Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Gjest Blubberella

Vet noen hvor jeg kan finne disse gjenstandene på Sims. Altså ikke staffeliet, men de andre "maletingene"?

TS4_470_FAMILY_PORTRAIT_Social.jpg

Basement%20Image.png

Anonymous poster hash: d2ffc...533

Tror noe av det låses opp etterhvert som man kommer høyere opp i malerkarrieren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tror noe av det låses opp etterhvert som man kommer høyere opp i malerkarrieren.

Men har brukt juksekode for å unlocke alt og det kommer fortsatt ikke opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Nå blir jeg snart sprø! Holder på i politiyrket og skal arrestere en mistenkt, og reiser til stedet hvor denne mistenkte liksom skal ha blitt observert.. Spør vitner osv. Men finner jeg denne mistenkte simmen? NEI. Har lett i 3 dager nå HELE dagen på jobb. Simmen er en tenåring, og stedet som denne simmen har blitt observert er ved en bar. Så er jo kanskje ikke så sannsynlig at en tenåring oppholder seg der heller? Har sett på gata og i området rundt, men ingen sim som matcher hvordan den mistenkte ser ut.. Blir gal av dette snart! Vil bli forfremmet! Og får bare dårlig innsats når jeg har drevet å hengt ute på dette området hele dagen for å prøve å finne denne mistenkte simmen.. :vetikke: What to do? Flere som har opplevd dette?

Prøv å se om du kan analysere beviser på stasjonen, for så å putte de opp på tavlen. Kanskje du får flere beskrivelser og da dukker h*n opp på stedet.

Jeg slet veldig med å finne en mistenkt, tok så å analyserte alt jeg hadde av bevis, fikk flere hint og vips så dukket han opp. Var faktisk en av de første som kom til stedet, så det gikk kanskje fort. Brukte flere sim-dager på å vente på den dumme personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Men har brukt juksekode for å unlocke alt og det kommer fortsatt ikke opp...

Har du lett under skulpturer/pyntegjenstander?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å se om du kan analysere beviser på stasjonen, for så å putte de opp på tavlen. Kanskje du får flere beskrivelser og da dukker h*n opp på stedet.

Jeg slet veldig med å finne en mistenkt, tok så å analyserte alt jeg hadde av bevis, fikk flere hint og vips så dukket han opp. Var faktisk en av de første som kom til stedet, så det gikk kanskje fort. Brukte flere sim-dager på å vente på den dumme personen.

Hadde lagt til mange spor og fått mange beskrivelser av den mistenkte, men den dukket aldri opp :vetikke:

Men nå de siste gangene så har den mistenkte dukket opp med en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er litt synd med butikkdrift er jo at man ikke bruker kassa selvom man må ha den for å ha en fungerende butikk.

Er liksom ingen sjarm i å dra fram en iPad man ekspederer kundene med :P

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørsmål til dere som har vært i sixam eller hva det heter, finnes det noen ting å høste inn der?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål til dere som har vært i sixam eller hva det heter, finnes det noen ting å høste inn der?

Ja, det finnes noen metaller, krystaller, planter og....tentakkeltrær....

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det finnes noen metaller, krystaller, planter og....tentakkeltrær....

Og hvordan kommer man seg dit? Må man begynne i forsker karrieren?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan kommer man seg dit? Må man begynne i forsker karrieren?

Ja, også må man jobbe seg helt opp. Man kan finne opp portalen før man har nådd helt til topps, men tror at man må helt til topps for å oppgradere den slik at man kan reise med den.

Det var sånn det var for meg ihvertfall.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som ser på Sims 4 Let's Plays på youtube? Jeg liker det iblant for å få litt inspirasjon, men noen av de prater alt for mye så jeg blir gal. Noen som har noen de liker å følge med på?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som ser på Sims 4 Let's Plays på youtube? Jeg liker det iblant for å få litt inspirasjon, men noen av de prater alt for mye så jeg blir gal. Noen som har noen de liker å følge med på?

Ja har sett endel på det faktisk.. Har blitt til at jeg har sett på disse som har mest views, er kanskje de du har sett på og? For de snakker ganske mye ja.. De jeg har sett mest på heter Lifesimmer, Deligracy, Kawaii, The Sim Supply og XurbansimsX.. De to førstnevnte er ganske irriterende å høre på i lengden.. Liker også å se på byggevideoer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, også må man jobbe seg helt opp. Man kan finne opp portalen før man har nådd helt til topps, men tror at man må helt til topps for å oppgradere den slik at man kan reise med den.

Det var sånn det var for meg ihvertfall.

OK, tusen takk for svar :) Jeg har prøvd alle andre yrker, men har igjen forsker og har lest så mye innpå her at det er det morsomte. Så får prøve da :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg pleier å se på Lifesimmer :)

Anonymous poster hash: 5b46e...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang i blant. Havner som regel på videoene til LifeSimmer eller Deligracy. Ellers pleier jeg å se på KPopp. Hun spiller flere spill og ikke bare sims, så hun spiller ikke sims så "seriøst" som de andre, men videoene hennes får meg alltid til å le.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er blitt spurt om før, men finner ikke igjen posten. Hvordan tar jeg foreldrepermisjon? Kommer ikke opp som et alternativ på tlf. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet det er blitt spurt om før, men finner ikke igjen posten. Hvordan tar jeg foreldrepermisjon? Kommer ikke opp som et alternativ på tlf. :vetikke:

Det burde være tilgjengelig på telefonen etter at du har fått den beskjeden om at du kan ta foreldreledighet.
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde være tilgjengelig på telefonen etter at du har fått den beskjeden om at du kan ta foreldreledighet.

Hmm, kan ikke huske at jeg har fått beskjed om at jeg kan ta foreldreledighet. Burde ikke det komme rett etter at babyen er født? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Er det barnevakter i the sims 4? Jeg har bare spilt i 4-5 timer og har ikke vært på date engang :( var jo så vansklig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det barnevakter i the sims 4? Jeg har bare spilt i 4-5 timer og har ikke vært på date engang :( var jo så vansklig

Nei er ikke barnevakter av typen som kommer hjem til deg. Babyer blir sendt bort til "barnehagen" når simmene er på jobb. Barn og tenåringer kan være alene hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...