Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Penelopee

Flipper du? Kaster du en stein på t-banen til Frognerseteren treffer du minst 12 berter med UGGS, Goose eller Parajumper. Til og med guttene går med UGGS her... Redd meg.

Anonymous poster hash: 40f97...c97

Hahah, signerer denne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uggs, canada goose, michael kors. Det er fjortisuniformen i Oslo hvertfall 🙊

Anonymous poster hash: d3498...c63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som jobber i matbutikk er ihvertfall møkklei av at 3 av 5 har prikklik lommebok, den enkleste av Michael Kors som er sort med "MICHAEL KORS" i gull.

Jeg er også lei av å se 2XU over hele byen. De fleste av de som trener trenger da vel ikke kompresjon for å "prestere bedre"?

Og jo, det som får øynene mine til å blø mest er folk som blander kjoler og skjørt med JOGGESKO. Seff er det sikkert behagelig, men det er faen meg ikke kult at du går rundt med en kjole, acneskjerf og fine smykker, også ser vi oppmerksomhetsskrikende Nike's i knallrosa på føttene dine! De er forresten ikke fine med skinny jeans heller.

Edit: skrivefeil

Endret av sweg
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig så synes jeg de fleste trender er fælt :fnise:

Jeg går med det jeg har lyst med, jeg har funnet min stil.

Og om den 50's, rockabilly stilen blir skikkelig in og super trendy sånn at alle går med det, så dropper jeg min stil å går med noe annet...

Jeg liker ikke å være typisk A4 for å passe inn...

:fnise:

Men hvis du gjør det kun for å ikke passe inn blir jo hele intensjonen fake... Du vil være unik, ikke "deg selv".

Anonymous poster hash: c69e9...1f1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis du gjør det kun for å ikke passe inn blir jo hele intensjonen fake... Du vil være unik, ikke "deg selv".

Anonymous poster hash: c69e9...1f1

Er jo ikke fake når JEG er den typen som blir irritert av å finne en egen stil å gå med i X antall år, for så at den blir "bortrøvet" av andre.. Da finner jeg heller en ny en ^^

Men jeg har ikke en spesiel for tiden, jeg går med det jeg føler for, og likevel får jeg høre "Åh du kler deg så bra, hvordan får du det til??" -og det er ikke sarkasme :)

Fake jeg?

Nei.

Jeg bare liker ikke å vlase rundt i det absolutt alle andre valser rundt i :)

Kanskje jeg og de andre som meg, egentlig er trendsettere? :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe jeg har lagt merke til på Facebook den siste tiden. Og det er at ALLE kommenterer med sånne emoticons og smilefjes. Enten det er i kommentarfelt eller i chatten.
Enkelte kan føre en hel samtale uten å faktisk skrive ett eneste ord. Tviler egentlig på at det går for å være samtale da, men i mangel på bedre ord....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke fake når JEG er den typen som blir irritert av å finne en egen stil å gå med i X antall år, for så at den blir "bortrøvet" av andre.. Da finner jeg heller en ny en ^^

Men jeg har ikke en spesiel for tiden, jeg går med det jeg føler for, og likevel får jeg høre "Åh du kler deg så bra, hvordan får du det til??" -og det er ikke sarkasme :)

Fake jeg?

Nei.

Jeg bare liker ikke å vlase rundt i det absolutt alle andre valser rundt i :)

Kanskje jeg og de andre som meg, egentlig er trendsettere? :P

Det er jo selve definisjonen på en hipster. Det interessante er at alle disse som er så opptatt av å ha sin egen unike stil ender opp med å se helt like ut, siden de reagerer på de samme trendene.

Anonymous poster hash: 40e7f...087

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo selve definisjonen på en hipster. Det interessante er at alle disse som er så opptatt av å ha sin egen unike stil ender opp med å se helt like ut, siden de reagerer på de samme trendene.

Anonymous poster hash: 40e7f...087

Sorry...

