Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!

malicious

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt vondt kan man si! Fikk ultralyd av symfysebeinet eller hva det heter og der så han væske. Hurra for bekkenløsning, da? Vil bli verre, mest sannsynlig. Så nå har jeg mine egne bekkenplager OG bekkenløsning. Noen må få litt ekstra? :ler:

Han bruker å sette nåler på pasienter, men vil ikke gjøre det på meg fordi da kan jeg "spontanabortere". Hæ? Han har tydeligvis ikke spesielt peiling på graviditet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vondt kan man si! Fikk ultralyd av symfysebeinet eller hva det heter og der så han væske. Hurra for bekkenløsning, da? Vil bli verre, mest sannsynlig. Så nå har jeg mine egne bekkenplager OG bekkenløsning. Noen må få litt ekstra? :ler:

Han bruker å sette nåler på pasienter, men vil ikke gjøre det på meg fordi da kan jeg "spontanabortere". Hæ? Han har tydeligvis ikke spesielt peiling på graviditet :P

For en rar opplevelse! Jobber han på det stedet jeg anbefalte deg? Hun jeg har er super, og hun fokuserer på bekkenplager. Hvis du vil, kan jeg sende deg nr hennes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en rar opplevelse! Jobber han på det stedet jeg anbefalte deg? Hun jeg har er super, og hun fokuserer på bekkenplager. Hvis du vil, kan jeg sende deg nr hennes :)

Nei, han jobber på samme senter som min kiropraktor. :) Din har driftstilskudd? Nå får jeg behandlinger dekt av forsikring hos han da. Men han bør lese seg opp på graviditet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for 29 uker :nigo: Tiden flyyyr jooo :sjokkert:

Han hørtes litt.. spesiell, ut? :P

Haha, yep! Han sa at ting var gull, som i noe bra. "det er gull om du får til" nyansatt så litt nervøs muligens :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, yep! Han sa at ting var gull, som i noe bra. "det er gull om du får til" nyansatt så litt nervøs muligens :P

Det blir vel gull etterhvert :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, får håpe det ikke blir så veldig mye verre! Uansett så har du jo nå en god grunn til å faktisk bli mer sykemeldt uten å få dårlig samvittighet! Du skal jo ikke gå rundt og ha så sykt vondt hele tiden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir vel gull etterhvert :fnise:

Høna legger iallefall et gullegg på sikt :nigo:

Ikke lett for en nyutdannet mann å vite så mye om kvinnekroppens irrganger under en graviditet kanskje? Han ble sikkert fryktelig nervøs :Nikke: Og det er jo tross alt bedre at han er for forsiktig enn det motsatte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høna legger iallefall et gullegg på sikt :nigo:

Ikke lett for en nyutdannet mann å vite så mye om kvinnekroppens irrganger under en graviditet kanskje? Han ble sikkert fryktelig nervøs :Nikke: Og det er jo tross alt bedre at han er for forsiktig enn det motsatte?

Hehe, absolutt! Litt kleint med ultralyd av symfysebeinet. Det ligger jo ganske langt ned, så her ble det mer blotting enn jeg vanligvis gjør på første møtet med nye folk. Han var ikke helt komfortabel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

....litt seint å spontanabortere kanskje :fnise:

Haha, jeg gadd ikke en gang kommentere på det. Han spurte om jeg hadde vært på flere ultralyder. "du får bare en gratis" sa jeg. ååååå sa han, det visste han ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg planlegger å legge på meg litt ekstra i jula altså! Har null tro på at jeg klarer å kun kose meg med litt dessert etter julemiddagen! Må bli litt småkaker også, og så klart smågodt i julestrømpen! ;)

Men skal prøve å ikke ta helt av da. :)

Åh, dessert og julekaker! :wow:

Hehe, absolutt! Litt kleint med ultralyd av symfysebeinet. Det ligger jo ganske langt ned, så her ble det mer blotting enn jeg vanligvis gjør på første møtet med nye folk. Han var ikke helt komfortabel.

Hahahah :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som har målt magen selv og lagt det inn i symfyse-appen? Hvor mye vokser magen ukentlig? Føler målet mitt ble helt feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som har målt magen selv og lagt det inn i symfyse-appen? Hvor mye vokser magen ukentlig? Føler målet mitt ble helt feil

Nei, det gjør jeg ikke. Overlater det til helsepersonell. :) Det skal ikke så mye til før det blir feilmål, spesielt ikke når man ikke er lært opp på det fra før annen enn beskrivelse fra appen og observasjon av jordmor. De følger jo med på magemålet så det tenker jeg holder. :)

Fordelen med appen er jo at den legger inn vekt og høyde slik at symfysemålet blir mer tilpasset, men det er jo likevel den "gamle" kurven som enda er i bruk som det blir tatt hensyn til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør jeg ikke. Overlater det til helsepersonell. :) Det skal ikke så mye til før det blir feilmål, spesielt ikke når man ikke er lært opp på det fra før annen enn beskrivelse fra appen og observasjon av jordmor. De følger jo med på magemålet så det tenker jeg holder. :)

Fordelen med appen er jo at den legger inn vekt og høyde slik at symfysemålet blir mer tilpasset, men det er jo likevel den "gamle" kurven som enda er i bruk som det blir tatt hensyn til.

Jepp, enig! Tror jeg skal la være å måle selv. Heller legge inn målene fra jordmor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...