Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er lei av ekstremt trange klær, svære dype utringinger, veldig korte skjøt og shorts på damer. Er ikke lett å være meg når kvinnene går kledd sånn. Slitsomt å gå rundt med..ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dongeritruser med tights under.

Canada Goose.

Svære perleøredobber.

Hunter-støvler.

Restylane.

Dongeritruser med tights under?? Hva i all verden..den har jeg heldigvis ikke fått med meg.

Anonymous poster hash: 0b7ab...565

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Apropo stiler som ikke er in lengre. Så en gutt (!!) her om dagen som gikk med buksa brettet opp nederst, og med hårstrikk rundt... DET er det et par år siden sist jeg så, og det håper jeg at jeg aldri ser igjen. Kan ikke fatte hvordan det ble en trend :fnise:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fortsatt LV og Mulberry som troner på toppen over vgs/ungdomsskolevesker i Oslo.

Og det mange ikke skjønner er at det er en forskjell på Michael Kors og MICHAEL Michael Kors. Det er sistnevnte som "alle" kjøper seg i god tro om at de nå går med en designveske :rolleyes:

Anonymous poster hash: 16f2c...35a

Denne blærete holdningen er jeg møkklei av.

Noen makter vist ikke å forstå at mange andre slett ikke er opptatt av tåpelig "desingner vesker". At de bare kjøper en fin veske, gjerne en som oppfattes som populære fordi mange har dem.

At de går rundt å "tror de går en designer veske" er kun en tanke du har konstruert i hodet ditt. I virkeligheten har de nok bare kjøpt seg en populær veske de liker utseende og kvaliteten på.

Anonymous poster hash: f9917...203

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropo stiler som ikke er in lengre. Så en gutt (!!) her om dagen som gikk med buksa brettet opp nederst, og med hårstrikk rundt... DET er det et par år siden sist jeg så, og det håper jeg at jeg aldri ser igjen. Kan ikke fatte hvordan det ble en trend :fnise:

Kanskje han skulle sykle og ikke ville ha buksa inn i kjedet? :vetikke:

Endret av loffen
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grå fluffy cardiganer. Sto i heisen på høgskolen her om dagen, sammen med seks andre. Fem av dem hadde grå fluffy cardigan, siste var mann.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hunter og Kånken. Selv om jeg bruker Kånken selv. Men bare på fjelltur. Og det rettferdiggjør liksom det hele :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amish skjegg trenden på menn! Forferdelig stygt.

Haha, samboeren min hadde det for noen år siden! Synes det var stilig jeg, er omtrent ingen norske menn som får til skikkelig skjegg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, samboeren min hadde det for noen år siden! Synes det var stilig jeg, er omtrent ingen norske menn som får til skikkelig skjegg :P

Det verste er de som ser ut som om de har limt på kjønnshår i ansiktet. Grøss.

Har man minimal hårvekst, så kan det være greit å styre unna helskjegg ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All bruk av 2XU tights i ikke-sportslig sammenheng skulle nå vært forbudt ved lov.

Når og hvordan ble dette mote??

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All bruk av 2XU tights i ikke-sportslig sammenheng skulle nå vært forbudt ved lov.

Når og hvordan ble dette mote??

Så enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei av billige, og store quartz-armbåndsur.

Enten går man med en klassisk, tidløs mekanisk klokke, eller så går man ikke med klokke i det hele tatt.



Anonymous poster hash: 56279...c15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...