Gå til innhold

Hva synes dere om Preben Møllers ytringer på Sukker.no?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men i virkelighetens verden er det derimot slik at kvinner gjennomsnitlig er noe yngre enn sine partnere.

Nå var du flink.

Anonymous poster hash: 12882...0ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du hva, jeg traff henne faktisk her på KG: ;)

Aha, det forklarer kanskje den ene plussen du ofte ender opp med ;)

Anonymous poster hash: 0f770...a72

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, det forklarer kanskje den ene plussen du ofte ender opp med ;)

Anonymous poster hash: 0f770...a72

Ja, jeg hadde nok fått flere plusser om jeg hadde snakket kvinnene etter munnen. :P

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i virkelighetens verden er det derimot slik at kvinner gjennomsnitlig er noe yngre enn sine partnere.

Ja, det stemmer. Men 2 til 5 år eldre tenker jeg ikke på som noe stor aldersforskjell.

Det som derimot hevdes av Møller og andre forståsegpåere,er at kvinner over 30 nærmest date menn langt eldre enn seg selv, (altså i 45 -50 årene) fordi de ikke har sjans på jevnaldrende menn eller menn noen år eldre. Dette stemmer ikke med virkeligheten og de har heller ikke noe grunnlag for å uttale seg om dette. Men med all den patetiske bitterheten disse menneskene tydeligvis bærer på,skjønner jeg jo godt at de ønsker det skulle vært slik.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det stemmer. Men 2 til 5 år eldre tenker jeg ikke på som noe stor aldersforskjell.

Det som derimot hevdes av Møller og andre forståsegpåere,er at kvinner over 30 nærmest date menn langt eldre enn seg selv, (altså i 45 -50 årene) fordi de ikke har sjans på jevnaldrende menn eller menn noen år eldre. Dette stemmer ikke med virkeligheten og de har heller ikke noe grunnlag for å uttale seg om dette. Men med all den patetiske bitterheten disse menneskene tydeligvis bærer på,skjønner jeg jo godt at de ønsker det skulle vært slik.

Jeg er tilbøyelig til å kalle det kvinneforakt.

Anonymous poster hash: 12882...0ab

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tilbøyelig til å kalle det kvinneforakt.

Anonymous poster hash: 12882...0ab

Ja. Jeg tror det ofte henger sammen med et generelt dårlig kvinnesyn, og en slags forakt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tingelinling

Jeg ser ikke noen grunn til å utsette tilfeldige kvinner og menn jeg finner på nett for en slik gapestokk. Men jeg er rimelig trygg på at du egentlig vet med deg selv at et knippe tilfeldig utvalgte menn og kvinner på din alder neppe ville få helt samme poengsum om 1000 personer skulle rangere dere på en skala fra 1 til 10 med tanke på fysisk attraktivitet. At noen gjennomgående oppfattes som mer attraktive enn andre er neppe noen veldig kontroversiell innsikt. Jo mer attraktiv du er, jo lettere vil du ha for å finne en fysisk svært attraktiv partner.

Du kan ikke overlate jobben til meg, men du kan jo hvis du mener alvor selv finne bilder av et knippe menn og kvinner på nett og opprette en egen tråd her på KG der du ber brukerne rangere bildene etter attraktivitet. Litt slik jeg gjorde i denne tråden Maskulinitet vs attraktivitet: Hvem er mest maskulin i TV-serien Spartacus? Og hvem foretrekker du?

Jeg fant ingen av mennene i tråden din attraktive. Jeg er mer James-Spader/Keanu-Reeves-kind-of-girl.

Hva er i veien for at du setter opp kjente kvinner på samme måten og forteller noe om deres attraktivitet?

Jeg lurer jo på mitt eget utseendemessige attraktivitetsnivå, du sier noe om prinsessesyndrom, jeg lurer på om jeg lider av prinsessesyndrom og dermed også hva du (som har peiling på utseendemessig attraktivitet) mener er utseendemessig attraktive kvinner i 40-årene.

Ville ærlig talt trodd du tok den utfordringen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det stemmer. Men 2 til 5 år eldre tenker jeg ikke på som noe stor aldersforskjell.

Det som derimot hevdes av Møller og andre forståsegpåere,er at kvinner over 30 nærmest date menn langt eldre enn seg selv, (altså i 45 -50 årene) fordi de ikke har sjans på jevnaldrende menn eller menn noen år eldre. Dette stemmer ikke med virkeligheten og de har heller ikke noe grunnlag for å uttale seg om dette. Men med all den patetiske bitterheten disse menneskene tydeligvis bærer på,skjønner jeg jo godt at de ønsker det skulle vært slik.

Det er selvsagt mulig at Preben Møller har endret seg totalt siden jeg fulgte med på Datingmagasinet, men jeg vet at hans vilje til å snakke om upopulære sannheter har vakt mange sukkerprinsessers harme, og jeg er derfor tilbøyelig til å tro det heller er du som fremstiller ham feil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsagt mulig at Preben Møller har endret seg totalt siden jeg fulgte med på Datingmagasinet, men jeg vet at hans vilje til å snakke om upopulære sannheter har vakt mange sukkerprinsessers harme, og jeg er derfor tilbøyelig til å tro det heller er du som fremstiller ham feil.

