Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjon.

Mynona, mod.

Skrevet

Alle mc-jakkene. Går snart ikke an å få tak i en vanlig, anstendig skinnjakke...

• Liker 2
Skrevet

de klumpene der så grusomme ut. 

Ser mer ut som om den som la disse neglene ikke kan kunsten...

• Liker 1
Skrevet

Joggesko til alt av antrekk. Ser så smakløst ut!

Det beste eksemplet jeg har sett på dette er joggesko til lang penkjole, i et bryllup. I kid you not!

• Liker 4
Skrevet

Det beste eksemplet jeg har sett på dette er joggesko til lang penkjole, i et bryllup. I kid you not!

ha ha jeg har sett en brud i joggesko jeg, var kjempestilig :) 

AnonymBruker
Skrevet

En frisyre som kler deg og bli fornøyd med deg selv. Da er mye gjort. Selv vil jeg ikke støtte en sånn type industri.

Jeg kler ikke guttekort hår eller bob.

Anonymous poster hash: 14b27...b10

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud for en kjerringtråd!

Jeg er 22 år, og leste bare kjapt igjennom de siste 4 sidene på tråden, altså.. Dere kritiserer jo alt som er, la nå folk få lov å gå med hair extensions, fikse seg lange extensions vipper osv .. Det er jo opp til hver enkelt hva man liker og ønsker å gjøre..!

Var jo noen her som skrev noe med at unge jenter med grått hår ikke var noe fint, jeg syns det kan  se veldig stilig ut! Ikke at jeg selv har det, men ja: Min mening er at det er veldig teit å sitte på et forum og bare skulle kritisere andres valg, stil, hårfarge også videre, er sikkert mange som ikke liker hvordan du sminker og kler deg, men hva spiller der for en rolle? ! 

Anonymous poster hash: 2f9bc...b3b
  • Liker 2
Skrevet

1. Boblejakker, gjerne en knall lilla / rosa / blå osv. Syns det ser helt forferdelig ut! Boblejakker kan se bra ut, men ikke de jeg mener.
2. Body's! Åh hjelpes, hvor mange ganger har jeg ikke opplevd å gå i butikken og tror jeg ser på en fin singlet, også er det en hersens BODY! All ære til dere som klarer å bruke dette - for det kan jo også se bra ut med en fin bukse på, men nei.. nei fy. Kunne aldri gått med det selv!
3. Helly Hansen jakke, spesielt den røde og den med sånn gul hette, er dritt lei av å se at alle har de!
4. Gensere, topper, singleter og alt med blomstermotiv - nei! Selv har jeg kjøpt noen topper med blomster på, og de gikk jeg lei av ganske så fort. 
5. Skjørt, haha. Jeg kan ikke fordra skjørt.. men det er min mening  :fnise: 

mhppn5.jpg

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jakker som ser ut som morgenkåper! Jeg så flere av dem i går da jeg var på handletur. Lange med sånn knyte rundt livet, det så utrolig merkelig ut. For noen merkelige trender vi har for tiden: Grått hår på unge jenter, gutter/unge menn med hentesveis og manbun, morgenkåper, korte og ekstremt vide gensere... Måtte det ta slutt snart. Spesielt manbun, jeg virkelig kan ikke fordra den sveisen!

Jeg leste forresten i et blad for ikke lenge siden, at nå skal skoene se ut som... Wait for it... TØFLER. Hvorfor verden??

"måtte det ta slutt snart"...Er du en slave av motebildet? 

Anonymous poster hash: 79db6...0f2

Skrevet

Må sånne tråder alltid fylles av masse metadiskusjon der folk skriver innlegg kun for å kritisere tråden? Er det så farlig om folk har lyst tli å skrive om trender de misliker? Det er da bare ment som en litt morsom klagetråd, det er ikke ment som hets mot de som liker det som blir nevnt. Såklart har alle forskjellig smak, men man kan vel diskutere hva man misliker på lik linje som hva man liker? Blir dere like sure på moteblader som har "hot/not", "in/ut" og liknende spalter der de skriver om hva som er trendy og hva som er ut? For å bruke deres eget argument tilbake mot dere: Om dere ikke liker det folk skriver her, ikke les da vel :P

Den trenden jeg misliker mest akkurat nå er alle de for korte toppene, og at så mye er så gjennomsiktig. Synes det er vanskelig å finne klær.. Slenger meg også på vippe-ekstensions, det er jo ikke fint og det er helt unødvendig, de aller fleste har mer enn fine nok øyenvipper fra naturens side (+ litt mascara :P)

• Liker 16
Skrevet

"måtte det ta slutt snart"...Er du en slave av motebildet?  Anonymous poster hash: 79db6...0f2

Nei?

Skrevet

Jeg er 22 år, og leste bare kjapt igjennom de siste 4 sidene på tråden, altså.. Dere kritiserer jo alt som er, la nå folk få lov å gå med hair extensions, fikse seg lange extensions vipper osv .. Det er jo opp til hver enkelt hva man liker og ønsker å gjøre..!

Var jo noen her som skrev noe med at unge jenter med grått hår ikke var noe fint, jeg syns det kan se veldig stilig ut! Ikke at jeg selv har det, men ja: Min mening er at det er veldig teit å sitte på et forum og bare skulle kritisere andres valg, stil, hårfarge også videre, er sikkert mange som ikke liker hvordan du sminker og kler deg, men hva spiller der for en rolle? !

Nå er det jo ikke én person som sitter og hater alt sammen da :-) blir jo sånn når det er et stort forum - mange medlemmer, mange meninger. Og det er jo en klagetråd. Gå med hva du vil, det går nok bra. Men her inne klager vi over de trendene vi er lei av. Som feks grått hår på unge folk

• Liker 11
Skrevet

Var jo noen her som skrev noe med at unge jenter med grått hår ikke var noe fint, jeg syns det kan  se veldig stilig ut! Ikke at jeg selv har det, men ja: Min mening er at det er veldig teit å sitte på et forum og bare skulle kritisere andres valg, stil, hårfarge også videre, er sikkert mange som ikke liker hvordan du sminker og kler deg, men hva spiller der for en rolle? ! 

Ingen her henger ut enkeltpersoner. Her snakkes det om trender som brukes av flere grupperinger av mennesker. 

Din påstand kan jo brukes mot deg: Sålenge du trives med din stil - hva spiller det for en rolle dersom noen på et forum ikke er enig med deg? 

• Liker 7
Skrevet

Wow! Jeg håper hun hadde en god grunn til det!

Skrevet

Jeg kler ikke guttekort hår eller bob.

Anonymous poster hash: 14b27...b10

Finnes flere klipper enn guttekort eller bob for tynt hår altså.

• Liker 2
Annonse
Skrevet

Wow! Jeg håper hun hadde en god grunn til det!

Teller "var veldig rar" som en god grunn?

Skrevet

Teller "var veldig rar" som en god grunn?

Nei :fnise: :fnise: :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Folk som tilsynelatende bruker 2XU tights som hverdagsklær. Skikkelig Harry.

Anonymous poster hash: 9ee02...bfa

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Håper du synes det samme når du er 50 også...

Anonymous poster hash: 895e9...01a

Skrevet

Lei av de lange cardiganene. Ingen kler dem.

Anonymous poster hash: 7642f...f66
  • Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...