Gå til innhold

A4-livet er komplett! -Livet som tobarnsmor


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Tenker nå mest på å ha TO små babyer på én gang jeg da. Når den ene endelig er mett og sover så har du en til. :overrasket:

Huff ja, DET må være grusomt! Jeg har hørt at noen tvillinger synkroniserer seg veldig, men det stemmer nok neppe for absolutt alle.

Jeg har fått den "jeg er ferdig-følelsen". Tror jeg. :fnise: Jeg føler det ihvertfall, og er alt annet enn babysyk. Nå er det jo ikke så enkelt for oss som å ha sex heller, så terskelen er enda høyere for å sette i gang hele karusellen. Men ja, jeg har fått den følelsen at jeg vil nyte de to fantastiske jentene mine, enn så lenge ihvertfall! ;)

Så deilig da! Dere har jo dessuten hatt antisovebabyer som det holder, så skjønner godt dere føler for å bare nyte tiden sånn som den er nå. :)

_____

Samme klaustrofobiske følelse i dag også. Ikke like voldsom som i går, men...Tror hjemmetilværelsen omsider har begynt å påvirke meg. Jammen godt jeg skal begynne å jobbe fire timer per uke. Det vil nok hjele masse på. :)

Skal gå meg en tur, men venter til det blir helt mørkt. Går tross alt ikke så ofte tur når det er mørkt ute, og siden jeg har barnefri i kveld, så tenker jeg at en tur med stjerner og mørke kan være koselig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter og ser på bilder fra graviditet, fødsel og babytid, og må bare dele et lite bilde. Babysmil er altså det fineste i hele verden. :) Her er O to måneder gammel. :)

Har ellers akkurat gått en liten tur. Så deilig å gå tur når det er mørkt ute. :) Ikke så godt for bekkenet da, siden jeg gikk på asfalt. ;)

post-20518-0-87219300-1414256617_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, tror jeg skal gå meg en tur jeg også. :) Det er sant at det er veldig fint å gå i mørket!

God ide! :)

Turer i mørket er skikkelig deilig, spesielt med den kalde og "sprø" høstlufta som er nå :Nikke:

Ja, men jeg synes høstlufta har begynt å bli borte jeg. :) Den var mye friskere for et par uker siden. :jepp: Uansett kjempedeilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så søtt lite smil!

Ja, han hadde (og har, så klart :) ) verdens fineste smil i mine øyne. :)

Goooosh,deilige baby-O! :hjerte: (Jeg blir babysjuk :ler: )

Haha, du HAR jo en baby du! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei, ikke litenbaby. :fnise: Jeg vil ha én unge i hver alder. En nyfødt, en halvtåring, en ettåring, en halvannetåring osv :ler: Alle aldrene hittil har vært "den beste". :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei, ikke litenbaby. :fnise: Jeg vil ha én unge i hver alder. En nyfødt, en halvtåring, en ettåring, en halvannetåring osv :ler: Alle aldrene hittil har vært "den beste". :rodmer:

Det hørtes veldig hektisk ut altså!

(Men det er mulig jeg sier det mye fordi ungene sover. :ler: )

Mulig :fnise:

____

Ååååh...Alt går i dass nå!

Venninne 1 kunne absolutt ikke helga 28 november, og kunne litt på kveldstid helga 22 november. Venninne 2 kunne begge helgene. På grunn av at venninne 1 ikke kunne noe den 28 november, så valgte jeg da 22 november. MEN der går det ikke fly hjem som ikke innebærer at jeg må overnatte på en eller annen flyplass (langvarig mellomlanding) i tillegg til at prisen steg med 500 kr. Så det var jo da utelukket.

Fant et noenlunde tidspunkt helga 6 desember, men da må jeg jo uansett tåle å sitte i nesten 2 timer på flyet på vei hjem da det er 1 stopp på hjemturen. Dessuten er jeg da 29 uker, noe som akkurat er litt i seneste laget for 3D.

Kom derfor på at jeg heller kunne dra til Oslo til min søster! Der var det gode flypriser og ingen mellomlandinger. Meeeen søster kunne så klart ingen av de helgene. Hun kan kanksje helga 6 desember, men kunne ikke love noe nå, og det igjen gir jo problemstillingen om at jeg er 29 uker på vei.

Så da sitter jeg her da, og ender kanskje opp med å ikke dra noen steder!!

