Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sa ikke at de var billig, men at de var av det billigere undermerket. Dermed blir det en 'liksom merkeveske" for småungrr. Stygg er de og.

Syns de er akkurat like 99% av alle designervesker. Fantasiløse, latterlig overprisede og intetsigende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette gjelder både interiør og klær; er hinsidig lei alt som heter hjort og rådyr!!!!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Korte jeansshorts. Hvorfor ikke like gjerne bare gå i trusa? Halve rumpeballen dingler ut mens du går.

- Michael Kors veske. Føles som om de fleste bare kjøper det pga. at mange har de, bloggere osv. Syns mange av veskene kan være fine, men kjøper heller en annen veske da, som er litt mer "unik".

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt lei av de der kjørtene med snitt som er kortere på midten slik at trusa syns. Sånn her type snitt.

Er så smått lei av grå maxi kjoler som er kombinert med converse sko og rutete skjorte knytt rundt livet…

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sa ikke at de var billig, men at de var av det billigere undermerket. Dermed blir det en 'liksom merkeveske" for småungrr. Stygg er de og.

Du har så rett, så rett. Jeg synes Michael Kors veskene er grusome.

Anonymous poster hash: 9ea92...2fa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner og jenter som går omkring i knehøye gummistøvler som hører hjemme i en stall, selv om de er milevis unna noe som kan minne om en stall og de aldri har stelt en hest i hele sitt liv.

De suller rundt i disse stygge støvlene hele høsten og til langt ut på vinteren.

Det kan ikke være hvilke som helst høye gummistøvler heller. Det må være sånne av et merke som er til for å gå i når man måker ut av stallen. Og de skal nesten ha prislappen på, så alle ser hvor dyre de var.

Ser de har dratt dem fram igjen etter sommeren, allerede.

Snart kommer de vel trekkende med UGG-støvler, også...

En annen ting som burde vært død og begravet er disse stygge skumgummiskoene i skrikende farger. Crocs.

Grøss.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det ikke er lommer på dameklæra. Seriøst. Jeg må på manneavdelingen for å finne bukser med dugende lommer, og der har de ikke skikkelig sleng... Det ødelegger hele outfit'en når jeg ikke kan gå med snusboks og småmynter i lomma.

Og at det er så himla høyt liv på alle buksene! Trudde jeg hadde høye hofter, men tydeligvis ikke. Igjen, jeg har en viss stil jeg holder meg til, og det er faktisk jævla vanskelig å gjennomføre white trash-estetikk når man har buksa langt opp på magen. Den skal henge om hoftene og gjerne la det tyte ut litt flesk, hva faen er det de trur om meg? Ikke alle ønsker å se så fuckings flatterende ut hele tiden, takk som byr men jeg trur nok folk kan overleve det at jeg har chub på hofta og hår på knæra... Trenger sårt en skikkelig slækk lys jeans med svære hull i (men det kan jeg fikse selv) etter at den gamle revna så jævlig at halve bydga nå vet hvilke truser jeg foretrekker, men det er jo faen ikke å finne noe sted :(

Så irriterer puppehysteriet meg. Til vanlig er jeg ganske flink til å ignorere folk, de glor stort sett uansett hva, men det toppa seg litt da en gjeng forvokste 12-åringer tømte øl på meg... Fikk klabba til han ene, men måtte like fullt gå gjennom byen i hvit t-skjorte som i pissgul prakt kleba seg til de harde brystvortene mine (og der begynte dette å høres ut som en dårlig erotisk novelle) og det var ikke så jævlig kjekt egentlig. En gammel asiatisk fru så ut som om hun holdt på å få hjerteinfarkt og av hensyn til alle snerpete gamle kjerringer må jeg nesten be mannfolk om å holde seg i skinnet; jeg vet jeg er sexy, men om du vil se titsa er det bare å spørre, du trenger ikke tømme stinkende væske på meg. Keep it in your pants, liksom..

Sånne her skjørt: http://www.hm.com/no/product/23088?article=23088-A Ok, har egentlig et litt hat- elsk forhold til dem, hater dem fordi de er stygge, gir et rart inntrykk (inntrykk? uttrykk? vetafaen) og dekker til de fine låra til folk, elsker dem fordi det sikkert er überpraktisk om man vil ta en kjapp en uten å trekke så altfor mye oppmerksomhet. Altså, man kunne født tvillinger i en sånn en uten at noen merka det, så da funker det vel andre vien også?? heheh

Blyantskjørt også, det at det funker for Christina Hendrix betyr ikke at det funker for resten av verdens befolkning. Ser så jævlig mange som ser ut som gåser (gjess?) der de vralter av gårde med altfor trange skjørt og høye hæler! Og høye hæler også, når vi er inne på det. Jesus døde ikke for at folk skulle drepe føttene sine ved å tvinge dem til å gå på komplett unatlilge måter.

Sorry for skrivefeil og masse banning og greier, aner ikke hvorfor jeg alltid skriver i denne trådedn når jeg er brisen. Om noen føler seg tråkka på kan jeg forsikre dere om at jeg egentlig gir faen i hva dere har på dere! Namaste, bitches :takke:

Du kan i hvertfall skrive namaskar, når du poster fylleinnleggene dine klokka ti om kvelden...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å bli lei denne designertrenden blandt tenåringer. Før var tenåringer barn som handlet klær på H&M. Nå løper 15-16 åringer rundt med Marc Jacobs klokke, MK vesker og leker voksne.

Unger som flasher foreldrenes penger har aldri vært lekkert, nei.

Når de i tillegg flasher penger foreldrene ikke har, er det enda verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neonfarger.

Solariumsbrune skinnyassbitchess.

Restylan.

Silikon.

påtegna bryn (greit for de som ikke har så mye bryn, men HALLO!!! Enkelte kan å overdrive)

Treningsklær.

Michael Kors vesker

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinny jeans, altså jeg syns det er fint men jeg vil ha flere alternativer. Jeg vil ha løse baggy jeans og det finner jeg ingen steder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet nydelige topper som selvfølgelig er bombandert med teksten SELFIE over hele frontpartiet. Huff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solsmil

Michael Kors vesker. De har aldri vært fine, og folk betaler overpris for de (de er jo mye billigere i feks usa). Og så går man rundt med dem på armen, stolt som en hane, fordi man eier en designerveske... Samtidig er det bra, for da jeg gikk på vgs for noen år siden i Oslo, så var det mulberry og louis vuitton som var det store blant ungdomsskoleelever og videregående. Sånn sett er det bra at de har gått ned i pris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

løsvipper, samme om de bare er festet på for den ene dagen eller om det er sånne som sitter på en månde - det ser rart ut å ha 10 cm lange øyevipper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michael Kors vesker. De har aldri vært fine, og folk betaler overpris for de (de er jo mye billigere i feks usa). Og så går man rundt med dem på armen, stolt som en hane, fordi man eier en designerveske... Samtidig er det bra, for da jeg gikk på vgs for noen år siden i Oslo, så var det mulberry og louis vuitton som var det store blant ungdomsskoleelever og videregående. Sånn sett er det bra at de har gått ned i pris

Det er fortsatt LV og Mulberry som troner på toppen over vgs/ungdomsskolevesker i Oslo.

Og det mange ikke skjønner er at det er en forskjell på Michael Kors og MICHAEL Michael Kors. Det er sistnevnte som "alle" kjøper seg i god tro om at de nå går med en designveske :rolleyes:

Anonymous poster hash: 16f2c...35a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...