Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan laster jeg opp i galleriet da? :fnise:

jeg prøver å lage en kuplante, men da måtte jeg blande jordbær og løvemunn frø? Hvordan gjør jeg dette?

Jeg har ikke brukt galleriet selv til simmer, så akkurat det vet jeg ikke. Google kan sikkert hjelpe deg.

For å blande busker, må du første være på et nivo i hagekunnskap som gir deg muligheten til det. Du må ha enten en jordbærbusk eller en løvemunnbusk. Så må du ta en bit fra den andre (jeg spiller på engelsk, så vet ikke helt hva menyordlyden er på norsk, men altså en stikling eller noe lignende) og grafte på den originale. Da vokser det både jordbær og løvemunn på samme busken. Og da kan du også få kuplantefrø fra busken innimellom.

Tror du må grafte to andre planer for å lage løvemunn først da, tror jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje et skikkelig dumt spm, men lurer veldig på om man kan kjøpe det online og ikke trenge cd? Har MacBook air uten cd rom...

Anonymous poster hash: 87fc8...bbd

Du kan kjøpe det direkte via Origin også. Last ned Origin, og søk etter Sims 4 i programmet der :)

Skrevet

Jeg har ikke brukt galleriet selv til simmer, så akkurat det vet jeg ikke. Google kan sikkert hjelpe deg.

For å blande busker, må du første være på et nivo i hagekunnskap som gir deg muligheten til det. Du må ha enten en jordbærbusk eller en løvemunnbusk. Så må du ta en bit fra den andre (jeg spiller på engelsk, så vet ikke helt hva menyordlyden er på norsk, men altså en stikling eller noe lignende) og grafte på den originale. Da vokser det både jordbær og løvemunn på samme busken. Og da kan du også få kuplantefrø fra busken innimellom.

Tror du må grafte to andre planer for å lage løvemunn først da, tror jeg

Jeg har allerede løvemunn og jordbær frø/busk. De var ikke så vanskelig å finne ute i nabolaget :-)

Men da må jeg helt sikkert ha høyere hagenivå for å plante de sammen :-)

Skrevet

Jeg fikk tre kuplante bær når jeg fisket i den hemmelige hagen under det treet. :) Så hvis du ikke vil vente på at planten din podes så kan du jo bare plante de direkte.

Anonymous poster hash: 10047...8d0

Tusen takk, det skal jeg prøve :-)

Skrevet

Jeg var AB som fisket kubær... jeg må ha klikket på anonym knappen. :P

Apropos kuplante... er det noen som vet hvordan jeg kan få simmer til å bli spist? Jeg har en kuplante og når den blir sulten så prøver den å lurer folk til å ta et kakestykke, men det er ingen som vil! Jeg vil ikke at MINE simmer skal bli spist! Så jeg inviterer gjester på besøk og prater med dem litt nært kuplanten, men de tar aldri kakestykket. :sukk: Familien var for stor til å ligge til folk i familien, ellerss ville jeg jukset det slik at de flytta inn og så ofret dem med en gang.

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har en sim som skal ha 10 uidentifiserte planter... Hvor kan jeg finne så mange?? Har 3 til nå, og har vært i flere parker, men kan ikke finne flere...

Gjest Blubberella
Skrevet

Den nye stæsjpakken var virkelig trasig. Jeg skal vedde på at den heller ikke kommer til å koste 75,- i Norge, men nærmere 149,-

Tror jeg står over til den eventuelt kommer på supersalg eller noe.

Skrevet

Jeg var AB som fisket kubær... jeg må ha klikket på anonym knappen. :P

Apropos kuplante... er det noen som vet hvordan jeg kan få simmer til å bli spist? Jeg har en kuplante og når den blir sulten så prøver den å lurer folk til å ta et kakestykke, men det er ingen som vil! Jeg vil ikke at MINE simmer skal bli spist! Så jeg inviterer gjester på besøk og prater med dem litt nært kuplanten, men de tar aldri kakestykket. :sukk: Familien var for stor til å ligge til folk i familien, ellerss ville jeg jukset det slik at de flytta inn og så ofret dem med en gang.

