Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne har jeg brukt siden jeg var i barneskolealder. Jeg kler ikke å ha håret i hale, men å ha det lange håret helgende løst er plagsomt når jeg leser/jobber, så da blir denne frisyren ypperlig for meg. Visste ikke at den var in :P

Anonymous poster hash: f91e1...936

Tror hun sikter til denne som er fin, men at din versjon er bedre ;)

Anonymous poster hash: 16f2c...35a

post-37809-0-49042400-1426788116_thumb.j

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror hun sikter til denne som er fin, men at din versjon er bedre ;)

Anonymous poster hash: 16f2c...35a

Er det in?? :skratte::skratte::skratte:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det in?? :skratte::skratte::skratte:

Jepp, det er den store hårtrenden som har florert i Oslo i det siste...

:kvalm:

Anonymous poster hash: 16f2c...35a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun sikter til denne som er fin, men at din versjon er bedre ;)

Anonymous poster hash: 16f2c...35a

Ja, det lønner seg å lese ordentlig! Hehe! My bad

Anonymous poster hash: f91e1...936

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei av de treningstightsene det står "BETTER BODIES" eller "JUST DO IT" stort over hele leggen i en neonfarge. Man ser ut som et reklameskilt på trening, og det er ihvertfall ikke fint med de som blander det med converse og vanlige topper for å bruke dem på skolen. Nei, skal du bruke treningstights når du ikke trener, så kan du i det minste velge en nøytral tights...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte også å nevne VIPPEEXTENSIONS! Det ser faktisk veldig uekte ut spør du meg, og hver eneste fjortis i byen her har det.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror hun sikter til denne som er fin, men at din versjon er bedre ;)

Anonymous poster hash: 16f2c...35a

Den "frisyren" der er så grusom! Skjønner ikke at noen velger å gå sånn frivillig. Ser jo ut som om du har fett og ufikst hår.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på vippeextensions, og lange løsvipper generelt. Litt ekstra tykkelse er fint, men de fleste overdriver veldig. En gang da jeg var liten så jeg en mann som etterlignet en kamel ved å ta på laaaange øyevipper for deretter å smatte noe adeles avsindig med munnen, og det er det eneste jeg til nå klarer å tenke på hver gang jeg ser en person med falske øyenvipper.



Anonymous poster hash: 8872e...39e
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfekt anledning til å rante litt om disse jævla vasene alle skal ha, med gullringer rundt! Altså, den er fin nok, hvorfor skal absolutt ALLE ha den? Hjemme til alle bloggerne ser jo prikk like ut. Denne vasen og en bokstav-kopp, en urørt "coffee table-"bok og du er safe, liksom.

Anonymous poster hash: afd86...fb3

Så enig angående disse vasene! Folk på facebooken min er tydeligvis helt ville etter dem, for nyhetsloggen min er nedspamma av konkurranser hvor en kan vinne en slik vase. Nevnte disse teite vasene til svigermor, og selvfølgelig viste det seg at hun har bestilt en selv. Skjønner ikke hvordan vaser kan bli mote...

Anonymous poster hash: df48c...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sånn Kähler Omaggio vase? Som dukker opp med en gang du googler "vase"?

Jeg kan heller ikke begripe hvorfor de vasene plutselig har blitt så populære; de er jo pene og du trenger gjerne vaser til blomster, men snålt at de dukker opp over alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest gjennom alt, så det er mulig at flere har nevnt dette. Jeg er så forferdelig lei av at det skal stå teite ord på alt. "Dype" uttrykk klistret på veggene hjemme hos folk, og LOVE, FAMILY eller BELIEVE i bokstaver i alle vinduskarmer... Herregud, det er så teit.

Endret av arcsin
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den "frisyren" der er så grusom! Skjønner ikke at noen velger å gå sånn frivillig. Ser jo ut som om du har fett og ufikst hår.

En ny versjon av "Grorudpalmen" :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt extensionhår med store Barbiekrøller. Det er så oppbrukt at det er blitt blodharry.



Anonymous poster hash: 35470...fe4
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke lest gjennom alt, så det er mulig at flere har nevnt dette. Jeg er så forferdelig lei av at det skal stå teite ord på alt. "Dype" uttrykk klistret på veggene hjemme hos folk, og LOVE, FAMILY eller BELIEVE i bokstaver i alle vinduskarmer... Herregud, det er så teit.

En venninne av meg irriterer seg grønn av det samme, og har nå skrevet ordet "HÆST" på stueveggen på pur f. :laugh:

Anonymous poster hash: 8872e...39e

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vippeextensions som er nevnt her. Nike-øyenbryn. Treningstights utenfor treningssenteret.

Anonymous poster hash: 45deb...96d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Føler at alle jenter i alderen 18-30 ser klin like ut. Alle har langt fake hår, falske vipper, samme øyenbryn formen som Nike-logoen. Alle skal stille i bikinifitness. Alle har fake pupper og gjerne sprøytet inn noe i leppene også. Og alle handler på nelly.com... *snoooooork*

Anonymous poster hash: 45deb...96d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at alle jenter i alderen 18-30 ser klin like ut. Alle har langt fake hår, falske vipper, samme øyenbryn formen som Nike-logoen. Alle skal stille i bikinifitness. Alle har fake pupper og gjerne sprøytet inn noe i leppene også. Og alle handler på nelly.com... *snoooooork*

Anonymous poster hash: 45deb...96d

Hahah, lo så sykt da jeg så det! Det er så sant, så sant :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun sikter til denne som er fin, men at din versjon er bedre ;)

Anonymous poster hash: 16f2c...35a

DET ER DEN JA! Jeg blir så sint når jeg ser den. Vet ikke engang hvorfor. Kan ha noe å gjøre med at det frustrerer meg at folk ikke kan være seg selv, men MÅ følge trender slavisk og ikke klarer å se selv hvor lite pent det egentlig er. :bond:

Anonymous poster hash: d71d3...cba

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Skinny jeans,lave boots, kvit topp og lang strikkejakke. Alle gjekk/går i det.

Også ser eg med forakt på at dongeriskjorta er på veg inn att.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...