Vil ikke definere meg selv som hipster heller :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øyenbrynstrenden. Store øyenbryn er digg, men man må ha et visst konsept om at de tilhører ens eget ansikt og at man faktisk må jobbe litt med dem om man på død og liv skal tegne dem på nytt. Å bare streke opp med en mørk penn funker liksom ikke.

At alle fjortiser på død og liv skal ha langt hår. Og da mener jeg ikke bare litt langt, men ned til korsryggen og lengre, gjerne med bruk av flisete extensions i feil farge med fester som skinner gjennom det pistrete håret du har på hodet. Det er ikke fint. Klipp det heller litt kort, få en form på det. Misforstå meg rett, langt hår er flott, men langt ifra alle kler det.

Og når vi snakker om hår, det finnes faktisk flere farger enn nesten svart og platinablondt. Jeg vet det kommer som et sjokk på mange, men det er sant. Dessuten har vi alle unike fargetoner og -spill i huden som påvirker hvilke farger vi kler. Jeg er så lei av å se ellers vakre piker som ser direkte gustne ut fordi de absolutt må være blonde.

Nude lepper. Jeg liker det ikke generelt, og jeg hater det når det er dårlig utført. Igjen, vi har alle forskjellig hudtone. Å ignorere det og bare kjøpe den samme bleke leppestiften som resten av jentegjengen har funker sjeldent. For faen, ikke vær redd for litt farger. Trenger ikke å kaste seg på Lorde-trenden, liksom, men bare... Dersom leppestiften din får det til å se ut som om du har smurt foundation på leppene, kutt den ut.

Dårlige smokey eyes. Jeg er den første til å hyle i begeistring over fint sotede øyne, og ditto til å tenke at jorda kun kan renses med ild når jeg ser dårlige. Når det gjelder smokey eyes er det tre regler som gjelder. Nummer en, bruk en jævla primer. Bruk masse primer! Over hele området hvor du skal ha sminken. To lag. Nei, tre! Smuldrete sotøyne finnes ikke fint, og selv om sminken er fin når du går ut fra badet er den neppe like fin når du skal ut på byn etter vorspiel. Regel nummer to, jobb jobb jobb! Bruk flere nyanser enn du tror du har bruk for, blend dem inn til du får kramper i hånda, bygg opp fargen sakte men sikkert. Og siste regel, som jeg har gnålt om tidligere i denne posten også; du ser ikke ut som alle andre, så ikke smink deg som om du gjør det! Tilpass sminken til hvordan du ser ut, hvordan øyelokket er formet, hvilken effekt du ønsker, etc.

Paljettkjoler. Det kan være fint, men ikke de der korte, tacky greiene fra Nelly. Kombiner dette med tingene nevnt over, og du har mitt estetiske mareritt. Halleluja!



Anonymous poster hash: 91a76...f8b
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest mainbitch

2xu!!!!
Hverken en særlig god eller særlig fin treningstights. Og i allefall ikke når man ikke trener?
Er også lei av vaffeljakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peplumtopper og -kjoler

Acne-skjerf som 'tilfeldigvis' har merkelappen synlig

Canada Goose

Lave hvite Converse

Er forsåvidt enig i alt (det er november nå, gi slipp på conversene!), men det som irriterer meg mest er når folk på død og liv skal sørge for at Acne-merket skal vises på skjerfet. Og de "ordner" det ganske åpenlyst spør du meg. Sto på busstoppet og så på at en jente brukte 10 minutter på å legge tilrette skjerfet slik at Acne-merket skulle vises. "Jeg kjøper det for kvaliteten" my ass! Sorry, liten utblåsning :)

Anonymous poster hash: 290e4...84e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som jobber i matbutikk er ihvertfall møkklei av at 3 av 5 har prikklik lommebok, den enkleste av Michael Kors som er sort med "MICHAEL KORS" i gull.

Herregud, ja, de er jeg også dritlei av å se. Og de som ikke har Michael Kors, har en nesten lik fra Marc by Marc Jacobs.

Anonymous poster hash: c39ca...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...