Chifru Skrevet 1. april 2015 #1981 Del Skrevet 1. april 2015 Jeg har lastet ned, men får ikke spilt. Står at Sims 4 må oppdateres, men skjer ingenting når jeg trykker "oppdater". Har restartet både Origin + dataen, men ingenting ser ut til å fungere... *furten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 1. april 2015 #1982 Del Skrevet 1. april 2015 (endret) Kan jeg ikke starte butikk i eget hus? Fikk ordnet et eget rom i huset jeg tenkte å selge malerier, men det går ikke? Anonymous poster hash: d5cc0...6cc Tror ikke det går nei Har ikne fått satt meg så veldig inn i det enda, men tror at du blandt annet må sette tomtetype til butikk, og da kan man ikke bo der permanent. En annen ting er at da jeg skulle ta med en sim på date, så gikk det ikke å dra til magnolia promenade.. Så da blir det ingen date på bakeriet som jeg håpet på Glemte å nevne operasjonsbordet på sykehuset igår... En skikkelig disturbing oppfinnelse, men likevel måtte jeg le da jeg så hvordan den jobba og en gang gikk den berserk Var også to leger som døde samtidig på jobben. Begge var gamle da. Mistenker at den onde bitchy portøren sto bak det hele , for hun var lege dagen etter Hun bytter på å være lege og portør annenhver dag, men hun er uansett bitchy mot simmen min hele tiden Endret 1. april 2015 av Shinigami Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #1983 Del Skrevet 1. april 2015 Tror ikke det går nei Har ikne fått satt meg så veldig inn i det enda, men tror at du blandt annet må sette tomtetype til butikk, og da kan man ikke bo der permanent. En annen ting er at da jeg skulle ta med en sim på date, så gikk det ikke å dra til magnolia promenade.. Så da blir det ingen date på bakeriet som jeg håpet på Glemte å nevne operasjonsbordet på sykehuset igår... En skikkelig disturbing oppfinnelse, men likevel måtte jeg le da jeg så hvordan den jobba og en gang gikk den berserk Var også to leger som døde samtidig på jobben. Begge var gamle da. Mistenker at den onde bitchy portøren sto bak det hele , for hun var lege dagen etter Hun bytter på å være lege og portør annenhver dag, men hun er uansett bitchy mot simmen min hele tiden Kanskje på tide å invitere hun hjem og lage et spesialrom! Anonymous poster hash: ed70d...822 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 1. april 2015 #1984 Del Skrevet 1. april 2015 Kanskje på tide å invitere hun hjem og lage et spesialrom!Anonymous poster hash: ed70d...822 Hehe, vurderer det nesten... Hun er alltid frekk mot meg, men driver stadig vekk og flørter med alle de mannlige kollegaene. Mitt første møte med henne var da jeg skulle behandle den eneste mannlige pasienten som var på sykehuset akkurat da. Hun kom bort og skjelte meg ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 1. april 2015 #1985 Del Skrevet 1. april 2015 Fikk koden nå, spille spille spille!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #1986 Del Skrevet 1. april 2015 Noen som vet hvordan det er å ha to simmer i aktive karrierer? Kan man bytte mellom de to på samme dag, eller må man bytte sim annen hver dag hvis dere skjønner? Anonymous poster hash: 44607...3d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppvaskhanske Skrevet 1. april 2015 #1987 Del Skrevet 1. april 2015 Noen som vet hvordan det er å ha to simmer i aktive karrierer? Kan man bytte mellom de to på samme dag, eller må man bytte sim annen hver dag hvis dere skjønner? Anonymous poster hash: 44607...3d5 Jeg har 2 simmer (et kjærestepar som bor sammen) i hver sin aktive karriere. Jeg har hvertfall ikke kunnet bytte til den andre mens jeg er på jobb med den ene. Du må nok bare bestemme deg på forhånd hvem du vil være med på jobben den dagen Jeg har den ene simmen i politiyrket, den andre er i legeyrket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sissihøa Skrevet 1. april 2015 #1988 Del Skrevet 1. april 2015 Jeg spiller på legekarriere, men sliter med at jeg ALDRI klarer stille riktig diagnose? Det blir feil hveeeer eneste gang uansett å mange prøver jeg tar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 1. april 2015 #1989 Del Skrevet 1. april 2015 Det er morsomt å se dere glede dere så til sims 4, og like å spille det så godt - Enda dere gjerne har familie, er 10 år eldre enn meg også videre :D Anonymous poster hash: ed70d...822 Så fint at du synes det Jeg er 37 år og har 3 unger. Har spilt the sims siden det først kom ut og etterhvert har jeg fått datteren min til å spille det Sønnene mine har også