Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!

malicious

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror vi må slutte og kalle babyen for appelsinen. I går kveld sa jeg til kjæresten "Skal bare spise en appelsin.." Så ble jeg skikkelig satt ut og så på appelsinen foran meg og ble trist. hahaaha!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva gjorde at dere begynte å kalle den for appelsin i utgangspunktet? :P Jeg mener, den er jo mye mindre enn en appelsin enn så lenge. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva gjorde at dere begynte å kalle den for appelsin i utgangspunktet? :P Jeg mener, den er jo mye mindre enn en appelsin enn så lenge. :P

Hehehe.. I forbindelse med at vi leste om livmora som var på størrelse med en appelsin! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snilleste typen lager kveldsmat til meg og tenner lys. Har kjøpt pappabok til han, som han leste ut på et døgn. Så sa han "ferdig med boka. Kan ikke babyen komme nå? Gleder meg sånn!!"

❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snilleste typen lager kveldsmat til meg og tenner lys. Har kjøpt pappabok til han, som han leste ut på et døgn. Så sa han "ferdig med boka. Kan ikke babyen komme nå? Gleder meg sånn!!"

❤️

Hvilken pappabok kjøpte du? Jeg kjøpte akkurat en til min, tror det var noe pappguide eller noe slik! Morsom bok!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

❤️

:hjerte:

Må finne en pappabok til mannen her også. Hvilken kjøpte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi eier hus på drøyt 200kvm, og vi har fire soverom og tre stuer, god standard. Leier ut sokkelleil. så vi disponerer ca 130-140kvm. Kjøpte huset for ca 2,5 mill. Bor en time utenfor Oslo m toget. Samboeren min kjører til jobb i Oslo hver dag.

Skjønner at dere vil bo nærmere Oslo, men det viser at det er mulig å bo ganske greit litt utenfor de store byene :)

Endret av Essie_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

❤️

Ååååååå!!!

Jeg har også kjøpt pappabok til samboeren min. Spent på om han kommer til å lese den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe.. I forbindelse med at vi leste om livmora som var på størrelse med en appelsin! :P

Aha :P

Koselig med pappabok. Det hadde aldri min giddet å lese. :P Så jeg forteller han bare de tingene jeg vil han skal vite. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi eier hus på drøyt 200kvm, og vi har fire soverom og tre stuer, god standard. Leier ut sokkelleil. så vi disponerer ca 130-140kvm. Kjøpte huset for ca 2,5 mill. Bor en time utenfor Oslo m toget. Samboeren min kjører til jobb i Oslo hver dag.

Skjønner at dere vil bo nærmere Oslo, men det viser at det er mulig å bo ganske greit litt utenfor de store byene :)

Ja, skjønner at det muligens er det vi må også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken pappabok kjøpte du? Jeg kjøpte akkurat en til min, tror det var noe pappguide eller noe slik! Morsom bok! :)

:hjerte:

Må finne en pappabok til mannen her også. Hvilken kjøpte du?

Ååååååå!!!

Jeg har også kjøpt pappabok til samboeren min. Spent på om han kommer til å lese den.

Jeg kjøpte en liten bok som het: "Verdens beste pappa".

Mer en guide for menn som skal få barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var den jeg også kjøpte, virker kjempegrei!:)

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den kjøpte jeg og.

Godt å høre at den falt i smak hos han.

Ja, nå er han virkelig gira! Er nok lettere for oss jenter å glede oss, ettersom det vokser inni magen vår. Gøy at de får et innblikk av det som skjer også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å den boka må jeg å kjøpe etter hvert! Må man bestille på nett eller kan man også kjøpe det i butikken? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...