Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Prøvde å finne en fin kjole her om dagen. En sånn halvfin kjole, ikke ballkjole. Men alt som var å finne var jo i søppelsekk-form. Bare en firkant med hull til hodet og armer.

Ingen kjøp på meg som vil ha innsvingt i livet for å få frem figur.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

De forferdelige #klassiske" blå, hvite og røde Mariusgenserne!

Norge er jo iferd med å drukne i disse fasongløse habittene!

Satt i fjæra å brente bål på søndag, og når min 12 årige nevø iført sin mariusgenser med rød høy hals, plutselig sier at den klør og at han skulle ønske han fikk kaste den på bålet, svarer pappan at han skal få lov, men ikke før vi skal gå opp for det blir så ille slukt av å brenne den. Og guttungen skinte som en sol mens han brente mariusgenseren sin :-)

bb1fab98049fdfbe9ead639357e5b32c.jpg



Anonymous poster hash: 68faf...270
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De forferdelige #klassiske" blå, hvite og røde Mariusgenserne!

Norge er jo iferd med å drukne i disse fasongløse habittene!

Satt i fjæra å brente bål på søndag, og når min 12 årige nevø iført sin mariusgenser med rød høy hals, plutselig sier at den klør og at han skulle ønske han fikk kaste den på bålet, svarer pappan at han skal få lov, men ikke før vi skal gå opp for det blir så ille slukt av å brenne den. Og guttungen skinte som en sol mens han brente mariusgenseren sin :-)

bb1fab98049fdfbe9ead639357e5b32c.jpg

Anonymous poster hash: 68faf...270

Lurer på hva den som strikket den hadde tenkt om vedkommende visste det.. :glare:

Anonymous poster hash: f452c...041

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Booker

Lurer på hva den som strikket den hadde tenkt om vedkommende visste det.. :glare:

Anonymous poster hash: f452c...041

Ja, det er ganske jævlig gjort å brenne strikkegenseren! Gi den heller til noen som faktisk har bruk for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De forferdelige #klassiske" blå, hvite og røde Mariusgenserne!

Norge er jo iferd med å drukne i disse fasongløse habittene!

Satt i fjæra å brente bål på søndag, og når min 12 årige nevø iført sin mariusgenser med rød høy hals, plutselig sier at den klør og at han skulle ønske han fikk kaste den på bålet, svarer pappan at han skal få lov, men ikke før vi skal gå opp for det blir så ille slukt av å brenne den. Og guttungen skinte som en sol mens han brente mariusgenseren sin :-)

bb1fab98049fdfbe9ead639357e5b32c.jpg

Anonymous poster hash: 68faf...270

Trist og patetisk tankegang. Det finnes massevis av mennesker som hadde blitt kjempeglad for en varm og god genser.

Dessuten, stakkars den personen som har brukt mang en time på å strikke den genseren :(

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De klærne varer jo mange sesonger. :) Og, personlig så syns jeg de butikkene er dyre nok!

helt enig!

Anonymous poster hash: 8991c...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LaFresa

De forferdelige #klassiske" blå, hvite og røde Mariusgenserne!

Norge er jo iferd med å drukne i disse fasongløse habittene!

Satt i fjæra å brente bål på søndag, og når min 12 årige nevø iført sin mariusgenser med rød høy hals, plutselig sier at den klør og at han skulle ønske han fikk kaste den på bålet, svarer pappan at han skal få lov, men ikke før vi skal gå opp for det blir så ille slukt av å brenne den. Og guttungen skinte som en sol mens han brente mariusgenseren sin :-)

bb1fab98049fdfbe9ead639357e5b32c.jpg

Anonymous poster hash: 68faf...270

For en snørrunge! Endret av LaFresa
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klær med utringning, og der halve rumpa viser. Det går utover helsa! Det er ikke lett å gå kåt rundt hele tiden.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som irriterer meg grønn er alle de jentene som tegner på øyenbryn. Det finnes ikke noe styggere tror jeg. Alle blir så utrolig turnoff! Anonymous poster hash: 5a4f9...f58

Kunne ikke vært mer enig! :bond: Slutt med disse fæle bryna, ladies :sur:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Cardigan uten noen form for lukkemekanisme, som får absolutt alle til å se tykke og formløse ut, typ Acne Raya.

Er også så lei av at standardvalget når det kommer til vinterjakke ser ut til å være canada goose-liknende jakker. Er jo så mange fine ulljakker og elegante kåper!

Det ufeminine snittet er jeg lei av.

Og det at jenter ser tissetrengte ut når de poserer.

Endret av Bossa Nova
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEN DERRE SVEISEN ALLE I OSLO GÅR MED. Altså å ha det øverste håret i en minidott mens resten henger ned. Det er en så tydelig "dette bruker jeg fordi det er hipt og inn, og ikke fordi det er fint"-sveis. INGEN går sånn ellers, det er bare nå når det er kult. Hvorfor går ingen sånn ellers? Fordi det er grusomt!

