Gå til innhold

A4-livet er komplett! -Livet som tobarnsmor


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Det går nok helt fint! Influensaen er vel ikke farlig i seg selv, kun hvis det blir komplikasjoner - slik jeg har skjønt det.

Fant denne: http://www.fhi.no/eway/default.aspx?pid=239&trg=Content_6505&Main_6157=6263:0:25,6119&MainContent_6263=6505:0:25,7109&Content_6505=6272:104460::0:6273:22:::0:0

Gå til legen hvis du blir dårlig i alle fall. :) Håper du slipper hele svineriet, ikke noe gøy å være syk, og i alle fall ikke som nesten-høygravid.

Ja, det vil vel sikkert gå bra hvis jeg får det, men håper jammen jeg slipper unna ja. :jepp:

Drar nok til legen med en gang jeg blir syk hvis jeg har blitt smittet ja. Greit å være på den sikre siden. :jepp:

Jeg føler meg en anelse bomull i hode i dag, men det verste er sykt mye kynnere, og et par masrier også. Håper jeg er bedre til i morgen, for da skal jeg to timer på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå til legen asap. Er risikoer forbundet mot influensa og selv om det mest sannsynlig går bra så er det bedre å være føre vàr og bli fulgt opp av legen :)

Jepp, drar til legen med en gang hvis jeg blir syk. :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kaster jeg inn håndkleet. To timer på jobb var helt jævlig.. Så det blir legetime på fredag for å få 100% sykemelding. Kjennes litt godt å ha tatt avgjørelsen. Har tenkt og tenkt på akkurat det en stund nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, tror det er riktig valg. Bare gruer meg litt til å fortelle arbeidsgiver det.

Å jeg blir gal. O er potte sur for tiden! Så klart ikke konstant, men den nesten uten unntak blide gutten min er ikke der for tiden. :sukk: I tillegg hører han ikke etter på noe nesten. Alt skal strekkes og tøyes. :P I går ble jeg skikkelig kjeftemamma. Tror aldri jeg har kjeftet så hardt på han som jeg gjorde i går. Føltes ikke godt. Han var helt helt umulig. Skulle hatt en boksepute der og da, for jeg følte virkelig for å slå løs på veggene i frustrasjon :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å som jeg gleder meg til trassalderen! Spesielt med tanke på både meg og mannens stahet og temperament :P

Får trøste deg med at det går over, selv om det sikkert er en mager trøst nå.

Godt Nyttår :)

Endret av me2u
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å som jeg gleder meg til trassalderen! Spesielt med tanke på både meg og mannens stahet og temperament :P

Får trøste deg med at det går over, selv om det sikkert er en mager trøst nå.

Godt Nyttår :)

Om enn litt mager så er det en trøst. :)

Godt nyttår ja :)

________

Åh, endelig fått kjøpt oss nytt badekar med takhengt dusj! Skal bli SÅ godt å kaste ut den glassfiber-dritten vi har hatt i tre år nå!! Umuuulig å holde glassfiber rent. :P Og mange andre ting som gjør at det "steambadekaret" var elendig.

Må bare vente på at det kommer nå. Tar sikkert en ukes tid. :)

I morgen blir det tur til legen, tur innom jobb, tlf til Nav og litt husarbeid. Har allerede pakket ned julen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes deilig ut med nytt badekar! Jeg vil gjerne ha badekar.....

Lykke til hos legen i dag!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere :)

Det er supert med badekar. Spesielt når man har barn. :) Jeg bader ikke så ofte, men O hater å dusje, så han bader bare. :)

Kanskje jeg legger ut bilde når det er kommet i hus. :)

_______

Da er jeg sykemeldt 100% frem til permisjon. :) Alt var ellers fint. Han ligger i hodeløse, og med ryggen til venstre nå. Følger kurven på symfysemålet. :)

Fikk UL også for han ville se hvilken side ryggen var på. Han var ikke helt sikker så. Et kjempegammelt UL-apparat, men fikk nå se baby i profil, og det var jo koselig. :) Mye større nå enn sist i uke 28. :)

I kveld får jeg besøk av ei venninne. :) Blir koselig. :)

33 uker på vei i dag ja.. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 33 uker! 🙌 :hoppe: Og bra at legen ga deg 100%, det hørtes det ut som om du virkelig trengte. Bruk den siste tiden på å slappe av ordentlig og samle energi til tiden som kommer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Veldig stille i magen i dag. Har fått ett og annet dult, men ikke slik det pleier å være. Har ligget flatt ut og drukket juice nå + dyttet en del på magen. Får respons, men ikke mye.

Skal gi det en time tenker jeg, så får jeg ta en tlf til føden eventuelt. Hvis han er slapp så kan det jo i verste fall være noe som er galt. Likevel føler jeg meg litt hysterisk siden jeg har kjent han litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er hysterisk. Helt på sin plass :)

Håper han livner til og gur mammaen sin godt med bevegelse resten av dagen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig stille i magen i dag. Har fått ett og annet dult, men ikke slik det pleier å være. Har ligget flatt ut og drukket juice nå + dyttet en del på magen. Får respons, men ikke mye.

Skal gi det en time tenker jeg, så får jeg ta en tlf til føden eventuelt. Hvis han er slapp så kan det jo i verste fall være noe som er galt. Likevel føler jeg meg litt hysterisk siden jeg har kjent han litt.

:klem:

Heller en sjekk for mye enn en sjekk for lite, tenker jeg? :) Men håper selvfølgelig han går bananas straks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...