Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Herr Heftig

Rutere skjorter kan jo være dritsexy. Spesielt i og med at det ofte er en sikker indikator på om en dame er lesbe eller ikke.

Jeg er forresten DRITTLEI den formløse firkantkropp-trenden!! :kjefte: Det eneste jeg finner i butikkene som er skikkelig flatterende til kroppen min er skaterkjoler og -skjørt, og med en gang jeg slenger på meg en genser eller cardigan så ser det ut som at jeg veier 150kg!

Jeg tenkte først og fremst på gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenkte først og fremst på gutter.

Åja. Jeg tviler på at kvinneguidens "klær, sko og mote"-forum er rette stedet å nå ut til mannen i gata med rutete skjorte. Dessverre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke noen av dere som er så lei av det folk flest ser på(og dere beskriver) som vanlige klær fortelle hva dere pleier å gå med? :) hva er et vanlig hverdagsantrekk for dere?

Anonymous poster hash: e781d...8cf

Null stress!

  • Sort jeans som er høy i livet
  • Enkel genser (bruker mye sort, lilla, grått), gjerne med v-hals
  • Sorte skinnstøvletter til knærne
  • Sort kåpe
  • Ullskjerf, siden det er vinter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rutere skjorter kan jo være dritsexy. Spesielt i og med at det ofte er en sikker indikator på om en dame er lesbe eller ikke.

Jeg er forresten DRITTLEI den formløse firkantkropp-trenden!! :kjefte: Det eneste jeg finner i butikkene som er skikkelig flatterende til kroppen min er skaterkjoler og -skjørt, og med en gang jeg slenger på meg en genser eller cardigan så ser det ut som at jeg veier 150kg!

WORD!

Anonymous poster hash: 11a69...af5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke noen av dere som er så lei av det folk flest ser på(og dere beskriver) som vanlige klær fortelle hva dere pleier å gå med? :) hva er et vanlig hverdagsantrekk for dere?

Anonymous poster hash: e781d...8cf

Jeg er ganske kjedelig faktisk. Og lik mengden. Så hadde dere sett meg i mine sorte/mørkeblå jeans, ankelstøveletter og skjorter/cardigans med ullskjerf rundt nakken og teddyjakke hadde jeg nok blitt lynsjet av KGere :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg begynner å bli møkk lei vaffeljakker..

Signerer denne! + Uggs, spesielt på "menn", og la oss ikke glemme vestkantsleiken. Gjerne alle disse tre sammen.

Liker ikke "upper west side" stilen jentene har fått. Fint å kle seg ordentlig osv, men det er jo ingen som skiller seg ut lenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At kvinner kler av seg hele tiden... Siste ut er Kim K for Paper Magazine

Er så møkklei den dama. Alle kan jo legge ut bilder av seg selv med en diger ræv og en bitteliten midje, er jo bare å photoshoppe bildene ihjel det. Syns hun er skikkelig ekkel, står og glinser som en nystekt kylling. Tror de vi er idioter. Alle vet at den rævva er sprøyta full av gud vet hva og at midjen er en god del større en hun fotoshopper seg til.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så møkklei den dama. Alle kan jo legge ut bilder av seg selv med en diger ræv og en bitteliten midje, er jo bare å photoshoppe bildene ihjel det. Syns hun er skikkelig ekkel, står og glinser som en nystekt kylling. Tror de vi er idioter. Alle vet at den rævva er sprøyta full av gud vet hva og at midjen er en god del større en hun fotoshopper seg til.

Helt enig. Dessuten er det ikke en hyggelig historie bak den originale bildet heller. Det gjør hele saken bare trist for min del.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig som er så galt med parkas og boblejakke? Når det er minusgrader ute er det jo ingenting som er bedre enn å ta på seg en god og varm jakke. Syns det er så teit at alle skal "hate" Parajumpers og Canada Goose osv. Men er for så vidt enig i at man kan finne rimeligere alternativer.

Forøvrig syns jeg man skal kle seg i det man liker selv. Skjønner ikke hvorfor så mange klager på utvalget i butikkene. Hvis du utelukkende bare finner gjennomsiktige bluser eller rare t-skjorter, da er du på feil butikk. Syns det er masse fint i butikkene som er klassisk og pent.



Anonymous poster hash: ca729...f04
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!! Jeg kjøpte mine for 2-3 år siden, og gir klar beskjed til kjæresten hver gang jeg går med han om at "du må gi beskjed hvis merkelappen synes" :fnise:

Anonymous poster hash: 158db...37b

Hvorfor ikke bare klippe av lappen hvis dere er så redd for det?

Anonymous poster hash: ca729...f04

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er "teddyjakke"? Ser for meg jakke i teddystoff, men jeg mistenker at det er feil oppfatning for noe sånt har jeg ikke sett på de siste 30 årene omtrent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en kar på t-banen i går med vaffeljakke og korte converse uten sokker. Altså det var 2 grader i går, du trenger ikke å gå i sommerklær nå liksom! Foten hans var jo ildrød, så han holdt jo sikkert på å fryse ihjel også.



Anonymous poster hash: 3d3ef...db2
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en kar på t-banen i går med vaffeljakke og korte converse uten sokker. Altså det var 2 grader i går, du trenger ikke å gå i sommerklær nå liksom! Foten hans var jo ildrød, så han holdt jo sikkert på å fryse ihjel også.

Anonymous poster hash: 3d3ef...db2

Det er verdt det når man er så lekker. Så et par berter med magetopper på Karl Johan nettopp, forøvrig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig. Dessuten er det ikke en hyggelig historie bak den originale bildet heller. Det gjør hele saken bare trist for min del.

Hva er historien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Linker er lagt ut tidligere i denne tråden av meg :) Bla deg litt tilbake så vil du se ;)

Var det med tanke på original-bildet av Jean-Paul Goudé, Carolina Beaumont, New York? Det har jo vært endel tanker om måten han fremstilte afrikanske kvinner i sine fotografier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så enig! Det er så mange fæle bryn ute og går for tiden :haar:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det med tanke på original-bildet av Jean-Paul Goudé, Carolina Beaumont, New York? Det har jo vært endel tanker om måten han fremstilte afrikanske kvinner i sine fotografier..

Blant annet, men også attraksjonen rundt en afrikansk kvinne på et tidligere tidspunkt enn orginalbildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lei av de skrå asymmetriske glidelåsene, ikke fordi det er stygt på andre, men fordi jakker jeg ellers hadde likt har skrå glidelåser og da gidder jeg ikke velge dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...