Gå til innhold

"Naken's den"- for drager, griser og alvevenner.


Naken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

:hoppe: HURRA! :hoppe:

:-) ENDELIG HAR JEG INTERNETT IGJEN !!!! :-)

Deilig!!!

I tillegg har jeg fått jobb siden sist. FULL jobb! Dobbelt hurra! :)

Nå jobber jeg igjen i det barnevernsprosjektet jeg jobbet i før, som en del av et familiehjem.

Jenta jeg jobber med har jeg jobbet med før, da jeg jobbet i barnevernet for et drøyt år siden.

Hun la faktisk denne gangen selv frem ønske om at jeg skulle jobbe med henne, til ledelsen. Det varmet.

Så nå jobber jeg stort sett hjemmefra, med ei jente som praktisk talt er fostersøstera mi. Det er kjempefint!

I tillegg tjener jeg selv til livets opphold! Det var en sann fryd å stille opp på trygdekonteret å fortelle at jeg ikke trengte penger fra dem mer! :-)

Hvem sier at ikke alenemødre gidder å jobbe, og heller vil snylte :klaske: ???!!!! (Mange dessverre :evil: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 2 måneder senere...

Ja, jeg har vært borte lenge nå. Er nesten aldri innom dataen lenger, i det hele tatt.

Nytt liv må jeg si, i forhold til før...

Savner kg innimellom, men det blir som regel bare en kjapp tur innom, og så blir det alltid kjempelenge til neste gang.

Er ikke sånn at det er bare meg og Mimmi lenger,- og kg livet har måtte vike mye plassen for masse annet.

Har lyst til å gjøre et lite comeback, for det er jo så kos, det merker jeg med en gang jeg først er her. ...Og jeg savner jo alvevennene og da.

Så kanskje blir jeg og se littegrann i allefall fremover. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...