Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Hvordan kjører spillet hos dere med pc? Jeg er litt bekymret for at jeg ikke skal greie å kjøre det på Mac'en. Kjøpte ny i år da, så det burde vel gå? Hvis ikke blir jeg ærlig talt skuffa. :glare:

Kjører greit på min pc som er tre og eit halvt år gammal :) Så då går det nok fint for deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Null problem med kjøring her også, enda pc'n min er ganske så ubrukelig til tider. Kjører mye lettere enn det gjorde med sims3.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en gaming pc som var topp for et par år siden, men begynner å bli litt utdatert :P

Sims 4 kjører uten problemer på pc'n :)

Sims 3 fungerer ikke like bra.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere prøvd å gå inn via Origin og reparere spillet? Aner ikke om det funker men det er kanskje verdt et forsøk.

Ja har prøvd det også :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earlgrey

Er det bare jeg som ikke får til å spille på familiene i dag?

Spillet loader bra, men når jeg skal spille på en familie lader den opp, så blir jeg kastet tilbake på nabolaget? Har prøvd å skru pcen av og på. Noen flere som opplever dette nå eller er det bare meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har problemer med å gå "online", hadde det sist gang jeg spilte for noen dager siden også... Noen som har forslag til løsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra det kjører på pc'ene deres. Nå ble jeg glad! Kanskje det faktisk kjører ganske feilfritt på Mac også :fnise:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det kjører på pc'ene deres. Nå ble jeg glad! Kanskje det faktisk kjører ganske feilfritt på Mac også :fnise:

Spillet kommer sikkert til å kjøre helt fint :)

Her er forresten en morsom cheat for sims 4 hvis dere ikke visste om den allerede:

http://m.youtube.com/watch?v=GFBoA_QXCUs

http://youtu.be/GFBoA_QXCUs

Endret av Shinigami
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutte spillet deres å virke etterhvert? Faen asså, jeg glemmer jo av å lagre mens jeg driver og spiller.. Og plutselig går det til skrivebordet med beskjed om at the sims 4 har sluttet og virke...

Jeg har helt ny pc, kjøpt rett før jul.. Anyone? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutte spillet deres å virke etterhvert? Faen asså, jeg glemmer jo av å lagre mens jeg driver og spiller.. Og plutselig går det til skrivebordet med beskjed om at the sims 4 har sluttet og virke...

Dette skjedde ofte på ts3. På ts4 har jeg opplevd det kanskje en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp skjer her og, bare at her blir skjermen helt svart, pcn er fortsatt på, men skjermen er svart som natta. Så ender bare med at jeg må skru av hele pcn og da blir det jo ikke lagret.. I starten gikk det fint, men nå er det nesten umulig å spille.. Skal sies jeg har en ganske rævva pc og da men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr et stort problem!!

Jeg var så forbaska lei den ene simmen min at jeg valgte å putte henne i et lite basseng og sperre av med vegger rundt slik at hun skulle drukne. Og det gjorde hun... men selvfølgelig klarer ikke mannen med ljåen å fjerne henne!! Fordi det er vegger rundt der! Og jeg får ikke åpnet byggemodusen når en sim dør... og får heller ikke lagret og gått ut av spillet.. haha! Så hva søren gjør jeg nå? Har virkelig ikke lyst til å avslutte spillet uten å lagre først.

Anonymous poster hash: 265fc...48f
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr et stort problem!!

Jeg var så forbaska lei den ene simmen min at jeg valgte å putte henne i et lite basseng og sperre av med vegger rundt slik at hun skulle drukne. Og det gjorde hun... men selvfølgelig klarer ikke mannen med ljåen å fjerne henne!! Fordi det er vegger rundt der! Og jeg får ikke åpnet byggemodusen når en sim dør... og får heller ikke lagret og gått ut av spillet.. haha! Så hva søren gjør jeg nå? Har virkelig ikke lyst til å avslutte spillet uten å lagre først.

Trykk Alt + Shift + C, og skriv "resetSim (og navnet på simmen)". Håper det hjelper hvertfall!

Anonymous poster hash: 5b46e...12a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trykk Alt + Shift + C, og skriv "resetSim (og navnet på simmen)". Håper det hjelper hvertfall!

Anonymous poster hash: 5b46e...12a

Fant det ut :P Pjuh. Men takk for svar!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Hvorfor kan ikke EA gi oss en dato for når den nye game packen kommer ut? Det er jo bare masse fjas med trailere og små før-trailere til selveste traileren. Jeg vil ikke ha "hele traileren" i neste uke, jeg vil ha game packen i neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke EA gi oss en dato for når den nye game packen kommer ut? Det er jo bare masse fjas med trailere og små før-trailere til selveste traileren. Jeg vil ikke ha "hele traileren" i neste uke, jeg vil ha game packen i neste uke!

De har gitt datoen for lenge siden. Den kommer 19. Januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blubberella

De har gitt datoen for lenge siden. Den kommer 19. Januar :)

Det har jeg ikke fått med meg. Hvor står det? Jeg finner det ingen steder og i diverse forum er det ingen som vet noe mer enn at det kommer i løpet av januar. Står datoen på en hemmelig side som bare noen få vet om?

Endret av Blubberella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann på 33 som spilte mye Sims 2 eller var det SIms 3? I allefall rundt 10 år siden..

Er det feil av meg som mann å spille Sims - er det liksom bare graviditet etc, eller er det masse bygging av hus, skaffe venner, klatre i jobber osv. også?

Jeg ble så glad når jeg fant denne tråden. Har nettopp blitt alene, og trenger noe å kose meg litt med. Er det verdt pengene sine?

Anonymous poster hash: e73f5...6a8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann på 33 som spilte mye Sims 2 eller var det SIms 3? I allefall rundt 10 år siden..

Er det feil av meg som mann å spille Sims - er det liksom bare graviditet etc, eller er det masse bygging av hus, skaffe venner, klatre i jobber osv. også?

Jeg ble så glad når jeg fant denne tråden. Har nettopp blitt alene, og trenger noe å kose meg litt med. Er det verdt pengene sine?

Jeg har spilt The sims siden sims 1 kom ut. I The sims, så lager man jo simmer. De får seg en jobb, og klatrer opp i karrieren. De får barn og barnebarn osv. Man kan lage hus til dem, skaffe dem venner, ha fester og man kan også skaffe seg en bar og lære simmen å mikse drinker. Man kan samle på edelstener, insekter og andre ting. Man kan fly ut i verdensrommet (astronautkarrieren) og oppdage ting der. Man kan fiske og så frø. Pluss en haug med mye annet.

Det er mye man kan gjøre i The Sims. Personlig så liker jeg sims 4 bedre enn sims 3, fordi i sims 4, så må man faktisk arbeide mer for å komme til neste karrierenivå, og man får belønninger fra jobben på visse karrierenivåer. Det eneste jeg savner i sims 4 er at barna går rett fra baby til skolebarn. Det var litt kjipt, men men.

Jeg ser ikke problemet med at en mann spiller The Sims. Hvis du liker det, så spiller du det. Jeg er 37 år og 3barnsmor :fnise: Så kos deg med simmene dine :laugh:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Da gleder jeg meg litt igjen!

Noen som vet om det er verdt å bestille den ekstra-pakken fra origin som inneholder:

• Festens midtpunkt-nedlasting
• Oppe hele natta-nedlasting
• Fete dyrehatter-nedlasting
• Musikken til The Sims 4

Eller er det bortkastede penger? Holder det med standardutgaven?

Prisforskjellen er jo bare 67,- da men :P

Tror jeg fant ut svaret på det selv, når jeg sjekket prisforskjellen :)

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...