Tror faktisk at hvis det ikke dukker opp et supert alternativ, at jeg reiser til Trondheim helga 28 november likevel. Da kan kun venninne 2 (de er like nære altså, bare skriver 1 og 2 for å skille dem), så jeg får ikke møtt venninne 1 i det hele tatt. Men da får jeg i det minste tatt meg en tur. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reis uansett! Så inviterer du begge til deg ei anna helg. :tommel:

Enig med Sushi!

Ja, dere har rett! :) Har akkurat bestilt billetter til 28 november! Lander 1140 og 3D UL er kl 1340! Så det flyet kan ikke være forsinket altså! :P For da må jeg betale 400 kr for å ikke møte opp på timen. ;)

MEN jeg skal på hotellhelg :hjerte:

Får jo bare vært sammen med ene venninna, men hun har tid hele helgen, og det blir nok superkoselig! :) Er spent på hvor mye vi kan tillate oss å bevege oss da, for jeg tåler ikke lange distansene for tiden med tanke på bekkenet. ;) Men jeg skal ringe fysio neste uke, så håper kanskje jeg er bedre innen da. :)

Edit: Gruer meg allerede til flyturen! Har fått litt flyskrekk de siste årene. Verst under oppstigning, men er ekkelt under nedstigning også. Spesielt på Vernes hvor det kan være sånne fæle kryssvinder og røsker og drar i flyet.. :P

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der er ikke noe gøy å lande der. :dry: Men jeg prøver å tenke på at det lander mange, mange fly der hver dag, og at det alltid går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der er ikke noe gøy å lande der. :dry: Men jeg prøver å tenke på at det lander mange, mange fly der hver dag, og at det alltid går bra!

Ja. Tankene mine går på høygir under flygningen for at rasjonaliteten skal vinne over frykten. For fly ER blant de tryggeste framkomstmidlene. Herregud det er jo faktisk tryggere enn å gå! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja. Tankene mine går på høygir under flygningen for at rasjonaliteten skal vinne over frykten. For fly ER blant de tryggeste framkomstmidlene. Herregud det er jo faktisk tryggere enn å gå! :P

Haha, sånn sitter jeg også og prøver hardt å tenke når jeg flyr. Det er bare blitt verre etter jeg fikk barn.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sånn sitter jeg også og prøver hardt å tenke når jeg flyr. Det er bare blitt verre etter jeg fikk barn.

Jepp. Her også! For nå frykter jeg ikke bare for døden i seg selv, som jeg for øvrig har veldig sterk angst mot. Nå er det jo i tillegg frykten for at O skal miste meg, og at jeg aldri skal få se han vokse opp.

Men huff..Den dødsangsten. Det er sånn at jeg må blokkere det bort og late som om det aldri skal skje, for jeg får skikkelige angstsymptomer av det. Sånn har det vært siden jeg var lita jente. Husker enda jeg lå og gråt som 4-åring midt på natten, rett og slett fordi jeg fryktet døden. Håper ikke O noen sinne ligger sånn for seg selv. Det ville vært hjerteskjærende :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid tenkt på døden som noe som igrunn gjerne bare kunne komme. Jeg var veldig likegyldig til livet før jeg fikk barn, og så egentlig ingen mening med det. Og så kom L, og med ham kom redselen for å dø. Så nå er jeg redd for alt :ler:

Håper Trondheimsturen blir en skikkelig deilig avkobling og oppladning. :klemmer:

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid tenkt på døden som noe som igrunn gjerne bare kunne komme. Jeg var veldig likegyldig til livet før jeg fikk barn, og så egentlig ingen mening med det. Og så kom L, og med ham kom redselen for å dø. Så nå er jeg redd for alt :ler:

Håper Trondheimsturen blir en skikkelig deilig avkobling og oppladning. :klemmer:

Huff..Uansett hvor tøft jeg har hatt det i livet, så har alltid frykten for døden vært så overveldende at jeg aldri har tenkt tanken på at det ikke hadde gjort noe. Har mange ganger tenkt at jeg skulle ønske jeg bare kunne forsvinne, men da har jeg ikke tenkt på det som døden, bare en måte å slippe å tenke og føle for en periode.. :P

Ja, gleder meg veldig! 5 uker til da, men 5 uker går forhåpentligvis fort. :) Litt skummelt å fly i tredje trimester føler jeg, men får bare ta på støttestrømper så går det vel bra, og flyturen er jo bare 50 min, så. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...