Gå til innhold

"Naken's den"- for drager, griser og alvevenner.

Naken

Anbefalte innlegg

Du er ikke alene om å elske thrillere og skrekkfilmer, men det skal da være GODE sånne. Hadde du bodd nærmere kunne vi arrangert skrekkfilmkvelder. (anbefaler å se the others).

Ellers har jeg også tenkt å begynne et nytt og bedre liv, har nå fått trimsykkel i stua. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"The Others" høres kjent ut..., kan du fortelle litt om den?,- så kanskje jeg finner ut om jeg har sett den.

(Er det den med Nicole Kidman? Der de kommer til en "mansion" som er haunted?)

Så du har fått trimsykkel i stua. Det har jeg og, fikk det for 1/2 år siden, og det er genialt, spør du meg! Det blir jo ikke noen unnskyldning for å ikke få trent, når sykkelen står der, rett forann tv apparatet. :ler:

Nå er det ikke noen hindring at dattera mi lagt seg lenger, trenger jo ikke dra ut av huset for å trimme. Dessuten er det ikke så kjedelig å trene når du kan se på ynglingsprogrammet imens. :wink:

Jeg tar en halvtime på sykkelen hver kveld, så sant jeg ikke har trimmet på annet vis i løpet av dagen. Når jeg sykler i bedagelig tempo trør jeg unna ca. 10 km, og drøye 200 kalorier. Det er fint å ta med seg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest agurk

Uff, så sprek dere er! Ikke fått brukt sykkelen jeg kjøpte engang jeg. Har jeg to min til overs så setter jeg med ned og slapper av jeg :oops: Men noen må jo være lat og!

Send meg en tanke, mannen drar i dag og blir borte i mange uker :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vennen!

Så kos med nye klær! Denne sommeren blir det ikke noe luksus her i gården, da julegaven til mannen kommer til å koste 14000! :o Prisene har steget litt.

akkurat nå har jeg faktisk ikke ei krone igjen. :( Men jeg har mat, og da klarer jeg meg. Skal snart raide kruset med kronestykker, og kjøpe rundstykker. :D

Kose deg i dag, da!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vennen!

Så kos med nye klær! Denne sommeren blir det ikke noe luksus her i gården, da julegaven til mannen kommer til å koste 14000! :o Prisene har steget litt.

akkurat nå har jeg faktisk ikke ei krone igjen. :( Men jeg har mat, og da klarer jeg meg. Skal snart raide kruset med kronestykker, og kjøpe rundstykker. :D

Kose deg i dag, da!

:klem:

14000! :o Det er stor julegave det! Du må være den snilleste kjæresten i hele verden! Håper Saeriamannen vet det!

Men lurer han ikke på hva du bruker alle pengene til? Tror du ikke han legger merke til at du ikke bruker noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, så sprek dere er! Ikke fått brukt sykkelen jeg kjøpte engang jeg. Har jeg to min til overs så setter jeg med ned og slapper av jeg :oops: Men noen må jo være lat og!

Send meg en tanke, mannen drar i dag og blir borte i mange uker :-(

Min sykkel stod også ubrukt i ganske lange perioder, men det er jo aldri for sent å begynne. Det er bare å hive seg på den en kveld du likevell skal sitte forann tv,n. Tror kanskje det er lurt å ikke trø på så veldig, for da blir man sikkert fort lei. Bare ta det helt rolig og avslappet,- noe er mye bedre enn ingenting, vettu! :-)

Sender deg masse varme tanker i forbindelse med at mannen din reiser! :klem::klem::klem: Forstår godt at du synes det er kjipt. (Men du klarer deg sikkert fint mens han er borte, du har jo oss :wink: )

Er det i forbindelse med jobb han reiser, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"The Others" høres kjent ut..., kan du fortelle litt om den?,- så kanskje jeg finner ut om jeg har sett den.

(Er det den med Nicole Kidman? Der de kommer til en "mansion" som er haunted?)

Det er den filmen ja - den overrasket meg på slutten kan du si.

