Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den hysteriske fitnesstrenden! Det er bra at det blir mer fokus på å spise sunt og bevege seg, men den der hysteriske greia med at det er alt eller ingenting gjør meg sprø. Fitspo-gnål overalt med beskjed om at du må trene til du spyr og følge nøye med på både pulsen, fettprosenten, karbene og proteinene for å være et sunt menneske. Er du ute og går en rask tur hver dag? Holder ikke, da kan du likegodt la være. Gå tur i skog og mark for velværets skyld eller for å få fine naturopplevelser? Nei vettu hva, kom deg fortest mulig opp på fjelltoppen og dokumenter bragden på alle sosiale medier! Vi må for guds skyld ikke kose oss, her skal det pines og plages og vises god selvkontroll.

Spise et normalt kosthold med passe mengde kalorier og mosjonere jevnlig? Pføy, da kan du likegodt la være. Mosjon er for pyser, virkelig sunne og vellykkede mennesker trener hardt!

Anonymous poster hash: 74e1d...941

Enig, håper det roer seg litt snart. Viktig å ta vare på helsen sin, men virker som mange gjør det av feil grunner. Virker som det har blitt litt "status".

Perfekt anledning til å rante litt om disse jævla vasene alle skal ha, med gullringer rundt! Altså, den er fin nok, hvorfor skal absolutt ALLE ha den? Hjemme til alle bloggerne ser jo prikk like ut. Denne vasen og en bokstav-kopp, en urørt "coffee table-"bok og du er safe, liksom.

Anonymous poster hash: afd86...fb3

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vase med gullring? Den har jeg vilat gått glipp av gitt..

Anonymous poster hash: f9917...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke det en ny trend, men jeg grøsser på innsiden hver gang jeg ser jenter i sånne små trange horekjoler med dyp utringning,kort lengde og åpen rygg(kombinert) pluss stiletthæler og kom og pul meg sminke...

Samme jentene som antageligvis skriver her inne om at "han brukte meg bare for sex"hehehe...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke det en ny trend, men jeg grøsser på innsiden hver gang jeg ser jenter i sånne små trange horekjoler med dyp utringning,kort lengde og åpen rygg(kombinert) pluss stiletthæler og kom og pul meg sminke...

Samme jentene som antageligvis skriver her inne om at "han brukte meg bare for sex"hehehe...

Også kommer alle ut som flokkdyr i julebord-sesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmpg2.jpg

Denne frisyren! Hvorfor skal alle være så forbanna like på håret?



Anonymous poster hash: 078d6...69a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er møkklei lavkarbo-hysteriet. Spis normalt og beveg deg istedet for å spise denne helsfarlige dietten.



Anonymous poster hash: 895e9...01a
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er møkklei av å se tights overalt. Vanlig bomullstights med rumpa ute, og treningstights til fin blondetopp, smykker og øredobber. Åh, kle på dere!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er møkklei av å se tights overalt. Vanlig bomullstights med rumpa ute, og treningstights til fin blondetopp, smykker og øredobber. Åh, kle på dere!

DETTE!!!

Anonymous poster hash: 3e32b...6ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei hele fjellrevenmerket som "trend"? For mange er det eneste alternativ innen varm, relativt pen, ikke svindyr, dyrevennlig parkas..

Anonymous poster hash: f91e1...936

Fjellrevensekken ble kanskje en motegreie...men ellers forbinder jeg det ikke med mote, og følgelig heller ikke noe som kan gå av moten. Det er og blir bra og fine, og som du påpeker, dyrevennlige plagg. Jeg vokste opp med en far som tok på seg fjellrevenjakken når han skulle til byen. Den ser helt lik ut den dag i dag, det er kvalitet :)

Anonymous poster hash: 91850...1b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lavkarbo og alle dem som skal omvende meg.

Men det har vel strengt tatt lite med klær, sko og mote å gjøre.

Anonymous poster hash: 9ae9c...126

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei hele fjellrevenmerket som "trend"? For mange er det eneste alternativ innen varm, relativt pen, ikke svindyr, dyrevennlig parkas..

Anonymous poster hash: f91e1...936

Det er sekkene jeg mente, ja. Skjønner behovet for praktisk og dyrevennlig yttertøy, og har ikke noe mot det :) Men det virker som "alle" har sekkene, og jeg ser ikke helt sjarmen ved dem.

Anonymous poster hash: 8dfd5...2b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går så jeg en jentegjeng på seks som antegeligvis gikk på ungdomsskolen. Alle hadde på svea-jakke, svarte skinny jeans, brune UGGs og hår som nesten gikk helt ned til rumpa.

Foreleseren min sa en dag her at hun aldri hadde sett så mange like jenter i løpet av sin lærerkarriere, både når det kommer til klær og hår. Spesielt hår! Hun går snart av med pensjon.

Enig, blir liksom alle eller ingen!

Blir som han amerikaneren jeg overhørte en sommerdag; Why do everyone look like theyre going to the yacht club.

Ingen som tør å skille seg ut! For et kjedelig samfunn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Undercut på menn! Er noe av det styggeste jeg vet om, og da tenker jeg spesielt på de som har et langt parti på toppen av hodet som de grer bakover så de får en skikkelig sleik. Ikke så attraktivt de som setter dette lange partiet opp i strikk, heller. Kom tilbake til Norge for en periode, og fikk helt hakeslepp da jeg så meg rundt. Hadde nesten glemt at så mange mannfolk så sånn ut. :hakeslepp:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, blir liksom alle eller ingen!

enig! tenåringsjenter idag har nesten unntak langt, blondt, glattet hår. Snakket litt med frisøren min om det, og mimret om åttitallet, da det var kult å eksperimentere med håret (nei, alle hadde IKKE hockeysveis)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig! tenåringsjenter idag har nesten unntak langt, blondt, glattet hår. Snakket litt med frisøren min om det, og mimret om åttitallet, da det var kult å eksperimentere med håret (nei, alle hadde IKKE hockeysveis)

Og for 10 år siden hadde alle fjortisjenter ihjelbleka pulesveis.
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som irriterer meg grønn er alle de jentene som tegner på øyenbryn.

Det finnes ikke noe styggere tror jeg. Alle blir så utrolig turnoff!



Anonymous poster hash: 5a4f9...f58
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...