Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg dør litt inni meg når folk skriver bhg istedenfor barnehage. Er det SÅ vanskelig å skrive hele ordet?

Anonymous poster hash: 40e7f...087

Hva har dette med klær og mote og gjøre?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drittlei(!) av rumpe trenden! Instagram og Facebook blir okkupert av oppmerksomhetsyke jenter som legger ut bilder av rumpa halvnaken eller i treningstights.

Anonymous poster hash: 3da5b...f05

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dør litt inni meg når folk skriver bhg istedenfor barnehage. Er det SÅ vanskelig å skrive hele ordet?

Anonymous poster hash: 40e7f...087

Det blir jo egentlig litt det samme som å skrive VGS, er det like ille?

Anonymous poster hash: 9a40c...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo egentlig litt det samme som å skrive VGS, er det like ille?

Anonymous poster hash: 9a40c...ac3

Nei, det blir ikke egentlig litt som å skrive VGS.

VidereGående Skole

BarneHaGe

Ser du forskjellen?

PS: Jeg er ikke AB som dro frem dette og mener ikke det har noe særlig med klær og mote å gjøre, men er litt enig.

Anonymous poster hash: de8f5...989

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Michael Kors vesker og lommebøker

Acne skjerf

Maxi kjoler

Driiiiiitlange cardigans

Stillethæler,superkul.no kjoler og rosa clutch på byen

Canada goose jakker

Uggs

Men så er dette jo jantelov landet da så ikke rart alle kler seg ganske likt.

" du skal få lov til å være deg selv,så lenge du er som oss" Nordmenn i et nøtteskall.

Ikke glem nå som vinteren kommer så dukker halve Oslo opp med Marius mønster her og der.

Har selv MK veske og mariusmønster på lue og genser, MEN dette har jeg strikket selv og jeg akter å bruke det hele vinteren igjennom HAHAHAHAHAHA!!!!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fant du den?? Må ha!

Falske øyevipper er jeg egentlig ganske fan av så lenge det ikke er helt glamourmodell-stilen. Liker vippeextensions som ser såpass naturlige ut at man bare tror vedkommende er velsignet med lange bøyde vipper, eventuelt lime-på-vipper av det litt mer dramatiske slaget om man skal trå til på fest.

Men klart, smaken er som baken! :)

Joda, sånne enkeltvipper eller punktvipper av høy kvalitet som ser naturlige ut og bare diskret forlenger og/eller gjør vippene litt fyldigere har jeg ingen problemer med. Det jeg er lei av er sånne billige (gjetter jeg) vipper som ser mer ut som en bit svart filt enn øyevippehår. Her er et eksempel på altfor mye vipper (som til og med lager skygge som en annen markise):

http://cdn.tv3.dk/sites/tv3.dk/files/styles/620px-article-wide/public/4_edit_6.jpg?itok=LagWhXDN&1412640007472

To damer fra PH Danmark med ulekre dingser på øyenlokkene:

http://i.ytimg.com/vi/Uj7rihXLmDE/hqdefault.jpg

Natasha (ikke hun lesbiske men hun med svart hår) i samme sesongen av PH Danmark hadde enda grimmere løsvipper (type svarte stoffbiter) men jeg fant ikke noen bilder.

Anonymous poster hash: 74e1d...941

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lei alle mennene som går med trange busker med oppbrettede ben sånn at det ser ut som om de går med for små bukser :riste:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lei alle mennene som går med trange busker med oppbrettede ben sånn at det ser ut som om de går med for små bukser :riste:

Åguud ja, det er så forferdelig stygt!!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli litt lei vaffeljakkene. For et år siden var det bare en og annen bestefar som gikk kledd sånn. Nå er det jo alle pappaguttene, med mer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner å bli litt lei vaffeljakkene. For et år siden var det bare en og annen bestefar som gikk kledd sånn. Nå er det jo alle pappaguttene, med mer.

Mulig jeg er dum, men hva er en vaffeljakke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er dum, men hva er en vaffeljakke?

Quiltede fritidsjakker med fløyelskrage. Ofte signert Barbour. Tenk adelige britiske godseiere spaserende over gårdstunet med sin lille cocker spaniel ved siden av seg :)

Anonymous poster hash: 7d481...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Herr Heftig

Observerer at trange olabukser, "ridestøvletter", ankellange cardigans og håret i en klump på toppen av hodet fortsatt er uniform blant jenter i slutten av tenårene/begynnelsen av tjueårene. Finn på noe nytt snart...

Tror ikke jeg klarer å bli mer enig. Jeg kaller det lesesalantrekket.

Tights er fint, men dere burde virkelig finne noen som er litt tykkere. Altfor ofte kan jeg se trusefargen i gjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Nei, det blir ikke egentlig litt som å skrive VGS.

VidereGående Skole

BarneHaGe

Ser du forskjellen?

PS: Jeg er ikke AB som dro frem dette og mener ikke det har noe særlig med klær og mote å gjøre, men er litt enig.

Anonymous poster hash: de8f5...989

Det er ikke det samme nei. Videregående er et sammensatt ord mens Hage ikke er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke det samme nei. Videregående er et sammensatt ord mens Hage ikke er det.

Nei, nettopp.

Anonymous poster hash: de8f5...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det som kalles mote/trend er forferdelig stygt mange ganger. Spesielt når vi skal bli fortalt hvordan vi ikke skal knyte skjærfet,hvilken bukse som er inn i år og hvem som ikke er det, hvilken farger som er lov og m.m. Sånne mote-Sonja damer som mener dem kan dette med stil mer enn alle andre og selv ser latterlige ut med den "trendy nye stilen som er INN"

Pokker! La folk få være i fred. Tenker sjeldent over hva folk har på seg, med mindre det ikke er veldig vulgært, men det får være opp til dem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...