prøvd litt og de ser ut til å like det de også. Stakkars samboeren 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chifru Skrevet 1. april 2015 #1990 Del Skrevet 1. april 2015 Har valgt legeyrket, og fatter og begriper ikke hvordan man skal overlevere pasient journalen. Ingen av de andre 2-3 kollegaene på sykehuset "vil ha den"... Hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 1. april 2015 #1991 Del Skrevet 1. april 2015 Har valgt legeyrket, og fatter og begriper ikke hvordan man skal overlevere pasient journalen. Ingen av de andre 2-3 kollegaene på sykehuset "vil ha den"... Hjelp? Mener du oppdatere pasientjournalen? Der gjør du på pc'n. Jeg fikk tid til å spille ca en time idag. Fikk prøvd bittelitt mer av forskerkarrieren som virker morsomt så langt Får forhåpentligvis tid til å spille 1-2 timer imorgen og, ellers blir det nok ikke spilling på meg før til tirsdag. Kanskje søndag, men får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 1. april 2015 #1992 Del Skrevet 1. april 2015 Har valgt legeyrket, og fatter og begriper ikke hvordan man skal overlevere pasient journalen. Ingen av de andre 2-3 kollegaene på sykehuset "vil ha den"... Hjelp? Du trykker på en lege og velger "del journal" eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quakecry Skrevet 1. april 2015 #1993 Del Skrevet 1. april 2015 Så fint at du synes det Jeg er 37 år og har 3 unger. Har spilt the sims siden det først kom ut og etterhvert har jeg fått datteren min til å spille det Sønnene mine har også prøvd litt og de ser ut til å like det de også. Stakkars samboeren Hahah Men jeg går vell utifra at du, som er en familiemamma er bare snill med simmene dine? Ingen spesialrom eller noe sånt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 1. april 2015 #1994 Del Skrevet 1. april 2015 Jeg HATER Origin! Har gleda meg hele dagen til å kunne spille og så skjer det samme som skjedde sist jeg lasta ned spillet... alt med det nye spillet blir til kode! Dette skjer hvis man har installert hovedspillet på engelsk og så prøver origin å laste ned det nye spillet på norsk. Men.. jeg fikk ikke velge språk! Er det noen som vet om en løsning annen enn at jeg må avinstallere hele spillet? Det var det jeg måtte sist gang. Jeg har ikke tilgang til alle diskene i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 1. april 2015 #1995 Del Skrevet 1. april 2015 Har valgt legeyrket, og fatter og begriper ikke hvordan man skal overlevere pasient journalen. Ingen av de andre 2-3 kollegaene på sykehuset "vil ha den"... Hjelp? Jeg også slet med det først. Men ta å snakk vanlig med legen elns først og så velger du overfør pasientjournal. (altså den første handlingen i "samtalen" kan ikke være overfør pasientjournal).. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alethia Skrevet 1. april 2015 #1996 Del Skrevet 1. april 2015 "GAME DATA INCOMPLETE. Not all game data could be loaded. The save game references neigborhoods that have been uninstalled or otherwise are no longer available. If you continue playing, you will encounter missing data and may have unexpected results. If you save the game, there will be no way to recover the missing data." Hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #1997 Del Skrevet 1. april 2015 "GAME DATA INCOMPLETE. Not all game data could be loaded. The save game references neigborhoods that have been uninstalled or otherwise are no longer available. If you continue playing, you will encounter missing data and may have unexpected results. If you save the game, there will be no way to recover the missing data." Hjelp? Det betyr bare at nabolag du har tidligere avinstallert eller brukt ikke er tilgjengelige. Anonymous poster hash: ed70d...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #1998 Del Skrevet 1. april 2015 Hvorfor er det aldri noen som svarer på mine spørsmål? Alle andre får jo svar.. Skulle tro man favoriserer... Anonymous poster hash: 9a87a...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 1. april 2015 #1999 Del Skrevet 1. april 2015 Hvorfor er det aldri noen som svarer på mine spørsmål? Alle andre får jo svar.. Skulle tro man favoriserer...Anonymous poster hash: 9a87a...bc7 Hva lurer du på da? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sissihøa Skrevet 1. april 2015 #2000 Del Skrevet 1. april 2015 Er det noen her som har startet bakeri og kan fortelle litt om det? Evt bare det å lage butikk selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå