Gå til innhold

"Naken's den"- for drager, griser og alvevenner.


Naken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei alle alvevenner!! I,m back! :hoppe: Koselig å se dere her i hula! :klem:

Saeria:

Takk! Koste meg jeg. :-) Det var en rolig og avslappende tur. Mye familiemiddager og sånn.

Søndag skulle vi egentlig på Tusenfryd, men det regnet og var grått, så det ble badeland i stedet. Gøy for ungene det.

lunacia og Lythande: Jeg var egentlig på Nesodden ser dere. Bodde hos en onkel og tante der. Var kun innom Oslo et par tre timer på lørdagen, og da sammen med hele familyen,- Jeg, dattera mi, mamma, 2 lillebrødre, en "svigerinne" en onkel, en tante og en kusine,- en skikkelig bøling altså :ler: Så det hadde jo ikke akkurat passa best med no "treff" i den settingen.

Men Oslo er jo ikke SÅ langt unna, så det er ikke umulig at jeg kommer innom igjen, en gang om ikke så alt for lenge. (Og da kanskje uten å ha hele slekta på slep :wink::ler: ).

Outland fikk jeg dessverre ikke med meg, men Avalon kom jeg innom. Dro med hele bølingen, for dit skulle jeg bare! Kjøpte meg et smykke som jeg synes var veldig fint. :-D

Ellers fikk jeg kjøpt et stort sammenleggbart reisebur til Tingeling, slik at hun kan være med når vi skal overnatte borte,- f.eks på ferie. Denne gangen var hun hjemme og ble passet av en av brødrene mine, fordi jeg ikke kan la henne gå fritt rundt i andres hus,- tørr ikke rissikere at hun tisser på tepper eller finner på annen ugang, og det transportburet hun bruker i bilen o.l nå, er alt for lite til at jeg kan låse henne inne der over tid.

Nå kjøpte jeg et bur som de annbefalte for de største hundene. Det er så stort at jeg kan la henne være der noen timer. (Griser :sove: mye, når "foreldrene" er borte).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesodden er jo bare en svipptur med båt fra Oslo! Neste gang har du å møte oss! ;)

Smykket var kjempefint! Men... Avalon... Hvor mye måtte du betale for det der? Vet de selger Alchemysmykker, mye fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesodden er jo bare en svipptur med båt fra Oslo! Neste gang har du å møte oss! ;)

Smykket var kjempefint! Men... Avalon... Hvor mye måtte du betale for det der? Vet de selger Alchemysmykker, mye fint!

he,he,- ja det er jo ikke lange turen fra Nesodden til Oslo, men problemet var at hele turen var fullpakket av familieting. :ler: Fredagen var vi hele dagen hos en annen tante/ onkel i Drøbak, lørdagen var vi som sagt innom Oslo en tur, og så var det familiemiddag på kvelden. Søndag bar det til badeland, og da var vi hjemme kl. 20.00. Mandag morgen reiste vi hjemmover.

Men neste gang skal jeg være snill pike å si ifra at jeg skal innover :wink:

Jeg betalte 155 kroner for smykket. Synes ikke det var så dyrt..

Masse kjempefine smykker i linken :hjerter2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvor mye det smykket koster andre steder, jeg. Det var i hvert fall kult. Det er bare det at Avalon bruker være litt overpriset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I de siste to ukene har jeg ikke vært noe flink med kuren min, noe som har ført til at vekta har stått på stedet hvil, men nå har jeg tatt meg selv i nakken igjen, og begynner på ny frisk. :)

Som ledd i mitt nye og bedre liv, har jeg nå som mål å begynne å jogge. Formen min er elendig, men jeg har i årevis hatt en godt gjemt drøm om å kunne jogge rundt et vann i nærheten av der jeg bor, som vi pleier å spesere rundt.

Vi pleier å gå rundt på ca. 35 minutter. I går gikk og jogget vi, om hverandre, og da kom vi rundt på 26,5 minutter. Er kjempefornøyd med det jeg, for jeg hadde ikke trodd at jeg skulle klare å jogge såpass mye.:D

Jogget vel ca. halvveis, alt i alt.

Målet er jo å kunne jogge hele veien rundt, uten å måtte stoppe opp og spasere. Vi håper å klare det innen ca.en måneds tid. Klarer jeg det blir jeg utrolig stot over meg selv, :hoppe: for jeg har aldri gjort noe sånt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jeg på! Du har vel mer enn nok med å prøve å få litt sårt tiltrengt avslappning når du endelig kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hatet også jogging, helt til jeg faktisk ikke ble så innmari sliten av det lenger. :) Må komme i gang med jogginga igjen selv, men det er litt tiltak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest agurk

Heihei!

Så flink du er! hater jogging, må være noe av det desidert værste jeg kan finne på. Høres ut som en blåhval bare jeg jogger ned svingen her :oops:

Tror jeg satser på å vokne opp slank og vakker en dag bare, eller vinne i lotto så kan jeg kjøpe meg slank!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter! :)

Jeg har ikke akkurat vært noen jogger før, jeg heller. Det skal være helt sikkert :ler: Hvis jeg kan er det nærmest et bevis på at alle kan!

..og puste som en blåhval,- jepp, det er meg det!! :ler: , og jeg er "døden nær" når jeg er i mål, men det må jo bli bedre etterhvert, tenker jeg.

I dag var jeg rundt på 24 minutter! :-)

I dag har jeg også vært hos... *lyden fra dusjscenen i Psycho* ... :evil: TANNLEGEN! :evil:

...Men det var faktisk ikke ille i dag, for det var bare en sjekk. Ble faktisk veldig positivt overraska, for jeg hadde bare 2 hull. Det er lite til meg å være, for selv om jeg er flink til å pusse og sånn, så har jeg alltid mange hull, mens eksen alltid har 0 hull, enda han ikke er så nøye som meg med pussen. Urettferdig! :-x Tannlegen sier at jeg nok har litt svake tenner :-( (ja, også har jeg jo en lei tendens til å drikke cola light,- avhengig.. :oops:). I fjor hadde jeg 8 hull og rotfylling!! Det er jo helt sykt!! Skulle ikke tro tennene mine hadde sett en børste med det resultatet!

Derfor er jeg, alt tatt i betrakning, førnøyd med bare 2 hull.

Men nå skal jeg være kjempeflink med fluor, og tanntråd i år, så kanskje jeg klarer 0 hull neste gang?!

Ellers; i går kom M innom på kvelden, (hadde vært her kvelden før og tidligere denne dagen, også), han var rastløs. Jeg var rolig og avslappet, men det endret seg når han kom inn og var sånn "trippete",- da ble jeg og rastløs. :roll::ler:

Vi begynte å ringe litt rundt for å få tak i noen folk, men det kan virke som vi er de eneste i bygda som har ferie akkurat nå!! Vi hadde lyst til å høre høy musikk å ha det litt livat, og da vi ikke fikk tak i noen bestemte vi oss for å følge regelen om at man ikke har det mer morro enn man lager selv. Så heiv oss i bilen til M., (som er en varebil som er innredet med "hjørnesofa" baki, sofa og vegger er "tapetsert med "tigerskinn", og det er falske blomster og discokule i den :hoho: ).

Vi dro innom ham først, der jeg hilste på faren hans, for første gang på årevis, sånn ordentlig. Det hang fremdeles et hjerte på veggen, som jeg ga ham for ca. 12 år siden :o :) ,og han klemte meg masse og sa at han aldri glemte meg. Jeg ble helt rørt jeg! :cry: :hjerter:

Så dro vi til et utested, men ble der ikke lenge, for det var karaokekveld,- og det kan vi fint klare oss uten, begge to.

Vi hadde ikke lyst til å bare hjem å døse, så vi henta øl, og kjørte bilen til et øde sted, laaangt ut på et jorde, og parkerte der. Og så åpna vi hver si ei øl, satte på musikk og starta festen for to :ler:

Vi prata masse. Det er så deilig, for jeg har ingen romantiske følelser for ham, jeg ser ham kun som en god venn. :-) Det er deilig å slippe å tvile på hva man føler, slik jeg jo gjorde en stund. Vi kosa bittegrann i går også, men ikke noe mer enn suss på kinnet og ligge på armen, (når vi hørte noe gregoriansk musikk). Det er godt med litt nærhet, selv om vi ikke har tenkt å bli kjærester.

Vi holdt på til kl. 02.30, da vi tok taxi hjem. He,he, tror taxisjåføren lurte fælt da han hentet oss midt i "ingenmannsland" :hoho:

Emely er jo egentlig hos pappan denne uka, men jeg savna henne og hadde lyst til å ha henne hjem litt, derfor er hun her i natt. :hjerter::digge: "Min største kjærlighet, gjorde mer for meg, enn du noen gang kan forestille deg" :digge: Det var helt greit for pappan og Emely hadde lyst,- er så glad at vi har så greit forhold at ikke alt trenger være så "firkanta". :-) Gleder meg til å krype inntil den gode lille jenta mi i natt. :hjerte: (Hun pleier legge seg i sin seng, men kommer inn til meg etter hun har vært å tisset, rundt midnatt, og det er bare kos for meg).

I morgen skal hun til stavanger med pappa'n og besøke et vennepar av oss, som har en gutt på hennes alder. De treffes hver gang vennene våre er her i hjembygda, og vi var bl.annet i Spania i sammen i fjor, -og hun gleder seg til å treffe ham.

Han har forresten nettopp fått en lillesøster :babyjente: som hete Isa,- synes det er et så nydelig navn!

Hadde visst skikkelig skrivekløe i dag! Blablablablablablablablablablablablablablablablablablabla. Skal det ingen ende ta??!:ler2:

Nei, tror jeg får gi meg nå. Må pusse tennene og legge meg hos godjenta. :-)

Natta alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...