Sukker.no selger et produkt med et stort flertall av voksne menn som kunder. Du kan jo selv tenke deg hvilken retning "sannhetene" Møller kommer med peker i.

Anonymous poster hash: 12882...0ab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha det er så mye bitterhet her....DU MAN, JA DU!!, DET ER BARE DIN SKYLD AT DU ER SINGEL!!!

SLUTT Å LEGGE SKYLDEN PÅ KVINNER!!!!

MfcG1.gif

jQusbuQ.jpg



Anonymous poster hash: bcea8...fbf
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ingen av mennene i tråden din attraktive. Jeg er mer James-Spader/Keanu-Reeves-kind-of-girl.

Hva er i veien for at du setter opp kjente kvinner på samme måten og forteller noe om deres attraktivitet?

Jeg lurer jo på mitt eget utseendemessige attraktivitetsnivå, du sier noe om prinsessesyndrom, jeg lurer på om jeg lider av prinsessesyndrom og dermed også hva du (som har peiling på utseendemessig attraktivitet) mener er utseendemessig attraktive kvinner i 40-årene.

Ville ærlig talt trodd du tok den utfordringen. :)

Her misforstod du, les igjen. Jeg sa du kunne gjøre det på samme måte, ikke at du skulle bruke denne tråden til å rangere menn selv.

Hvis du lurer på om du lider av prinsessesyndromet kan du jo prøve å svare på dette spørsmålet: Er det slik du oppfatter det et misforhold mellom antall attraktive kvinner og attraktive menn i landet du bor i? For en kvinne som lider av prinsessesyndromet vil det virke som at det er vesentlig flere attraktive kvinner enn menn, slik at det blir urimelig hard konkurranse om de få mennene som er verdige kjærestekandidater. Prinsessesyndromet har ingen aldersgrense og er ikke forbeholdt kvinner i 40-årene. Så der har du nok også misforstått litt. Hvis du har gått singel år etter år og ingen av de menn du har sjans på finner nåde for dine øyne er det nok en viss fare for at du lider av prinsessesyndromet. Og hvis du samtidig oppfatter det som at det er langt flere attraktive kvinner enn attraktive menn i befolkningen er det et sikkert symptom. ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukker.no selger et produkt med et stort flertall av voksne menn som kunder. Du kan jo selv tenke deg hvilken retning "sannhetene" Møller kommer med peker i.

Anonymous poster hash: 12882...0ab

Jeg var på Sukker en periode, ble borte og kom tilbake. Det var interessant å se hvor mange av de samme jentene som var der fremdeles, etter flere år. Som nysingel kvinne kan du lett få et slags «sukkersjokk» av populariteten du opplever som ny bruker på Sukker. Dette bygger dessverre ofte opp under latent kresenhet og gir grobunn for et prinsessesyndrom det kan være vanskelig å bli kvitt. Sukker tjener penger på at brukerne fornyer sine abonnement, men det går en grense et sted, hvis det blir for få pardannelser er det heller ikke bra for business. Så jeg ser ikke bort fra at de som drifter tjenesten synes det kan være sunt at sukkeprinsessene får et lite korrektiv i det Preben Møller skriver på Datingmagasinet. :P

Endret av Cuckold
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tingelinling

Her misforstod du, les igjen. Jeg sa du kunne gjøre det på samme måte, ikke at du skulle bruke denne tråden til å rangere menn selv.

Hvis du lurer på om du lider av prinsessesyndromet kan du jo prøve å svare på dette spørsmålet: Er det slik du oppfatter det et misforhold mellom antall attraktive kvinner og attraktive menn i landet du bor i? For en kvinne som lider av prinsessesyndromet vil det virke som at det er vesentlig flere attraktive kvinner enn menn, slik at det blir urimelig hard konkurranse om de få mennene som er verdige kjærestekandidater. Prinsessesyndromet har ingen aldersgrense og er ikke forbeholdt kvinner i 40-årene. Så der har du nok også misforstått litt. Hvis du har gått singel år etter år og ingen av de menn du har sjans på finner nåde for dine øyne er det nok en viss fare for at du lider av prinsessesyndromet. Og hvis du samtidig oppfatter det som at det er langt flere attraktive kvinner enn attraktive menn i befolkningen er det et sikkert symptom. ;)

...og dersom jeg synes det finnes flere attraktive menn enn kvinner, hvordan ligger jeg an da?

(Kvinner i 40-årene refererte til meg selv ift attraktivitetsnivå, ikke til prinsessesyndromet i seg selv. Synes du forresten selv at mennene i din tråd er utseendemessig attraktive? Jeg lurer voldsomt på hva du mener med utseendemessig attraktiv, siden du nevner det så ofte. Derfor synes jeg du skal definere det, slik at damer som meg har en mulighet til å forstå hva du mener er utseendemessig attraktivt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Sukker en periode, ble borte og kom tilbake. Det var interessant å se hvor mange av de samme jentene som var der fremdeles, etter flere år. Som nysingel kvinne kan du lett få et slags «sukkersjokk» populariteten du opplever som ny bruker på Sukker. Dette bygger dessverre lett opp under latent kresenhet og gir grobunn for et prinsessesyndrom det kan være vanskelig å bli kvitt. Sukker tjener penger på at brukerne fornyer sine abonnement, men det går en grense et sted, hvis det blir for få pardannelser er det heller ikke bra for business. Så jeg ser ikke bort fra at de som drifter tjeneste synes det kan være sunt at sukkeprinsessene får et lite korrektiv i det Preben Møller skriver på Datingmagasinet. :P

Gudbedre så mye ræl du skriver.

Anonymous poster hash: d0f76...4f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=823286#entry14173125

…..kvinner FORETREKKER for det meste menn / gutter på sin egen alder.

Anonymous poster hash: ed2f7...cf1

Men siden vi lever i et samfunn der det er langt mellom tvangsekteskapene og det i vår virkelighet er slik at kvinnen gjennomsnitlig er noe yngre enn partneren, er dette altså feil. Hvis vi skal holde oss til den virkelighet vi lever i.

Endret av Cuckold
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var på Sukker en periode, ble borte og kom tilbake. Det var interessant å se hvor mange av de samme jentene som var der fremdeles, etter flere år. Som nysingel kvinne kan du lett få et slags «sukkersjokk» populariteten du opplever som ny bruker på Sukker. Dette bygger dessverre lett opp under latent kresenhet og gir grobunn for et prinsessesyndrom det kan være vanskelig å bli kvitt. Sukker tjener penger på at brukerne fornyer sine abonnement, men det går en grense et sted, hvis det blir for få pardannelser er det heller ikke bra for business. Så jeg ser ikke bort fra at de som drifter tjeneste synes det kan være sunt at sukkeprinsessene får et lite korrektiv i det Preben Møller skriver på Datingmagasinet. :P

Jeg er på sukker, på sjette året. Får ingen meldinger og få besøkende. Har et normalt, sporty bilde. Skjønner jo at de peneste jentene på sukker får prinsesssyndrom når de drukner i oppmerksomhet fra gutter, men det kan jobbjentene skyldes noe annet enn at det guttene som sikter for høyt?? Kanskje det er gutter som trenger en realitysjekk å satse "lavere" i stedet for å klage på at jenter overser dem...? Det er nå hvertfall min tanke, basert på egen og venninners sukkererfaring.

Anonymous poster hash: 71919...f30

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og dersom jeg synes det finnes flere attraktive menn enn kvinner, hvordan ligger jeg an da?

(Kvinner i 40-årene refererte til meg selv ift attraktivitetsnivå, ikke til prinsessesyndromet i seg selv. Synes du forresten selv at mennene i din tråd er utseendemessig attraktive? Jeg lurer voldsomt på hva du mener med utseendemessig attraktiv, siden du nevner det så ofte. Derfor synes jeg du skal definere det, slik at damer som meg har en mulighet til å forstå hva du mener er utseendemessig attraktivt.)

Hvis du ikke synes det finnes flere attraktive kvinner enn menn i verden er det et godt tegn. Hvis du derimot oppfatter det som at det er flere attraktive menn enn kvinner kan du ligge an til å bli betatt litt for ofte, men det er kanskje et mindre problem enn prinsessesyndromet tross alt? ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsagt mulig at Preben Møller har endret seg totalt siden jeg fulgte med på Datingmagasinet, men jeg vet at hans vilje til å snakke om upopulære sannheter har vakt mange sukkerprinsessers harme, og jeg er derfor tilbøyelig til å tro det heller er du som fremstiller ham feil.

Som tidligere nevnt må han og andre få ha sin mening, så det er ingen harme fra min side ihvertfall.

Ikke ovenfor de som vil date yngre damer enn meg heller.

Men når faktum er at denne "ubehagelige" sannheten ikke stemmer med virkeligheten jeg som kvinne opplever må det være mulig å påpeke dette.Jeg opplever nemlig ikke at menn på min egen alder ser på meg som for gammel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på sukker, på sjette året. Får ingen meldinger og få besøkende. Har et normalt, sporty bilde. Skjønner jo at de peneste jentene på sukker får prinsesssyndrom når de drukner i oppmerksomhet fra gutter, men det kan jobbjentene skyldes noe annet enn at det guttene som sikter for høyt?? Kanskje det er gutter som trenger en realitysjekk å satse "lavere" i stedet for å klage på at jenter overser dem...? Det er nå hvertfall min tanke, basert på egen og venninners sukkererfaring.

Anonymous poster hash: 71919...f30

Jeg har aldri klaget på at jentene overser meg, jeg. Som jeg skrev, når jeg var på Sukker husker jeg det ble opprettet en tråd der brukerne sammenliknet besøkstall på profilene, og der viste det seg at den aller minst populære, godt voksne kvinnen hadde mer enn 10 ganger så mange besøkende på sin profil som den kjekkeste og mest populære av hannkjønn.

Endret av Cuckold
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...