Gå til innhold

4 års prøver har blitt 3-barnsmamma med grått hår!


Solsikke84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kl 10.15 :)

Og hele familien skal med. Tuva forstår jo ikke noe annet enn at ting kan sikles på, og mannen vil gjerne være med, for dette er (jeg siterer) "Mer spennende enn om de skulle trukket vikinglotto'n på sekstenmeteren i VM-finalen i Brasil".

Jeg forsøker å analysere meg frem til hvor langt jeg kan være på vei, men..

Jeg har ikke hatt antydning til noe mens ennå, og kan ikke si jeg har merket noe symptom på EL heller. Og vi har hatt sex ganske jevnlig. I helgen så slet jeg med veldig ømfintlige og kilne bryster samtidig som jeg var kjempetrøtt, og jeg hadde en periode rundt vinterferien hvor jeg var så humørsyk og sint at mannen var sikker på det var PMS. Jeg var jo grinete sist omtrent under IKM-tiden, akkurat rundt positiv test... Kan det ha vært "IKM", da... i så fall er jeg 8-9 uker på vei. Men livmoren skal ikke kjennes før ca uke 12, etter boka... som gjør at jeg tenker at jeg kan være 13-14 kanskje?

Også slår det meg at tenk om morkaka er fremover og jeg er halvgått eller noe sånt sykt.

Det var bryster og tretthet som fikk meg til å ta en test, jeg hadde liggende strips fra billigetester fortsatt. Som førte til en RFSU-test mandag fra matbutikken.. og dobbel clearblue i går. Og jeg kjenner at jeg gjerne skulle testet litt til. Har begge digitaltestene fra i går, og "GRAVID 3+" står fortsatt og gliser i displayet. Det får være trøsten.. om et døgn så vet jeg! :)

Dette er faktisk mer spennende enn å tippe kjønn sist. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh, beklager sent svar. Men i tilfelle noen har kjent meg igjen her så ville jeg at våre foreldre og søsken skulle få en heads up først.

Jeg er ca 13 + 3. Ca, fordi de ikke vil si noe helt sikkert før ordinær UL. Fikk ikke noe kanskje enten eller om kjønn.

Kjønnene.

For det er to inni der.

To.

Tvillinger.

Hjelpe meg.

Jeg er kjempeglad nå som jeg endelig har landa og fått noen timer på meg til å svelge dette.

For et og et halvt år siden trodde jeg at jeg aldri skulle få barn. Nå er jeg trebarnsmamma innen snarlig fremtid. For jeg veeeet at dette skal gå fint. Det er veldig deilig å ha hoppet den første skumle terminen. :)

Jeg skal ha toooo!

Har litt mer snacks fra ULen, men nå skal mannen og jeg kose oss med mat, Tuva er endelig i seng. Lykkelig uvitende om hvor hardt oppmerksomhet skal deles om et halvt år :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokk: wow!! Det var litt av en overraskelse kan jeg tenke meg! Hva sa mannen?? :fnise: det blir nok en stor omveltnin, men gud a meg.. Tenk det, to små babyer :rodmer: gratulerer!! (også å få 3 mnd "gratis" a gett! )
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Himmel og hav så spennende! :hoppe: Gratulerer som kommende trebarnsmor!

Du har en spennende tid i møte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp::hakeslepp::hakeslepp: Vet du hva, jeg ble så glad på dine vegne at jeg ropte høyt når jeg leste nå! Det er jo helt vanvittig :daane: GRATULERER SÅ MYE! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wooow :) så spennende!!:) to stykker er jo så kult :) og så har du ikke hatt noen symptomer hele første trimester?:) tenk og bare være ferdig med første trimester allerede da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammanicolene

Åååååh! Så fantastisk! :blomst::danse:

Kan jeg spørre deg om en ting?

Brukte dere pergo for å bli gravid og satt spira på første nå etter Tuva?

Vet at man ofte får flerlinger ved pergo, men jeg har såååå lyst på tvillinger, men sjangsen er vel minimal når jeg hverken har tvillinger i slekt eller har brukt pergo eller prøverør...

Gratulerer så mye :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Nå måtte jeg lese deler av innlegget ditt høyt for mannen her! Tenk så fantastisk! :strix:

(Og som sykemeldt på femte uka pga kvalme er jeg bare SÅ misunnelig på at du har "hoppet over" hele 1. trimester. :sjenert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...