Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2xu!!!!

Hverken en særlig god eller særlig fin treningstights. Og i allefall ikke når man ikke trener?

Er også lei av vaffeljakker.

I tillegg til at tightsen ikke er bra eller fin, og i tillegg til overpriset, blir den også gjennomsiktig når man bøyer seg ned. GURI MALLA vet hvor mange stringtruser jeg har sett på banen, universitetet og ute på gaten. Æsj!

edit: skrivefeil.

Endret av grethe91
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dårlige smokey eyes. Jeg er den første til å hyle i begeistring over fint sotede øyne, og ditto til å tenke at jorda kun kan renses med ild når jeg ser dårlige.

Anonymous poster hash: 91a76...f8b

:skratte:

Herlig med folk som kan stokke uttrykkene sine riktig...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne bukser som er korte i beina. Ser ut som at buksa er for liten, og fryser man ikke på leggene nå som det begynner å bli ganske kaldt?

Endret av Shinigami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er utelukkende positivt om man har en rompe som Kim K. Jo mindre klær jo bedre

Liker ikke rumpa hennes, sorry :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forsåvidt enig i alt (det er november nå, gi slipp på conversene!), men det som irriterer meg mest er når folk på død og liv skal sørge for at Acne-merket skal vises på skjerfet. Og de "ordner" det ganske åpenlyst spør du meg. Sto på busstoppet og så på at en jente brukte 10 minutter på å legge tilrette skjerfet slik at Acne-merket skulle vises. "Jeg kjøper det for kvaliteten" my ass! Sorry, liten utblåsning :)

Anonymous poster hash: 290e4...84e

Åhuff... Jeg har et acne skjerf jeg fikk i gave, det er mykt og godt og har ennå ikke frøset i det denne høsten... Jeg bare slenger det på, og nå og da havner merkelappen synlig. Jeg går faktisk rundt og er redd for det, fordi folk tenker så fryktelig negativt om det. Hvorfor det? Lov å være lei av det, men hvorfor irritere seg så grundig som du gjør?

Anonymous poster hash: d71d3...cba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til at tightsen ikke er bra eller fin, og i tillegg til overpriset, blir den også gjennomsiktig når man bøyer seg ned. GURI MALLA vet hvor mange stringtruser jeg har sett på banen, universitetet og ute på gaten. Æsj!

edit: skrivefeil.

Og på treningssenteret! :Nikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Empirieliv, peplum og blomsterprint.... Skyt meg :P

Anonymous poster hash: 11a69...af5

Synes blomsterprint er ganske fint, men de to andre.. Så enig!! :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du på død og liv skal gå i støvler uavhengig av været... HUNTER! I tillegg skal menn også bruke dem! Om det er regnvær ute, er det kanskje greit nok, men det er det eneste tilfellet...

Alle kjendiser som mener det er helt greit å ta nakenbilder fordi det er så naturlig. Eva og Adam dekket seg til og med til....



Anonymous poster hash: 26afb...6db
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhuff... Jeg har et acne skjerf jeg fikk i gave, det er mykt og godt og har ennå ikke frøset i det denne høsten... Jeg bare slenger det på, og nå og da havner merkelappen synlig. Jeg går faktisk rundt og er redd for det, fordi folk tenker så fryktelig negativt om det. Hvorfor det? Lov å være lei av det, men hvorfor irritere seg så grundig som du gjør?

