgelig det første jeg gjorde! :fnise: Virket ikke... Fremdeles delvis fugleperspektiv.

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var selvfølgelig det første jeg gjorde! :fnise: Virket ikke... Fremdeles delvis fugleperspektiv.

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

Prøv TAB knappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på flere nettsider. :) Synes det er så ork med simsresource, mye reklame og venting. Også er kvaliteten på tingene så veldig variert, må bla gjennom myyye dritt.

Bruker adblock når jeg blar gjennom og finner ting jeg skal laste ned på thesimsresource, ekstremt mye reklame ja! Må huske å deaktivere adblock når man trykker "download" på ting da, hvis ikke må man vente 60 sekunder per nedlastning :laugh:

Har lasta ned sånn to eller tre ting herfra en gang i tiden, usikker på om det kommer ut ting like ofte der? Du vet sikkert om den fra før av uansett!

Vi har forresten ekstremt lik smak i interiør, så nemlig bildene du la ut et par sider bak her! Ble inspirert til å laste ned litt møbler og stæsj og faktisk lage hus selv nå! Kan legge ut her hvis resultatet blir habilt :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, legg ut! Gøy å se. :) Gjelder forøvrig alle, vil gjerne se både simmer og hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen være så snill å hjelpe meg? Har såå lyst til å spille sims, men det har skjedd noe så jeg får ikke åpnet spillet. Har prøvd å høyreklikke på spillet for å se etter oppdatering også, men det skjer ingenting. Har prøvd å restarte både maskinen og origin, men hjelper ikke da heller :(:(:(

post-76525-0-20499200-1431115145_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Kan noen være så snill å hjelpe meg? Har såå lyst til å spille sims, men det har skjedd noe så jeg får ikke åpnet spillet. Har prøvd å høyreklikke på spillet for å se etter oppdatering også, men det skjer ingenting. Har prøvd å restarte både maskinen og origin, men hjelper ikke da heller :(:(:(

attachicon.gifFår ikke spilt.png

det jeg gjorde var å sette i CD'en, da funket det. Men om du kun har nedlastningen så kan du prøve å fjerne custom content (om du har det, bare flytt mappen til skrivebordet), logg av og på origin. Om det ikke funker, restart maskinen, da skal det funke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hjelpen alle! :) jeg har lastet ned en del CC og trays ja. Prøvde å fjerne de, men fungerte ikke da heller.

Avinnstalerte hele spillet og lastet det ned på nytt, da kunne jeg spille. Men skal legge inn igjen mods, trays og saves, så får jeg se om det fungerer da også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Salg på origin nå for de som evt mangler noen av pakkene! På jobben kostet bare 239 :D

Vet du hvor lenge salget vil være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 mai kl 19 står det på siden dems hvertfall :)

Tusen takk :)

Jeg tenkte å kjøpe det i London, men tviler på det blir så mye billigere enn 239 kr :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

Jeg tenkte å kjøpe det i London, men tviler på det blir så mye billigere enn 239 kr :D

Det selges på Game og HMV til 24.90 noe som tilsvarer ca 290 norske :) Har ikke sett det brukt på Game enda. Så du sparer nok på å kjøpe det under salget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...