Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Neiii, ruter er kjempefint! Men det er vel ikkje ein trend, eller?

Det er en skikkelig hipstertrend! De rutete skjortene er overalt i ungdomsbutikker, men tenkte meg faktisk en selv. De er jo stilige. :-D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Penelopee

I går så jeg en jentegjeng på seks som antegeligvis gikk på ungdomsskolen. Alle hadde på svea-jakke, svarte skinny jeans, brune UGGs og hår som nesten gikk helt ned til rumpa.

Foreleseren min sa en dag her at hun aldri hadde sett så mange like jenter i løpet av sin lærerkarriere, både når det kommer til klær og hår. Spesielt hår! Hun går snart av med pensjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

menn med stort skjegg.. gud saa kjedelig!



Anonymous poster hash: b6984...a67
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At "alle" går med kraftige skinnsko, som f.eks Dr. Martens

Slitte skinnvesker, som er kjøpt brukt og som ser ut som de er klare for søpla

Cardiganer som er fluffy og/eller lange

Alt syrevaska



Anonymous poster hash: e47d7...176
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som var russ for lenge siden går fremdeles med russeklær som f. eks den digre teddyfleecen med det svære norske flagget på ryggen.



Anonymous poster hash: 9d18f...acb
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!! Jeg kjøpte mine for 2-3 år siden, og gir klar beskjed til kjæresten hver gang jeg går med han om at "du må gi beskjed hvis merkelappen synes" :fnise:

Anonymous poster hash: 158db...37b

Er det ikke enklere å klippe den av?

Anonymous poster hash: 62691...88c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om dette regnes som en trend eller ikke, men jeg er så lei av alle de billige klesbutikkene som er stappfulle av billige klær. Alt skal liksom være så ekstremt billig og man skal kjøpe, kjøpe, kjøpe. Jeg snakker om HM, Cubus, Lindex, Vero Moda, Gina Tricot, Bik Bok, Monki osv. Dette er vel en trend som har vokst frem de siste 7-8 årene. Jeg blir neste kvalm av disse butikkene. Klærne er (veldig ofte) av dårlig kvalitet og varer ikke mange sesonger. Hvordan skal dette ende...

Nei fysjameg! Vi får gå på Armani alle som en og kjøpe jeans til 3000 kr :)

Anonymous poster hash: 35ae0...ce8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fysjameg! Vi får gå på Armani alle som en og kjøpe jeans til 3000 kr :)

Anonymous poster hash: 35ae0...ce8

Det går an med en mellomting :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går an med en mellomting :)

Det går an med Lindex og HM også :) Det er ikke noen garanti for at det ikke er produsert av barn selv om man kjøper dyrere. Ikke at det er av bedre kvalitet heller. Men alle klær burde komme med en slik garanti, og produsentene og distributørene må ta mer ansvar.

Anonymous poster hash: 35ae0...ce8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cardigan uten noen form for lukkemekanisme, som får absolutt alle til å se tykke og formløse ut, typ Acne Raya.

Er også så lei av at standardvalget når det kommer til vinterjakke ser ut til å være canada goose-liknende jakker. Er jo så mange fine ulljakker og elegante kåper!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei cardigans og ikke minst vinterjakker som ser ut som overdimensjonerte telt! Jeg kler innsving i livet og har ikke tenkte å gjemme formene mine så lenge de er verdt å vise frem!!

Anonymous poster hash: 9ae9c...126

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også lei av de laange og veldig løsthengende cardiganene.



Anonymous poster hash: 8dfd5...2b4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er også lei av de laange og veldig løsthengende cardiganene.

Anonymous poster hash: 8dfd5...2b4

Syns selv at de er stygge og jeg :/ Spesielt de som er tynne og gjennomsiktige.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

- Fjällräven

- Michael Kors

Anonymous poster hash: 8dfd5...2b4

Lei hele fjellrevenmerket som "trend"? For mange er det eneste alternativ innen varm, relativt pen, ikke svindyr, dyrevennlig parkas..

Anonymous poster hash: f91e1...936

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hysteriske fitnesstrenden! Det er bra at det blir mer fokus på å spise sunt og bevege seg, men den der hysteriske greia med at det er alt eller ingenting gjør meg sprø. Fitspo-gnål overalt med beskjed om at du må trene til du spyr og følge nøye med på både pulsen, fettprosenten, karbene og proteinene for å være et sunt menneske. Er du ute og går en rask tur hver dag? Holder ikke, da kan du likegodt la være. Gå tur i skog og mark for velværets skyld eller for å få fine naturopplevelser? Nei vettu hva, kom deg fortest mulig opp på fjelltoppen og dokumenter bragden på alle sosiale medier! Vi må for guds skyld ikke kose oss, her skal det pines og plages og vises god selvkontroll.

Spise et normalt kosthold med passe mengde kalorier og mosjonere jevnlig? Pføy, da kan du likegodt la være. Mosjon er for pyser, virkelig sunne og vellykkede mennesker trener hardt!



Anonymous poster hash: 74e1d...941
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...