Tror simmene må være sultne også for at de tar kakestykket.

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har en sim som skal ha 10 uidentifiserte planter... Hvor kan jeg finne så mange?? Har 3 til nå, og har vært i flere parker, men kan ikke finne flere...

Jeg fant de fleste i granite fall, den dype skogen. Noen av de er godt gjemt blandet busker, så hold øynene åpne :-)
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg satt på flyet og en voksen dame som satt ved siden av meg dro f*** meg opp pc'en og åpnet the sims spillet. Er det serr mulig? Er dere så hekta på det? Seriøst?

Anonymous poster hash: 73d0b...bcc

Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg satt på flyet og en voksen dame som satt ved siden av meg dro f*** meg opp pc'en og åpnet the sims spillet. Er det serr mulig? Er dere så hekta på det? Seriøst?

Hun hadde vel bare mer lyst til det enn å legge kabal, løse kryssord eller glo tomt ut vinduet. Hver sin lyst når det kommer til å fylle den kjedelige tiden på en flytur, så why not.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jepp. Satt selv på Gardemoen med laptopen forrige uke, og på toget og. Når jeg er ikke er konsentrert nok til å lese, er sims greit tidsfordriv.

Ville du reagert med samme nedlatenheten om det var et mobilspill, eller kabal?

Endret av Auri
  • Liker 3
Skrevet

Jeg har gått rundt og lett og lett etter planter som jeg kan høste fra. Men jeg finner virkelig ingen, alle plantene kan man bare se på, og ikke høste fra.

Skjønner ikke hva som skjer :(

Gjest imperio
Skrevet

Den nye stæsjpakken var virkelig trasig. Jeg skal vedde på at den heller ikke kommer til å koste 75,- i Norge, men nærmere 149,-

Tror jeg står over til den eventuelt kommer på supersalg eller noe.

Enig. Irriterer meg at de ikke har kommet med småbarn enda! Synes spiller er gørr kjedelig uten småbarn. Teit at de går fra baby til barn på null komma niks.

Skrevet

Jeg har gått rundt og lett og lett etter planter som jeg kan høste fra. Men jeg finner virkelig ingen, alle plantene kan man bare se på, og ikke høste fra.

Skjønner ikke hva som skjer :(

Plantene trenger tid på å gro, og de gror kun når en sim er i området de er på. Så du må henge en god stund rundt i området der, og antagelig komme tilbake et par dager på rad.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært gøy om folk kunne postet bilder av husene/simmene sine. Er jo gøy å få inspirasjon og ideer fra andre! Samt å se hva dem har gjort.

Anonymous poster hash: ed70d...822
  • Liker 1
Skrevet

Hadde vært gøy om folk kunne postet bilder av husene/simmene sine. Er jo gøy å få inspirasjon og ideer fra andre! Samt å se hva dem har gjort.

Anonymous poster hash: ed70d...822

Enig :Nikke: Skal poste av min sim og huset etterpå :)

• Liker 1
Skrevet

Var det i dag partystæsj skulle komme? Altså 19? Finner ingenting på orgin nå hvertfall...

AnonymBruker
Skrevet

den nye kommer ut senere i dag. men en ting jeg lurer på, på the sims 3 så kunne man jo gå på thesims3.com og kjøpe simpoints og kjøpe nye klær og møbler osv og laste det inn på spillet. er det ikke noe sånn på sims 4?

Anonymous poster hash: 01e99...4c4
Skrevet

Jeg synes det er litt rart at det er så få ting med i stæsj-pakken. Før var det jo masse ting med, og da kostet den også 150 kr. Er vi sikre på at alt som er med i pakken er vist, eller kan det være flere ting der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...