Gå til innhold

"Naken's den"- for drager, griser og alvevenner.


Naken

Anbefalte innlegg

Nå er filmen sett. Den var selvfølgelig langt fra så bra som boka, men det var gøy å se den likevell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ja, ble helt forvirra jeg, når jeg så det stod "Velkommen til Lythandes hule",- Hvem er Lythande??? Men nå vet jeg det!

:-)

Kan jeg spørre hvor du har tatt navnet fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ble helt forvirra jeg, når jeg så det stod "Velkommen til Lythandes hule",- Hvem er Lythande??? Men nå vet jeg det!

:-)

Kan jeg spørre hvor du har tatt navnet fra?

Det er tatt fra en bok som jeg selvfølgelig ikke husker navnet på nå, men den er skrevet av Marion Zimmer Bradley. Om du ser på websiden min så skjønner du kanskje hvorfor jeg valgte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg shoppet med ei venninne i mange timer, gått tur, (og faktisk jogget,- et godt stykke til meg og være :-D Var såå fornøyd med meg selv!), og til slutt badet vi. Deilig dag! :-)

Men nå må jeg tviiinge meg selv i seng,- har snudd døgnet helt jeg, etter en uke da jenta mi var hos pappa,n :oops: Må skjerpe meg nå som hun er tilbake hos meg. Natta alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boken pleier stort sett aslltid å være best. Men som du sier så er det gøy med film også.

Kunsten er å skille bok og film. En del ting som funker i bok funker bare ikke på film - og omvendt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er tatt fra en bok som jeg selvfølgelig ikke husker navnet på nå' date=' men den er skrevet av Marion Zimmer Bradley. Om du ser på websiden min så skjønner du kanskje hvorfor jeg valgte det.[/quote']

Avalon-bøkene?

*kikker i bokhylla og vet hun ikke har hatt tid til å starte med den serien enda...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke Avalon-bøkene. Det er en liten bok som består av tre (?) smånoveller med samme person i hovedrollen. En venninne som låner den nå - skal komme med navnet så fort jeg får igjen boken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som den bibliotekaren jeg er søkte jeg litt rundt, og hun har faktisk skrevet en bok som heter Lythande. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som den bibliotekaren jeg er søkte jeg litt rundt' date=' og hun har faktisk skrevet en bok som heter Lythande. <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>

Da er det kanskje den da :tenkesmiley: Du klarer vel ikke å finne ut om Night's daughter av Marion Zimmer-Bradley er mulig å låne på biblioteket????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[

Da er det kanskje den da :tenkesmiley: Du klarer vel ikke å finne ut om Night's daughter av Marion Zimmer-Bradley er mulig å låne på biblioteket????

Jeg kan i hvert fall sjekke Deichman. :) Slike ting jeg sitter og jobber med akkurat nå...

Katalogen sier at vi har følgende:

1 Bradley, Marion Zim Avalon. B.1 1992 På hylla

2 Bradley, Marion Zim Avalon. B.2 1992 På hylla

3 u Bradley, Marion Zim Avalon. [1] Mester i magi 1995 På hylla

4 u Bradley, Marion Zim Avalon. [2] Stordronningen 1995 På hylla

5 u Bradley, Marion Zim Avalon. [3] Kronhjorten 1995 På hylla

6 u Bradley, Marion Zim Avalon. [4] Fangen i Eiketreet 1995 På hylla

7 Bradley, Marion Zim Den blodige trone 1990 Ingen ledige

8 Bradley, Marion Zim Den hellige ø 1989 På hylla

9 u Bradley, Marion Zim Den sidste strid 1990 Ingen ledige

10 Bradley, Marion Zim Det glemte land 1989 Ingen ledige

11 Bradley, Marion Zim Gravelight 1997 På hylla

12 u Bradley, Marion Zim Jordrysterens hævn 1991 På hylla

13 u Bradley, Marion Zim Kærlighedsgudindens gave 1991 På hylla

14 Bradley, Marion Zim La signora delle Tempeste 2000 Ingen ledige

15 Bradley, Marion Zim Lady of Avalon 1997 På hylla

16 Bradley, Marion Zim Priestess of Avalon 2000 På hylla

17 Bradley, Marion Zim The Forest house 1995 På hylla

18 Bradley, Marion Zim The mists of Avalon 1993 Ingen ledige

Så det så nok litt dårlig ut... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...