Dra heller ut dotten og ha denne sveisen istedenfor - så mye finere og mer elegant:

Hair-Romance-Half-ponytail-hairstyle-tut



Anonymous poster hash: d71d3...cba
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk som skal barbere bort alt håret!



Anonymous poster hash: 1f745...084
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigress

De forferdelige #klassiske" blå, hvite og røde Mariusgenserne!

Norge er jo iferd med å drukne i disse fasongløse habittene!

Satt i fjæra å brente bål på søndag, og når min 12 årige nevø iført sin mariusgenser med rød høy hals, plutselig sier at den klør og at han skulle ønske han fikk kaste den på bålet, svarer pappan at han skal få lov, men ikke før vi skal gå opp for det blir så ille slukt av å brenne den. Og guttungen skinte som en sol mens han brente mariusgenseren sin :-)

bb1fab98049fdfbe9ead639357e5b32c.jpg

Anonymous poster hash: 68faf...270

Dette synest eg var heilt ille å lese, altså. Ikkje berre kastar de ein fullt brukbar genser, men ungen lærer også at når ein berre ikkje likar noko, så er det berre å kaste det, gjerne gjere det ubrukeleg for andre også! Forkasteleg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette synest eg var heilt ille å lese, altså. Ikkje berre kastar de ein fullt brukbar genser, men ungen lærer også at når ein berre ikkje likar noko, så er det berre å kaste det, gjerne gjere det ubrukeleg for andre også! Forkasteleg!

Ja, ikke sant! Gi det til fretex, så blir det både genser på noen som har lyst på den og penger til en god sak!

Anonymous poster hash: f9917...203

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinny jeans. Ser ikke bra ut på oss med brede hofter og timeglassfasong.

Oversize alt. Samme grunn som over. Får meg til å se mye større ut enn jeg er.

Ballerinasko. Det er jo omtrent eneste alternativet i sommerskoavdelingen. Ser ikke bra ut om man har høye vrister.



Anonymous poster hash: 4dbef...040
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skinny jeans. Ser ikke bra ut på oss med brede hofter og timeglassfasong.

Oversize alt. Samme grunn som over. Får meg til å se mye større ut enn jeg er.

Ballerinasko. Det er jo omtrent eneste alternativet i sommerskoavdelingen. Ser ikke bra ut om man har høye vrister.

Anonymous poster hash: 4dbef...040

Skinny jeans ser bra ut på oss med timeglassfasong dersom den er høy i livet. Enig dersom den er til hoften :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig lei av at all herremote skal være slim-fit. Er blitt nesten umulig for meg å finne tøy jeg kan bruke, hvis jeg ikke legger inn bestillinger via lokale butikker.

Jeg har en ganske robust kroppsbygning, og trangt tøy er lite flatterende på meg, og vil som oftest medføre ryggplager på grunn av mine brede skuldre. Det er også vanskelig og ubekvemt å bevege seg i trangt tøy.

Jeg forstår ikke hvorfor så mange menn har så liten selvinnsikt at de utelukkende kjøper tøy som får dem til å se feite ut.

Endret av Trygve81
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinny jeans. Ser ikke bra ut på oss med brede hofter og timeglassfasong.

Oversize alt. Samme grunn som over. Får meg til å se mye større ut enn jeg er.

Ballerinasko. Det er jo omtrent eneste alternativet i sommerskoavdelingen. Ser ikke bra ut om man har høye vrister.

Anonymous poster hash: 4dbef...040

Og jeg tenker helt motsatt, det er jo nettopp om man har høye vrister at det ser bra ut. ;) Vrist er fint.

Jeg har bare littegrann/middels vrist og synes lett føttene mine ser lengre og større ut da, enn om jeg hadde hatt ordentlig høye vrister. Alt man skal tenke over, haha.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEN DERRE SVEISEN ALLE I OSLO GÅR MED. Altså å ha det øverste håret i en minidott mens resten henger ned. Det er en så tydelig "dette bruker jeg fordi det er hipt og inn, og ikke fordi det er fint"-sveis. INGEN går sånn ellers, det er bare nå når det er kult. Hvorfor går ingen sånn ellers? Fordi det er grusomt!

Dra heller ut dotten og ha denne sveisen istedenfor - så mye finere og mer elegant:

Hair-Romance-Half-ponytail-hairstyle-tut

Anonymous poster hash: d71d3...cba

Denne har jeg brukt siden jeg var i barneskolealder. Jeg kler ikke å ha håret i hale, men å ha det lange håret helgende løst er plagsomt når jeg leser/jobber, så da blir denne frisyren ypperlig for meg. Visste ikke at den var in :P

Anonymous poster hash: f91e1...936

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...