Gå til innhold

"Naken's den"- for drager, griser og alvevenner.


Naken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare hyggelig. :)

Stakkars Naken, kommer til å komme tilbake til dagboken sin full av vårt pjatt. ;)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dragen her eller?

Så fryktelig lenge siden jeg har vært innom og er veeeeldig mjødtørst! :Nikke:

:perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus: Hjelper det litt nå?

Det er mer der det kommer fra, så det er bare å rope om det skulle behøves mer. (Og om jeg ikke er tilstede, (som nok kan hende en del nå i sommer), er det bare å forsyne seg selv. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig. :)

Stakkars Naken, kommer til å komme tilbake til dagboken sin full av vårt pjatt. ;)

:ler:

:ler: Er da bare hyggelig at det er folk i hula, når jeg er borte! Er liksom ikke så stusseslig å komme hjem igjen da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to dager siden jeg var innom kg.

(He,he, høtes ut som en sånn AA betroelse,- "...jeg er alkoholiker og det er to dager siden siste drink.." :ler:

I natt har jeg har vært på teltur med dattera mi, og onklene hennes på 4 og 7 år, og Tingeling.

Det var koselig. Ikke akkurat mest komfortabelt å sove i telt, synes jeg, men det har en helt egen sjarm, og ungene storkoste seg. :-) :hoppe:

De vasset i sjøen, fanget krabber, eremittkreps og glassmaneter,- og måtte stadig komme og vise sine siste funn, mens jeg jeg satte opp telt og rigga til.

Så grilla vi og koste oss, før vi gikk i teltet og spiste godteri, til det nesten tøyt ut av øra deres :ler:,

leste om klatremus og lyste med lommelykt.

Klokka ble 23.30 før Jon Blund lykkes i å dysse de små i søvn. :sove: De sov godt hele natten. ..Mens jeg våknet en del ganger, og brukte en stund på å sovne igjen, hver gang.., men, men, turen var likevel fin den, :D regner uansett ikke med å sove så godt på telttur.

Da morgenen kom var lekte ungene mens jeg pakket sammen, (litt ugjevn arbeidsfordeling synes jeg :frustrert::wink: ).

Så bar det hjem, der det ble frokost og en kjapp dusj, og så bar det rett til dyreparken.

Der skulle vi treffe en gutt som bodde hos oss for et par år siden. (Da jeg var i min tidligere jobb i barnevernet). Han og dattera mi ble nærmest "forelska" i hverandre, mens han var hos oss, (selv om han er 18 nå, og hun er 4 :ler: ), og vi holder fremdeles kontakten.

Vi kom hjem i fra parken kl. 19.00, og da var jeg trøøøtt!

Men p.g.a min noe sløve innstilling til husarbeid i det siste :sjenert: , så måtte jeg i gang med å få unna det grøfste.. :-? I forgårs fant vi nemlig ut at vi skal hive oss med mamma og de til Oslo i morgen. Tenkte det er litt greit å komme bort litt og få litt "borteferie" også.

Det er inn å besøke tanter og onkler, men vi kan jo også få gått på Karl Johan, (spesielt ofte innom Paleet, tenker jeg :sjarmor::wink: "Avalon" :hjerter2: ). Og vi kan besøke "Tusenfryd",-( Dyreparken er vi jo i sikkert minst 10 ganger i året, så det er jo litt gøy med noe nytt, både for store og små) :-D

Men nå begynner det å bli alt for sent for meg...,det er opp ganske tidlig å pakke resten, i morgen..

Så natta til alle sammen! :klem: Ser dere nok ikke før Søndag eller Mandag. Bare ta dere til rette i hulen så lenge om dere ønsker. det er selvbetjening. :wink::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! men, åh! Komme til Oslo uten å si i fra! Og nå er det for seint! Hadde vært kult om vi kunne ha møttes... Spesielt siden vi ike larte det da jeg var nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at jeg ikke så dette før nå, er du i Oslo også får vi ikke møttes. Ja, ja. Liker du Avalon er Outland på Øsbanehallen også et must.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker faktisk Outland mye bedre enn Avalon. Bedre service, hyggeligere betjening og stort sett billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outland er farlig, riktignok, jeg har en tendens til å falle for fristelsen og kjøpe noe når jeg er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker faktisk Outland mye bedre enn Avalon. Bedre service' date=' hyggeligere betjening og stort sett billigere.[/quote']

Outland? Aldri hørt om. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke så rart for det er ingen Outland butikk i Bergen. De finnes i Trondheim, Stavanger, Kristiandsand og Oslo. Du får bli med dit når du tar turen over fjellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Outland og Mitt Skattekammer... Flere butikker vi må dra Saeria med i? Shangri-La?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...