Spiremor Skrevet 11. september 2014 #821 Del Skrevet 11. september 2014 16 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 12. september 2014 Forfatter #822 Del Skrevet 12. september 2014 La meg halv ni i går og sovna tvert. Sov til kl. 7! Det var så sykt deilig! Og nå er jeg jo så klart helt zombie! hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. september 2014 #823 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Det hørtes utrolig godt ut med en så lang nattesøvn. Endret 12. september 2014 av MissStiles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 12. september 2014 #824 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Hurra for 16 uker (og lang nattesøvn) Endret 12. september 2014 av lillemeg90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 12. september 2014 #825 Del Skrevet 12. september 2014 Å, sove lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 13. september 2014 Forfatter #826 Del Skrevet 13. september 2014 Åååh, tida får så sykt fort! Må få orden på bekkenet mitt helt ødelagt hver kveld. Kommer meg nesten ikke opp fra sofaen har jeg først satt meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 13. september 2014 #827 Del Skrevet 13. september 2014 Surt med kranglete bekken, er det vanskelig å stå opp om morgenen også? Du hadde fått time til fysio du? Eller tar jeg helt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 13. september 2014 Forfatter #828 Del Skrevet 13. september 2014 Surt med kranglete bekken, er det vanskelig å stå opp om morgenen også? Du hadde fått time til fysio du? Eller tar jeg helt feil? Verst på kvelden, spesielt å ligge. fikk ikke en henvisning en gang. Legen min sa jeg burde gå til kiropraktor. Da jeg sa det var så dyrt å betale 375 hver gang, så sa hun "Sånn er livet" Bra dame asså! Svigerfar er dog fysioterapaut, så han kan nok hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 13. september 2014 Forfatter #829 Del Skrevet 13. september 2014 Har forelsket meg helt i denne vogna: http://www.stokke.com/no-no/barnevogner/stokke-trailz/4068.html Den kommer sikkert til å koste altfor mye! Den ser supergenial ut frem til ungen er 1 år, etter det er jeg så usikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. september 2014 #830 Del Skrevet 13. september 2014 Har den ikke ordentlig bagdel? Jeg synes sportsdelen ser fryktelig liten ut, og ikke minst veldig åpen, så den ikke blir spesielt lun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. september 2014 #831 Del Skrevet 13. september 2014 Jeg forelsket meg i en av Bugaboo vognene idag.. Hadde lyst til å bestille den med en gang men tenker at det er lurt å ta med samboeren og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 13. september 2014 Forfatter #832 Del Skrevet 13. september 2014 Har den ikke ordentlig bagdel? Jeg synes sportsdelen ser fryktelig liten ut, og ikke minst veldig åpen, så den ikke blir spesielt lun. Jo, kjøpes uten om: http://www.barnashus.no/stokke-crusi-duobag-gramelert-7040352823011.html Jeg falt jo for designet, men som du påpeker, den er ikke spesielt lun, og jeg er usikker på plassen i den. Ingen vogn for en treåring det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 13. september 2014 Forfatter #833 Del Skrevet 13. september 2014 Jeg forelsket meg i en av Bugaboo vognene idag.. Hadde lyst til å bestille den med en gang men tenker at det er lurt å ta med samboeren og. Hvilken av de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. september 2014 #834 Del Skrevet 13. september 2014 Hvilken av de? Bugaboo Buffalo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. september 2014 #835 Del Skrevet 13. september 2014 Jo, kjøpes uten om: http://www.barnashus.no/stokke-crusi-duobag-gramelert-7040352823011.html Jeg falt jo for designet, men som du påpeker, den er ikke spesielt lun, og jeg er usikker på plassen i den. Ingen vogn for en treåring det der. Den var veldig fin da, men vil ikke fungere gor vårt bruk i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuttepi Skrevet 13. september 2014 #836 Del Skrevet 13. september 2014 Ikke sikkert du trenger vogn til treåring heller. Min brukte ikke vogn fra han var to, da løp han fortere enn meg Han nektet å sitte i ro i vogna fra da, så han gikk eller satt i barnesetet på sykkelen etter det. Fra han var ett og et halvt til to var han urolig i vogna, og ville ikke være der. I bhg sov han i sprinkelseng inne på den alderen, og hjemme sov han også i senga. Hvis vi var på tur brukte vi vogna for å få han til å sove, men det tok mye tid og var sjeldent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 13. september 2014 #837 Del Skrevet 13. september 2014 Fin vogn! Men også upraktisk for vår del! Her bruker vi vogn til 2åringen, hun kviler ute, og liker seg godt i den når vi går tur eller er borte. Hun sover i vogn i barnehagen også, så det er nok vane ja. Ikke alle trenger vogn i flere år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 14. september 2014 Forfatter #838 Del Skrevet 14. september 2014 Fin vogn! Men også upraktisk for vår del! Her bruker vi vogn til 2åringen, hun kviler ute, og liker seg godt i den når vi går tur eller er borte. Hun sover i vogn i barnehagen også, så det er nok vane ja. Ikke alle trenger vogn i flere år Ikke sikkert du trenger vogn til treåring heller. Min brukte ikke vogn fra han var to, da løp han fortere enn meg Han nektet å sitte i ro i vogna fra da, så han gikk eller satt i barnesetet på sykkelen etter det. Fra han var ett og et halvt til to var han urolig i vogna, og ville ikke være der. I bhg sov han i sprinkelseng inne på den alderen, og hjemme sov han også i senga. Hvis vi var på tur brukte vi vogna for å få han til å sove, men det tok mye tid og var sjeldent. Den var veldig fin da, men vil ikke fungere gor vårt bruk i alle fall. Til tross for fin, så blir det nok ikke denne Blir nok en Mountain Buggy eller TFK for vår del, for da vet vi at den kan brukes lengre. Vogna blir jo godt over 10.000 - og med vår økonomi er det greit å kunne spare inn litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 14. september 2014 Forfatter #839 Del Skrevet 14. september 2014 Natt nr 2 med rare babydrømmer. Drømte at babyen ble født, plutselig var vi hjemme og vi kunne absolutt ingenting om denne ungen! Den skulle ammes men jeg hadde ingen brystvorter å amme med. Plutselig ble ungen 1 år, på 3 dager og løp rundt. Jeg skjønte ingenting. Svigermor skulle passe på babyen, og jeg ble skikkelig sinna på henne fordi ungen vår lekte i trappa.. Våkna og tenkte: Fuck, håper det ikke er sånn å få barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 14. september 2014 #840 Del Skrevet 14. september 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå