Saraby Skrevet 23. juni 2014 #261 Del Skrevet 23. juni 2014 Slimhinnene er jo ekstra sårbare når du er gravid, så jeg tror du kan ta deg helt med ro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 23. juni 2014 Forfatter #262 Del Skrevet 23. juni 2014 Slimhinnene er jo ekstra sårbare når du er gravid, så jeg tror du kan ta deg helt med ro Jeg håper du har rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 23. juni 2014 #263 Del Skrevet 23. juni 2014 Det går sikkert bra <3 Og kjenner meg igjen i det du sier med mat! Det går i ca. halve mikroposjoner med mat her for tida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 24. juni 2014 Forfatter #264 Del Skrevet 24. juni 2014 Det går sikkert bra <3 Og kjenner meg igjen i det du sier med mat! Det går i ca. halve mikroposjoner med mat her for tida Hope so! Får i hvertfall helt noia. Og nå kjenner jeg meg ikke gravid lengre liksom! Lurer på å ringe legen min i dag og få ta noen blodprøver denne uken. Reiser på ferie neste mandag og blir borte 2 uker, så er det vel greit å ta en titt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 24. juni 2014 Forfatter #265 Del Skrevet 24. juni 2014 hcg-prøve i dag og igjen på torsdag for å se om det har steget eller sunket. Akkurat nå er jeg litt sur på typen, føler det er hans feil! Men igjen, prøver å slå meg til ro med at skjebnen vil det den vil. Er det abort er ikke fosteret levedyktig :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 24. juni 2014 #266 Del Skrevet 24. juni 2014 Bra at du får tatt prøver før du drar på ferie da Håper virkelig at alt er i orden, og at hcg stiger slik det skal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 24. juni 2014 Forfatter #267 Del Skrevet 24. juni 2014 Ja, jeg også, men jeg forbereder meg på det verste. Skal sies at det kun var i går det kom litt på papiret. Ingenting i dag. Føles fremdeles som om det er noe i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 24. juni 2014 #268 Del Skrevet 24. juni 2014 Bra det da Er samme jeg pleier å tenke, at det er bedre å bli positivt overrasket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 24. juni 2014 #269 Del Skrevet 24. juni 2014 Det er nok fortsatt en liten spire som vokser der inne! Som Saraby sa så er jo slimhinnene ekstra sårbare nå, så det er nok bare det :D For å ikke bli mer stressa og bekymret, la vær å ha sex til du selv føler at det er trygt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 24. juni 2014 Forfatter #270 Del Skrevet 24. juni 2014 Det er nok fortsatt en liten spire som vokser der inne! Som Saraby sa så er jo slimhinnene ekstra sårbare nå, så det er nok bare det :D For å ikke bli mer stressa og bekymret, la vær å ha sex til du selv føler at det er trygt? Om den fremdeles er der, så blir det nok liiite sex fremover. Litt vanskelig at denne kom så brått på, hadde først blitt vant til tanken på at jeg er gravid i GÅR. Nå er det ikke like skummelt mer, som for 4-5 dager siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 24. juni 2014 #271 Del Skrevet 24. juni 2014 Om den fremdeles er der, så blir det nok liiite sex fremover. Litt vanskelig at denne kom så brått på, hadde først blitt vant til tanken på at jeg er gravid i GÅR. Nå er det ikke like skummelt mer, som for 4-5 dager siden Hehe bare å gi ham sex på andre måter så ordner det seg nok PS! har sendt deg pm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 25. juni 2014 Forfatter #272 Del Skrevet 25. juni 2014 Hehe bare å gi ham sex på andre måter så ordner det seg nok PS! har sendt deg pm. Så den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 25. juni 2014 Forfatter #273 Del Skrevet 25. juni 2014 Hva skjer med appetitt? Har slitet meg gjennom denne arbeidsdagen, har fått i meg en brødskive bare. Kvalm deluxe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 25. juni 2014 Forfatter #274 Del Skrevet 25. juni 2014 Ny hcg-prøve i morgen. Gruer meg til resultatet Håper det går bra med lille frøet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 25. juni 2014 #275 Del Skrevet 25. juni 2014 Lykke til, det går helt sikkert fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 25. juni 2014 #276 Del Skrevet 25. juni 2014 Håper det går bra <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 25. juni 2014 #277 Del Skrevet 25. juni 2014 Krysser alt jeg har for fin HCG-stigning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 26. juni 2014 Forfatter #278 Del Skrevet 26. juni 2014 Siste prøve tatt nå. Forrige var på noe over 600, som ikke sier meg veldig mye. Får beskjed på mandag om den nye prøven. Alt tar så lang tiiiiid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 26. juni 2014 Forfatter #279 Del Skrevet 26. juni 2014 Spor av blødninger i dag også mister alt håp snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 26. juni 2014 #280 Del Skrevet 26. juni 2014 Ikke tenk sånn, selvom det er vanskelig! Er jo så vanlig med smpblødninger når man er gravid. Er like mange som blør som det er de som ikke blør! Å så lenge det ikke er snakk om store blødninger og smerter tror jeg du kan ta det med ro 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå