Gå til innhold

Alle disse trådene om FF


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enig med AB over meg. Av alle ting som er hothothot denne sesongen, så er det virkelig ikke leopard. Selv om det er alltid populært og kommer aldri til å stoppe, tror jeg :) Det er ikke leopard som vårfavoritt i år

Anonymous poster hash: 4aa63...f7c

Hahaha nei hvor har hun det fra? Men nå siktet jeg faktisk til den burgunder-buksa.

Anonymous poster hash: 7410e...365

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha nei hvor har hun det fra? Men nå siktet jeg faktisk til den burgunder-buksa.

Anonymous poster hash: 7410e...365

Hehehe, ja, enig i den også :fnise:

Anonymous poster hash: 4aa63...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leopardmønsteret har alltid vært inne i motebildet. Det er fint, men må kombineres riktig. Et tilbehør med leopardmønster holder ofte i massevis, i motsetning til mange som bruker både bukse og genser med leoppard-mønster. Føler ff har gjort det riktig der :)



Anonymous poster hash: 36b39...67e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leopardmønsteret har alltid vært inne i motebildet. Det er fint, men må kombineres riktig. Et tilbehør med leopardmønster holder ofte i massevis, i motsetning til mange som bruker både bukse og genser med leoppard-mønster. Føler ff har gjort det riktig der :)

Anonymous poster hash: 36b39...67e

Jaja, men blir litt rart å si at i år er leo hothothot, når dyremønster er trendy året rundt, hvert eneste år. Leo har faktisk preget motebildet mindre enn vanlig den siste tiden og ingen av motehusene hadde noe leo på sine visninger. Så hun tar faktisk feil.

Anonymous poster hash: 7410e...365

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er jo fasade, alle som har barn vet at det er svært lite av det tøyer hun viser frem som en baby kan ha på seg til annet enn bilder, sløyfer og sko faller av, kjole over hodet. Altså cardigan til baby? Alt dette er til bilder og så er det nok frem med strømpis og body.

Anonymous poster hash: 8ecb8...f2c

Jeg kledde min sønn i cardigans og fine klær fra han ble født. Og jeg hadde ikke noen blogg å vise det frem på. Jeg likte å kle han i tøffe og fine klær. Hva da fasade? Hva med at folk har forskjellige interesser?

Anonymous poster hash: 68ad5...da2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan bare snakke for meg selv her, men hvis det hadde vært meg hadde jeg ønsket å kunne velge selv hvorvidt jeg var eksponert for omverdenen eller ikke. Når hun vokser opp er det ikke til å unngå at alle har gjort seg opp en formening om hvem hun er, hvordan foreldrene er osv. Og det kan ikke gjøres ugjort. Er ikke sikkert Nelia alder 14 synes det er noe fortrinn at alle vet hvem hun og foreldrene er. Hun har ingen mulighet til å få leve et skjermet liv lenger. Dette er min mening og slik jeg kan se det hvis jeg var i hennes posisjon. Og jo, det er stor forskjell på at 100.000 ser henne på bloggen enn at 300-400 har muligheten til å se henne på en privat facebookkonto. Og da ikke engang så mange, man er avhengig av at det enten dukker opp på news feeden eller at man aktivt leter det opp selv. Personlig ser jeg barna til noen utvalgte nære venner på facebook, men bare fordi de dukker opp på news feeden da vi har mye med hverandre å gjøre. Mange andre av facebookvennene mine har baren, men jeg aner ikke hva de foretar seg. Og når ble argumentet "Mange andre bloggere eksponerer barna sine, så hvorfor skulle XXXX ta skade av det?" et legitimt argument?

Så må det også sies at det er ikke kun i blogg hun eksponeres. Jeg har sett bilder av henne i både vg, Dagbladet og andre nettaviser.

Anonymous poster hash: 0e2c8...96d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vil jo alltids finne en eller annen kilde som støtter opp om ens mening/påstand. Hvis du googler "leo fashion show 2014" vil du selvfølgelig få opp et eller annet random moteshow som viste leopard på catwalken. Men fakta er at ingen av de store motehusene, som vi alle er enige i at skaper trendene, hadde noe leopard i sine kolleksjoner. Så det er feil av henne å si at leopard er hothothot, eller hva hun nå skrev. Jeg mener at hvis man drister seg til å kalle seg selv for en moteblogger så må man ha litt peiling på mote og trender. Hvem som helst bør ikke ha muligheten til å kalle seg for noe om man ikke har den kunnskapen som trengs. Å gå inn på bloggen til Fotballfrue i tro om å få motetips som henger i tråd med hva som er trendy i motebildet ellers vil jo være en stor skuffelse, i noen tilfeller svært misvisende.

Hun har sin stil, men den er ikke trendy eller riktig i tiden. Alle trenger ikke å være ute med det siste først, slik som Nette Nestea f.eks, men da får man heller ikke kalle seg for en fashionblogger. For det er hun vitterlig ikke.

Anonymous poster hash: 7410e...365

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så må det også sies at det er ikke kun i blogg hun eksponeres. Jeg har sett bilder av henne i både vg, Dagbladet og andre nettaviser.

Anonymous poster hash: 0e2c8...96d

Jepp jepp, all part of the same phenomenon :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vil jo alltids finne en eller annen kilde som støtter opp om ens mening/påstand. Hvis du googler "leo fashion show 2014" vil du selvfølgelig få opp et eller annet random moteshow som viste leopard på catwalken. Men fakta er at ingen av de store motehusene, som vi alle er enige i at skaper trendene, hadde noe leopard i sine kolleksjoner. Så det er feil av henne å si at leopard er hothothot, eller hva hun nå skrev. Jeg mener at hvis man drister seg til å kalle seg selv for en moteblogger så må man ha litt peiling på mote og trender. Hvem som helst bør ikke ha muligheten til å kalle seg for noe om man ikke har den kunnskapen som trengs. Å gå inn på bloggen til Fotballfrue i tro om å få motetips som henger i tråd med hva som er trendy i motebildet ellers vil jo være en stor skuffelse, i noen tilfeller svært misvisende. Hun har sin stil, men den er ikke trendy eller riktig i tiden. Alle trenger ikke å være ute med det siste først, slik som Nette Nestea f.eks, men da får man heller ikke kalle seg for en fashionblogger. For det er hun vitterlig ikke. Anonymous poster hash: 7410e...365

Er det bra nok at London fashion week viste leopardmønster for våren 2014 da?

Anonymous poster hash: 72b59...649

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bra nok at London fashion week viste leopardmønster for våren 2014 da?

Anonymous poster hash: 72b59...649

"London fashion week" sier meg ingenting, du må jo vise til en konkret visning, ikke til hele arrangementet. Motebildet har ikke vært preget av leopard denne våren, så å si at det er "hot hot hot" er jo feil, du kan jo virkelig ikke påstå noe annet. Og den linken du sendte meg var av en designer ingen har hørt om engang, og visningen hadde knapt noen leopardelementer.

Anonymous poster hash: 7410e...365

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"London fashion week" sier meg ingenting, du må jo vise til en konkret visning, ikke til hele arrangementet. Motebildet har ikke vært preget av leopard denne våren, så å si at det er "hot hot hot" er jo feil, du kan jo virkelig ikke påstå noe annet. Og den linken du sendte meg var av en designer ingen har hørt om engang, og visningen hadde knapt noen leopardelementer. Anonymous poster hash: 7410e...365

http://blog.patternbank.com/london-fashion-week-spring-summer-2014-print-highlights-part-2/

Kan jo legge til denne også...

http://www.marieclaire.co.uk/celebrity/pictures/29019/0/everyone-s-wearing-leopard-print.html#index=10&slider=off

Så jo, leopardprint er hot denne våren.