Så du har fått trimsykkel i stua. Det har jeg og, fikk det for 1/2 år siden, og det er genialt, spør du meg! Det blir jo ikke noen unnskyldning for å ikke få trent, når sykkelen står der, rett forann tv apparatet. :ler:

Nå er det ikke noen hindring at dattera mi lagt seg lenger, trenger jo ikke dra ut av huset for å trimme. Dessuten er det ikke så kjedelig å trene når du kan se på ynglingsprogrammet imens. :wink:

Jeg tar en halvtime på sykkelen hver kveld, så sant jeg ikke har trimmet på annet vis i løpet av dagen. Når jeg sykler i bedagelig tempo trør jeg unna ca. 10 km, og drøye 200 kalorier. Det er fint å ta med seg! :-)

Får håpe at jeg kommer i bedre form med dette da, foreløpig så klarer jeg ikke mer en maks 10 min av gangen på den. Men det er bedre å starte i det små og heller øke. Så når skolen begynner igjen skal dere se at jeg er en racer. Det er som du sier ingen unnskyldning til å ikke sykle når den står foran tv'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Hei drage!

Lagde forresten en tråd til deg på personlige meldinger for en stund siden. Vet ikke om du har sett den.

Nå må jeg snart en tur på postkontoret, Hadde vært greit med en sykkel, men det plager meg ikke å gå en tur heller. Er veldig glad i å gå turer, små og store(får ikke lov av lege eller fysioterapeut å gå lange, så jeg prøver å unngå det, da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den filmen ja - den overrasket meg på slutten kan du si.

Får håpe at jeg kommer i bedre form med dette da, foreløpig så klarer jeg ikke mer en maks 10 min av gangen på den. Men det er bedre å starte i det små og heller øke. Så når skolen begynner igjen skal dere se at jeg er en racer. Det er som du sier ingen unnskyldning til å ikke sykle når den står foran tv'n.

Den filmen er bra den! :-)

Sikker på at du ikke trør på litt hard, siden du ikke klarer mer enn 10 min? Jeg er absolutt ikke i storform selv, og jeg kan fint sykle 40 min. Men så sykler jeg ikke så fort da. (Motstand 3-4, ca. 50-60 trø i minuttet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt hende jeg trår for fort, men jeg sliter litt med dårlig kondis og astma + at jeg er utrolig lite trent. Får øke motstanden og ta meg god tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,- astma hjelper vel ikke akkurat på.., tenkte ikke på at det kunne være noe sånn som gjorde det :oops:

Men det er sikkert ikke dumt å ta seg tid til å ta det rolig,- er i alle fall for min egen del redd for å bli lei, hvis ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok,- astma hjelper vel ikke akkurat på.., tenkte ikke på at det kunne være noe sånn som gjorde det :oops:

Men det er sikkert ikke dumt å ta seg tid til å ta det rolig,- er i alle fall for min egen del redd for å bli lei, hvis ikke..

Astmaen er ikke så farlig, merker det bare når jeg blir andpusten (noe jeg blir relativt fort pga dårlig kondis - er en ond sirkel det der.) Jeg er vel også redd for å bli lei så å sette ned tempo tror jeg er en god ide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen tror jeg ikke kommer til å merke noe. jeg har nemlig en ganske stor familie, og jeg sa at jeg kom til å legge bort penger til julegaver til dem når jeg fikk lønning. Da kunne jeg være ferdig med julehandelen i oktober. :wink: Han syntes det var en riktig så god ide! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg!!!!!!!!!!!!! :), for nå skal jeg se filmen "Secret window"!! Den er basert på Stephen King's "Secret window, secret garden",- den beste Stephen King boka jeg har lest! :-D :D

Leste den første gang da jeg var ca.14-15 år, og siden da har jeg tenkt på hvor utrolig gøy det hadde vært å se den som film! Men jeg regnet ikke med at den noen gang skulle bli laget, fordi boka har en twist som jeg ikke kan skjønne at de kan få til i en film.., men nå er den altså laget :) Håper bare ikke jeg blir alt for skuffa i forhold til boka..

Eksen min har brent den på cd til meg, så jeg skal se den på dataen nå.. Speeeent!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...