Anonymous poster hash: d71d3...cba

Enig!! Jeg kjøpte mine for 2-3 år siden, og gir klar beskjed til kjæresten hver gang jeg går med han om at "du må gi beskjed hvis merkelappen synes" :fnise:

Anonymous poster hash: 158db...37b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!! Jeg kjøpte mine for 2-3 år siden, og gir klar beskjed til kjæresten hver gang jeg går med han om at "du må gi beskjed hvis merkelappen synes" :fnise:

Anonymous poster hash: 158db...37b

Da har jeg et tips til dere to :) Skjerfet er brettet og merket ligger på utsiden. Brett skjerfet opp og brett det sammen igjen men med merket innover så det peker ned over den andre delen. Da vises det ikke! Dette gjør jeg, synes det er sykt flaut å flashe merket ;)

Anonymous poster hash: e8607...715

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg et tips til dere to :) Skjerfet er brettet og merket ligger på utsiden. Brett skjerfet opp og brett det sammen igjen men med merket innover så det peker ned over den andre delen. Da vises det ikke! Dette gjør jeg, synes det er sykt flaut å flashe merket ;)

Anonymous poster hash: e8607...715

Oi, det skal jeg prøve neste gang :) Jeg kaster det bare rundt meg vanligvis jeg. Takk for tips!

Anonymous poster hash: 158db...37b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg et tips til dere to :) Skjerfet er brettet og merket ligger på utsiden. Brett skjerfet opp og brett det sammen igjen men med merket innover så det peker ned over den andre delen. Da vises det ikke! Dette gjør jeg, synes det er sykt flaut å flashe merket ;)

Anonymous poster hash: e8607...715

Det er da bare å klippe det av?

Anonymous poster hash: a37f5...b6d

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teddycoats, er så fryktelig lei av dem, de er alt for oversized, ser dum ut når de lukkes (derfor går de med de åpen) og blir skitne.

Timberland- og Caterpillarsko

Pastellfarger i lag, på lag, på lag..

Og alle plagg der deler av plagget er laget i immitert skinn, armer, halve buksebeinet, lommene osv.

Men mest lei er jeg av collegegensere med logoer og skrift som ikke har noen mening...

Og skappelgenseren ;p Er vel fordi jeg har strikket så mange for venninnene mine, og ikke fordi de ikke er fine.



Anonymous poster hash: dffdd...b37
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du på død og liv skal gå i støvler uavhengig av været... HUNTER! I tillegg skal menn også bruke dem! Om det er regnvær ute, er det kanskje greit nok, men det er det eneste tilfellet...

Alle kjendiser som mener det er helt greit å ta nakenbilder fordi det er så naturlig. Eva og Adam dekket seg til og med til....

Anonymous poster hash: 26afb...6db

Eva og Adam dekket seg til etter at de hadde syndet.

Anonymous poster hash: 714ad...0b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Herr Heftig

Jeg har registrert at folk fremdeles bruker rutete skjorter, til tross for at jeg har klaget over dem to ganger tidligere i denne tråden.

Endret av Herr Heftig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har registrert at folk fremdeles bruker rutete skjorter, til tross for at jeg har klaget over dem to ganger tidligere i denne tråden.

Rutere skjorter kan jo være dritsexy. Spesielt i og med at det ofte er en sikker indikator på om en dame er lesbe eller ikke.

Jeg er forresten DRITTLEI den formløse firkantkropp-trenden!! :kjefte: Det eneste jeg finner i butikkene som er skikkelig flatterende til kroppen min er skaterkjoler og -skjørt, og med en gang jeg slenger på meg en genser eller cardigan så ser det ut som at jeg veier 150kg!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiezeKatze

Der oppsummerer du 80% av jentene jeg ser for tiden :P Enten det eller stramme jeans, oxford skjorte og klokke fra Daniel Wellington. Selvfølgelig også en lommebok fra Marc Jacobs eller Michael Kors i hånda om man ikke har en veske fra samme merke å slenge den oppi. Det finnes da virkelig verre trender, og er klassisk og nøytralt, men når det er på SÅ mange får man en følelse av at folk går rundt i uniform som du sier.

Den stilen må jo være en av de værste som har eksistert siden middelalderen....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke noen av dere som er så lei av det folk flest ser på(og dere beskriver) som vanlige klær fortelle hva dere pleier å gå med? :) hva er et vanlig hverdagsantrekk for dere?



Anonymous poster hash: e781d...8cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...