Anonymous poster hash: 72b59...649

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"London fashion week" sier meg ingenting, du må jo vise til en konkret visning, ikke til hele arrangementet. Motebildet har ikke vært preget av leopard denne våren, så å si at det er "hot hot hot" er jo feil, du kan jo virkelig ikke påstå noe annet. Og den linken du sendte meg var av en designer ingen har hørt om engang, og visningen hadde knapt noen leopardelementer. Anonymous poster hash: 7410e...365

Glemte denne http://www.vogue.co.uk/fashion/spring-summer-2014/ready-to-wear/ashish

Anonymous poster hash: 72b59...649

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som jeg sa, vil du alltid finne kilder som støtter opp under din påstand ved hjelp av google. Og jeg har også sagt at leopardmønster er trendy året rundt. MEN det har vært påfallende lite leopard denne våren, det var veldig stort høsten 2013, mulig derfor så mange kjendiser fortsatt gikk med leopardmønster i februar. Denne våren er det ikke "hot hot hot" med leopard, det er ingen av de store motehusene som har latt leopardmønsteret prege sine kolleksjoner for ss14.

Anonymous poster hash: 7410e...365

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så frustrert av FF!! :bond:

Jeg leste overskriften "FF har blitt 40 år siden sist"
I mine tanker er FF=F*ck Friend.

og tenkte:
"En F*CK FRIEND som har blitt 40 år siden h*n sist hadde seg med *FF*?
Hva er problemet? Du har vel blitt eldre du også?" :forvirra:
:klo:

Gikk inn på tråden, og ble skuffa over at det var enda en tråd om bloggeren.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kledde min sønn i cardigans og fine klær fra han ble født. Og jeg hadde ikke noen blogg å vise det frem på. Jeg likte å kle han i tøffe og fine klær. Hva da fasade? Hva med at folk har forskjellige interesser?

Anonymous poster hash: 68ad5...da2

Helt ærlig så synes jeg man kan få seg en ny hobby om man trenger å putte sløyfer i håret, sko på beina og totalt upraktiske klær på en bitteliten baby. Lurer litt på hvordan disse beveger seg rundt på gulvet med "sko", bukser og cardigan. Du kan jo forklare meg det?

Anonymous poster hash: 8ecb8...f2c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa, vil du alltid finne kilder som støtter opp under din påstand ved hjelp av google. Og jeg har også sagt at leopardmønster er trendy året rundt. MEN det har vært påfallende lite leopard denne våren, det var veldig stort høsten 2013, mulig derfor så mange kjendiser fortsatt gikk med leopardmønster i februar. Denne våren er det ikke "hot hot hot" med leopard, det er ingen av de store motehusene som har latt leopardmønsteret prege sine kolleksjoner for ss14. Anonymous poster hash: 7410e...365

Fotballfrue skriver ingenting om at det er in pågrunn av at de store motehusene har sagt det..er det KUN de store motehusene som preger motebildet? Nei. Er det så tungt for deg å innrømme at leopardmønster er in? Er det in KUN om de store motehusene viser det? Veldig veldig rart at man hos mange andre ser leopardmønster da...

Det blir litt krampeaktig når man må unngå at fotballfrue har rett på noe som helst.

Anonymous poster hash: 72b59...649

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle tingene hun viser frem i leopardmønster er jo annonselenker, mao. betalt reklame. Da tyr vel FF til en lettvint løsning og skriver at leopard er hot hot hot - når det egentlig er å regne som en gjenganger i motebildet uten at det trender til noen tid.

Flau reklamering.



Anonymous poster hash: 32359...5d1
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle tingene hun viser frem i leopardmønster er jo annonselenker, mao. betalt reklame. Da tyr vel FF til en lettvint løsning og skriver at leopard er hot hot hot - når det egentlig er å regne som en gjenganger i motebildet uten at det trender til noen tid. Flau reklamering. Anonymous poster hash: 32359...5d1

Jammen da er det jo hot. Da blir det jo ikke feil å si det.

En annen ting som blir litt komisk i denne debatten er at noen sier de store motehusene ikke har vist frem mye leopardmønstret plagg. Louis Vuitton er en av de store motehusene. Hver gang hun viser noe fra dem så roper fok ut om hvor utrolig harry merket er. Bestem dere da. Skal hun slavisk føge akkurat det de sier er in, og kun hva de sier (med tanke på leopardmønster) eller det harry med foreksempel vesker fra dem?

Det er så tydelig at det hun gjør er feil uansett. Nesten komisk.

Anonymous poster hash: 72b59...649

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...