Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Langt extensionhår med store Barbiekrøller. Det er så oppbrukt at det er blitt blodharry.

Anonymous poster hash: 35470...fe4

Bilde?

Anonymous poster hash: 14b27...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn med fyldig sjømann skjegg og man bun.

Ifjor var det "hitler jugend"stil på mange gutter, der de barberte sidene og behold håret på midten som de såklart dynket i gele og stylet.

Nå er det plutselig "moderne jesus"som er ute og går..

Samt spisse sko, hvorfor gåt menn med spisse sko?? Det verste er de hvite eller de med slangemønster.

På kvinner: de stygge øyenbrynene,jeg er liksom geek med briller uten innfatning og grorudpalme og bimbo stilen(hvorfor eksisterer den fortsatt?)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange har nevnt stygge øyenbryn i det siste, noen som kan poste bilde av hva de mener?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er lei "langt, blankt, blondt hår med ettervekst"-trenden haha er sikkert ikke en trend, men serriøst på forelesningene mine er det ikke annet så langt øye kan se.... BLÆH og vippeextensions. ALLE SER AT DU HAR VIPPEEXTENSIONS og nei det ser ikke ut som det er dine egne vipper bare med litt maskara på...



Anonymous poster hash: 290e4...84e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei av at tantete, formløse gardinklær er det eneste man finner i butikkene, evt klær som er befengt med glorete paljett-detaljer eller teite slagord/mobilspråk e.l. :snurt:

Samme her. Var og kikket i butikken på fredag, og fant bare posete, formløse "gardiner" av noen klær. Endte opp med å ikke kjøpe en dritt. Selv t-skjortene ser ut som flagrende gardiner!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassen10

Har ikke lest gjennom alt, så det er mulig at flere har nevnt dette. Jeg er så forferdelig lei av at det skal stå teite ord på alt. "Dype" uttrykk klistret på veggene hjemme hos folk, og LOVE, FAMILY eller BELIEVE i bokstaver i alle vinduskarmer... Herregud, det er så teit.

Ahhh.... Interiørpoesi kalles det vel :)

Har det samme sjøl. På dassdøra. Når du går ut av denne dør, er du lettere enn før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassen10

Menn med fyldig sjømann skjegg og man bun.

Ifjor var det "hitler jugend"stil på mange gutter, der de barberte sidene og behold håret på midten som de såklart dynket i gele og stylet.

Nå er det plutselig "moderne jesus"som er ute og går..

Samt spisse sko, hvorfor gåt menn med spisse sko?? Det verste er de hvite eller de med slangemønster.

På kvinner: de stygge øyenbrynene,jeg er liksom geek med briller uten innfatning og grorudpalme og bimbo stilen(hvorfor eksisterer den fortsatt?)

Hva er man bun?

Edit:

Fant det ut....

Men det er jo kult da! Jeg begynner å bli litt tynn på toppen, med antydning til måne. Men om jeg bare lar håret gro litt, så kan jeg jo samle det i en man bun, over månen, og så er det ingen som kan se det :)

Endret av Tassen10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uhumskheter

Skinny jeans,lave boots, kvit topp og lang strikkejakke. Alle gjekk/går i det.

Også ser eg med forakt på at dongeriskjorta er på veg inn att.

Og her ligger jeg på sofaen og sløver i alt det der, minus skjorta og bootsene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postet dette i stygge plagg-tråden, men ser at det passer bedre her.

Sånne nesten fotside cardigans med korte jakker over!! Ser det overalt, hva er greia???



Anonymous poster hash: ebbc4...79a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joggesko, skinny jeans/tights, hvit top og skinnjakke/strikket cardigan, og laaaangt rettet hår. Med andre ord 98% av alle 16+ åringene i Norge. Er det ingen som kler seg eller ser original ut lengre?



Anonymous poster hash: ad693...5b6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joggesko, skinny jeans/tights, hvit top og skinnjakke/strikket cardigan, og laaaangt rettet hår. Med andre ord 98% av alle 16+ åringene i Norge. Er det ingen som kler seg eller ser original ut lengre? Anonymous poster hash: ad693...5b6

Nei, ungdommen nå til dags!

Da jeg var 16 hadde alle i klassen forskjellig farge på ball-genseren sin. Det var orginalt det! :)

Anonymous poster hash: f0de6...42f

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har jeg brukt siden jeg var i barneskolealder. Jeg kler ikke å ha håret i hale, men å ha det lange håret helgende løst er plagsomt når jeg leser/jobber, så da blir denne frisyren ypperlig for meg. Visste ikke at den var in :PAnonymous poster hash: f91e1...936

Hvordan lager du denne? :) Veldig fint!

Anonymous poster hash: 40367...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Postet dette i stygge plagg-tråden, men ser at det passer bedre her.

Sånne nesten fotside cardigans med korte jakker over!! Ser det overalt, hva er greia???

Anonymous poster hash: ebbc4...79a

Syns heller ikke dette er så pent, men går med det allikevel. Fordi man må ha en jakke på seg i dette landet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Når skal folk skjønne at tights ikke er bukse! Er så lei trenden hvor man bruker en vanlig kort overdel over en tights. Ser ut som man har glemt å ta på seg underdel. Er som å gå med strømpebukse uten noe annet over!

Anonymous poster hash: 3d7aa...4d5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal folk skjønne at tights ikke er bukse! Er så lei trenden hvor man bruker en vanlig kort overdel over en tights. Ser ut som man har glemt å ta på seg underdel. Er som å gå med strømpebukse uten noe annet over!

Anonymous poster hash: 3d7aa...4d5

Sååååå enig :sjokkert::sjokkert: Treningtights, sorte tights, hvite tights, ååhh... Jeg ser daglig slike folk. Har lyst å kaste en kjole utenpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så utrolig lei av grønne jakker! Det virker som om ALLE har en grønn vårjakke, og mange også grønn parkas.

For det første synes jeg det er få som kler fargen grønn (og beige!), man mister veldig farge i ansiktet.

Jakkene er lite feminine, ofte veldig posete og uformelige.

Hva skjedde med en klar rødfarge? Blåfarge? Svart?

Jeg gikk for en blå vårjakke, eneste jeg må passe på er å ha svarte eller lyseblå jeans, sånn at det ikke blir "onepiece" ;)

Og snart kommer vel skinnjakker, og olajakker frem, så da får vi håpe disse grønne jakkene forsvinner :P



Anonymous poster hash: 2299b...11d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...