Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!

malicious

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I know!

Og nå er jeg jo skikkelig bekymret for brystvortene mine! De er jo fremdeles små! Vokser de på slutten? Disse greiene her kan ikke amme et menneske! :fnise::sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know!

Og nå er jeg jo skikkelig bekymret for brystvortene mine! De er jo fremdeles små! Vokser de på slutten? Disse greiene her kan ikke amme et menneske! :fnise::sjokkert:

Jeg syns mine nesten har trukket seg litt innover :sjokkert::fnise:

Kommer seg vel :P

Endret av Lilleninja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle sine brystvorter blir så veldig store i løpet av graviditeten. Mine forholdt seg ca. slik de alltid hadde vært. Samme med nå. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hva man skal bekymre seg om :)

Det er jo heldigvis ikke selve brystvorta som bebis suger på heller. Den har jo så og si halve puppen i munn, så tror du kan ta det helt med ro! :biggrin:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis bebien skal ha halve puppen i munnen må min være innmari stor i kjeften :fnise:

Endret av Androide
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo heldigvis ikke selve brystvorta som bebis suger på heller. Den har jo så og si halve puppen i munn, så tror du kan ta det helt med ro! :biggrin:

wait.. what! hahahah, dette har jeg jo ikke tenkt på før!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok meg selv i å sitte og furte under alt av ammeveiledning. "Det er viktig at babyen får hele det brune området inn i munnen." JEG ER GINGER OG HAR LITE PIGMENTER I HUDEN, SÅ DET ER SÅ VIDT LYSEROSA.

:plystre::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke ginger, men brune brystvorter har jeg aldri hatt! :P Rosa både før og etter amming de. Ikke er de der areolene (?) skrukkete heller, slik som noen har, uavhengig av om de er stive eller ikke. :P

Konklusjon: Pupper er ikke pupper! De er forskjellige, akkurat slik som hvitost! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok meg selv i å sitte og furte under alt av ammeveiledning. "Det er viktig at babyen får hele det brune området inn i munnen." JEG ER GINGER OG HAR LITE PIGMENTER I HUDEN, SÅ DET ER SÅ VIDT LYSEROSA.

:plystre::fnise:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...