Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Michael kors og alle de tightsene som brukes utenom trening. Blæh!

Anonymous poster hash: f7bed...22c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om det er trend men..

Er lei av at "alle" skal ha salong-negler, løsvipper, hairextentions, restylane og legge ut treningsselfies i rumpe-fokus-positurer... Altså hvor ble det av naturlig look og trene for å trene? Hva har skjedd de siste 3-4 årene?



Anonymous poster hash: 68656...06b
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er trend men..

Er lei av at "alle" skal ha salong-negler, løsvipper, hairextentions, restylane og legge ut treningsselfies i rumpe-fokus-positurer... Altså hvor ble det av naturlig look og trene for å trene? Hva har skjedd de siste 3-4 årene?

Anonymous poster hash: 68656...06b

Vet, føler at nesten alle selfies som legges ut er enten med rumpa i været eller en unaturlig skakk på hodet. Det er på en måte et eget 2015-preg på bildene.

Anonymous poster hash: 3d9ba...8ca

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ikke sant:)

På hunder, "alle" har skjerf på hundene sine.

Åja hahaha :D Har sett sånne små skjerf på mange motebloggere nå for tiden også, så ble litt usikker

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant:)

På hunder, "alle" har skjerf på hundene sine.

Hehe! Hunden min hadde et lite ullskjerf som hun brukte ute på vinteren når det var kaldt! :fnise: ikke den type skjerf som på bilde, men sånn vanlig langt skjerf med dott på hver side, bare laget til hund. Så aldri noen andre hunder med skjerf, men begynner å bli en del år siden nå da! Om jeg hadde sett at alle andre hunder også brukte skjerf så hadde ikke huden min fått lov, syntes det er så kleint når alle slavisk skal følge en mote.

http://www.miniinthebox.com/no/fashion-tredelt-lue-skjerf-pet-footr-for-hunder-assortert-stoerrelse_p1942210.html Sånn type skjerf, bare litt finere farge...

Anonymous poster hash: 87d30...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Hehe! Hunden min hadde et lite ullskjerf som hun brukte ute på vinteren når det var kaldt! :fnise: ikke den type skjerf som på bilde, men sånn vanlig langt skjerf med dott på hver side, bare laget til hund. Så aldri noen andre hunder med skjerf, men begynner å bli en del år siden nå da! Om jeg hadde sett at alle andre hunder også brukte skjerf så hadde ikke huden min fått lov, syntes det er så kleint når alle slavisk skal følge en mote.

http://www.miniinthebox.com/no/fashion-tredelt-lue-skjerf-pet-footr-for-hunder-assortert-stoerrelse_p1942210.html Sånn type skjerf, bare litt finere farge...

Anonymous poster hash: 87d30...e5d

Så stilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

 

Åja hahaha :D Har sett sånne små skjerf på mange motebloggere nå for tiden også, så ble litt usikker

Ja, det er sant. Og så trekanten på siden, akkurat sånn som hundene har det "stylet" :ler:

http://www.kk.no/stylemag/dette-trenger-du-i-v%C3%A5rgarderoben-31654

 

Fant ut at det heter tørkle, forresten.

Endret av Bossa Nova
Fjernet bilder.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei av at "suede" er in i år. Kan man ikke kalle det for semsket?? (jfr alle rosa/motebloggerne om vårens trender :fnise: )

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så lei av at "suede" er in i år. Kan man ikke kalle det for semsket?? (jfr alle rosa/motebloggerne om vårens trender :fnise: )

Men engelsk er jo så tøft. Kidsa er jo keene på suede og denim, må vite.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikkelue hele året, inne og ute. Vask håret i stedet!



Anonymous poster hash: 9163f...87a
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heheh, etter den tråden kvier jeg meg for å gå rundt med MK-veska mi. Heldigvis kan jeg snu den sånn at ingen ser merkenavnet :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh, etter den tråden kvier jeg meg for å gå rundt med MK-veska mi. Heldigvis kan jeg snu den sånn at ingen ser merkenavnet :P

Hehehe...

Anonymous poster hash: f7bed...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stilig :)

Kanskje ikke så stilig da.. Haha! Men søt var hun :)

Anonymous poster hash: 87d30...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...