Lilleninja Skrevet 23. september 2014 #901 Del Skrevet 23. september 2014 Jeg tror du får ei lita jenteee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 24. september 2014 #902 Del Skrevet 24. september 2014 Jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. september 2014 #903 Del Skrevet 24. september 2014 Gutt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 24. september 2014 #904 Del Skrevet 24. september 2014 Jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. september 2014 #905 Del Skrevet 24. september 2014 Vet ikke hvorfor, men jeg tenker gutt med en gang jeg tenker på deg og baby i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 24. september 2014 Forfatter #906 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) hihi! Her er det jo såå likt! Jeg tror selv gutt Jente missdior spiremor lilleninja Tekola Nautika Saraby Gutt lillemeg90 La Traviata Miss Stiles Teriyaki Kaospåtobein Snuttepi Endret 24. september 2014 av malicious Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 24. september 2014 Forfatter #907 Del Skrevet 24. september 2014 I går klarte vi endelig å få lille tassen til å sparke pappaen sin i hånda! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 24. september 2014 #908 Del Skrevet 24. september 2014 Koselig :D og ja du får gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 24. september 2014 #909 Del Skrevet 24. september 2014 Jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuttepi Skrevet 24. september 2014 #910 Del Skrevet 24. september 2014 Gutt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 24. september 2014 Forfatter #911 Del Skrevet 24. september 2014 Tanken på gutt er litt skummel. Jeg har jobbet i barnehage og hadde en del umulige gutter der, som ingen klarte å håndtere noe godt. Er redd det kommer til å bli sånn her også, om det blir gutt Så to stk senest på butikken i sted også som holdt på å kjøre på meg fordi de løp rundt å skreik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 24. september 2014 #912 Del Skrevet 24. september 2014 Men umulige gutter kommer av umulige foreldre!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 24. september 2014 #913 Del Skrevet 24. september 2014 Men umulige gutter kommer av umulige foreldre!!!! puh, da er det håp for oss, missdior TIPPER ........... jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuttepi Skrevet 24. september 2014 #914 Del Skrevet 24. september 2014 Umulige gutter kommer av umulige foreldre ja, og ungen på butikken ville nok kjørt på deg om han hadde innovertiss og kjole også... Jeg har gutt. En rolig, avbalansert, intelligent og oppriktig gutt. Han er opptatt av dyr, historie, sykling og svømming, og skygger banen når det blir for mye bråk. Samboeren min har jente. Hun hyler og roper, herjer mye mer enn min gutt, er høylydt og krevende. Hun spiller fotball og skal konkurrere om det meste. Stikk motsatt av samboeren min forsåvidt, men hun er lik sin mor og eldre søsken på mors side. Unger blir som regel det man oppdrar de til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 25. september 2014 #915 Del Skrevet 25. september 2014 Sååå koselig at pappaen fikk kjenne Hva sa han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 25. september 2014 Forfatter #916 Del Skrevet 25. september 2014 Sååå koselig at pappaen fikk kjenne Hva sa han? Han synes det var gøy, men også en merkelig følelse! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 25. september 2014 Forfatter #917 Del Skrevet 25. september 2014 Men umulige gutter kommer av umulige foreldre!!!! Umulige gutter kommer av umulige foreldre ja, og ungen på butikken ville nok kjørt på deg om han hadde innovertiss og kjole også... Jeg har gutt. En rolig, avbalansert, intelligent og oppriktig gutt. Han er opptatt av dyr, historie, sykling og svømming, og skygger banen når det blir for mye bråk. Samboeren min har jente. Hun hyler og roper, herjer mye mer enn min gutt, er høylydt og krevende. Hun spiller fotball og skal konkurrere om det meste. Stikk motsatt av samboeren min forsåvidt, men hun er lik sin mor og eldre søsken på mors side. Unger blir som regel det man oppdrar de til Ååh! Alle de foreldrene var jo veldig hyggelige i barnehagen, men vet jo så klart ikke hvordan det var der hjemme. Er vel kanskje enklere å se for seg å håndtere jente også, i og med at jeg har erfaring med å være.. jente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 25. september 2014 #918 Del Skrevet 25. september 2014 puh, da er det håp for oss, missdior TIPPER ........... jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 25. september 2014 #919 Del Skrevet 25. september 2014 Han synes det var gøy, men også en merkelig følelse! Hihi, min ble litt freaket ut av det han Jeg ble jo så skuffa fordi han hadde så liten reaksjon, og når jeg spurte han om det dagen etter så sa han "Det er noe der inne, som sparker på meg " eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. september 2014 #920 Del Skrevet 25. september 2014 Gutter og jenter kan være like umulige, men ofte på hver sin måte. O kan være en ramp til tider, men han pleier ikke å være slem mot andre, og i alle fall ikke fremmede. Kunne aldri falt han inn. Og så klart, man må jo oppdra barna og lære dem hvor grensen går. Hvis O gjør noe som ikke er greit, så korrigeres han med en gang. Sånn er det, og det gjelder jenter også. Hvis foreldre bare overser alt det gale barna gjør, eller ikke klarer å få dem til å skjønne at slikt gjør man bare ikke, så vil de nok være ufordragelige i noen år, før de lærer av samfunnet rundt seg hvordan man skal oppføre seg. Så må man jo også huske på at barn er forskjellige av natur. Noen ER mer utfordrende enn andre, så det er ikke så enkelt som å si at umulige barn kommer av umulige foreldre. Ta O for eksempel. Han er nok over gjennomsnittlig sta, så her gjelder det bare å være mer sta enn han dersom vi har en eller annen konflikt vi voksne ikke kan vike fra. Mens andre barn igjen, er veldig rolige av natur, og kunne aldri funnet på å plage andre barn eller teste grenser så langt at strikken sliter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå