AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #121 Skrevet 11. april 2014 Skjønner at flere ble provosert av det jeg sa, men det er faktisk realiteten. Jeg sa 80%, ikke ALLE Det kan ikke sammenlignes med en bil, nei, men reaksjonen til folk kan sammenlignes med slik de reagerer hvis feks. naboen kjøper ny bil. De er sjalue for at folk har finere bil enn dem, og sier derfor ting som "Nah, trenger ikke fin bil, bil er et fremkomstmiddel" osv. Jeg sa ikke alle, men 80% Og btw. så er jeg klar over at de fleste kommer til å benekte det, og at dere hopper rett i forsvarsposisjon sier jo bare litt! Jeg har silikon og likevel skjønner jeg at det du sier er feil. Det er mange som har råd til silikon men ikke ønsker det selv, eller synes det er fint. Så jeg er absolutt ikke enig med deg. Det jeg har reagert på er når folk sier at alle menn foretrekker flat foran silikon, og at silikon føles sånn og sånn, og at jenter med silikon er usikre og ikke konemateriale osv. Det er også feil. Anonymous poster hash: 284e5...874 2
Gjest Fjotten Skrevet 11. april 2014 #122 Skrevet 11. april 2014 Jeg tipper 80% av silikon-haterne her som poster her, hater det fordi de ikke har råd selv.. Akkurat slik som det er med naboens nye, svindyre bil.Haha, det klassiske "Du er sjalu" argumentet. Blir aldri lei av å lese det. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #123 Skrevet 11. april 2014 Skjønner at flere ble provosert av det jeg sa, men det er faktisk realiteten. Jeg sa 80%, ikke ALLE Det kan ikke sammenlignes med en bil, nei, men reaksjonen til folk kan sammenlignes med slik de reagerer hvis feks. naboen kjøper ny bil. De er sjalue for at folk har finere bil enn dem, og sier derfor ting som "Nah, trenger ikke fin bil, bil er et fremkomstmiddel" osv. Jeg sa ikke alle, men 80% Og btw. så er jeg klar over at de fleste kommer til å benekte det, og at dere hopper rett i forsvarsposisjon sier jo bare litt! Nå må du ikke være så sinna! Angrer du litt på at du tok silikon, er det derfor du prøver å overbevise deg selv om at 80% av jentene og guttene som kritiserer silikon her er sjalu? Kan forstå at en angrer litt når en leser mye om hva folk egentlig syns om det, og at en føler seg truffet. Anonymous poster hash: 851da...53d
Konghung Skrevet 11. april 2014 #124 Skrevet 11. april 2014 Jeg synes ikke dette så så unaturlig ut, iallefall ikke om du har mykere. Dette ser jo nesten lik ut som de jeg har, bare mine også er litt mykere Og jeg har naturlige bryst Oj, da må jeg si du har vært heldig med puppene dine ;-)
Gjest Lincoln Skrevet 11. april 2014 #125 Skrevet 11. april 2014 Nå må du ikke være så sinna! Angrer du litt på at du tok silikon, er det derfor du prøver å overbevise deg selv om at 80% av jentene og guttene som kritiserer silikon her er sjalu? Kan forstå at en angrer litt når en leser mye om hva folk egentlig syns om det, og at en føler seg truffet. Anonymous poster hash: 851da...53d Tipper hun vet veldig godt selv hva menn synes, ettersom hun har både erfaring både uten og med silikon. Hva antisilikon-jentene på KG mener tipper jeg hun ikke bryr seg særlig om. 2
SuperFace Skrevet 11. april 2014 #126 Skrevet 11. april 2014 Nei, jeg har ikke silikon selv.. Naturen ga meg perfekte pupper, heldigvis! Hvorfor kan ikke folk bare få gjøre som de vil uten å bli kritisert? Hvis de har så sykt mye i mot at noen skal gjøre noe, kan de ikke heller prøve å forklare sitt synspunkt saklig, uten å angripe og kritisere? Det virker som flere prøver å overtale folk til å skifte mening.. Det blir veldig mye "silikon er stygt", "silikon er falskt". Hva med å heller si "jeg synes" i starten av slike setninger? Det er jo helt latterlig hvordan folk hopper i forsvarsmodus for ingenting her inne, det er jo som et vepsebol- et lite strå, og så blir det krig. At voksne mennesker ikke kan ha saklige diskusjoner... Bare den lille posten der fra meg og flere ble illsinte, huff og huff :/
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #127 Skrevet 11. april 2014 Tipper hun vet veldig godt selv hva menn synes, ettersom hun har både erfaring både uten og med silikon. Hva antisilikon-jentene på KG mener tipper jeg hun ikke bryr seg særlig om. Haha, du må bare absolutt alltid blande deg du. Anonymous poster hash: 851da...53d
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #128 Skrevet 11. april 2014 Nei, jeg har ikke silikon selv.. Naturen ga meg perfekte pupper, heldigvis! Hvorfor kan ikke folk bare få gjøre som de vil uten å bli kritisert? Hvis de har så sykt mye i mot at noen skal gjøre noe, kan de ikke heller prøve å forklare sitt synspunkt saklig, uten å angripe og kritisere? Det virker som flere prøver å overtale folk til å skifte mening.. Det blir veldig mye "silikon er stygt", "silikon er falskt". Hva med å heller si "jeg synes" i starten av slike setninger? Det er jo helt latterlig hvordan folk hopper i forsvarsmodus for ingenting her inne, det er jo som et vepsebol- et lite strå, og så blir det krig. At voksne mennesker ikke kan ha saklige diskusjoner... Bare den lille posten der fra meg og flere ble illsinte, huff og huff :/ Samme her, kanskje det er derfor jeg ikke forstår meg på de som tar silikon. Hvis jeg hadde hatt stygge pupper hadde jeg sikkert tatt det selv. Anonymous poster hash: 851da...53d
SuperFace Skrevet 11. april 2014 #129 Skrevet 11. april 2014 (endret) Må bare si at de puppene der var kjempefine! Man er veldig heldig hvis man får noen som er lik de der :D Endret 11. april 2014 av SuperFace
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #130 Skrevet 11. april 2014 Må bare si at de puppene der var kjempefine! Man er veldig heldig hvis man får noen som er lik de der :D Det er flere i denne tråden som har veldig like pupper som de der naturlig, bare litt mykere. Vi er heldig ja Anonymous poster hash: 851da...53d
SuperFace Skrevet 11. april 2014 #131 Skrevet 11. april 2014 Tipper hun vet veldig godt selv hva menn synes, ettersom hun har både erfaring både uten og med silikon. Hva antisilikon-jentene på KG mener tipper jeg hun ikke bryr seg særlig om. Hvis man skal ta silikon, burde det være fordi man selv vil ha finere pupper fordi man ikke trives med det man ser i speilet, ikke fordi at menn synes et eller annet.. Generelt har jeg fått inntrykk av at menn liker pupper uansett. Pupper. Uansett fasong og størrelse. Pupper med silikon, eller pupper uten silikon, menn blir like gira uansett når de ser det eller tar på. Hvis han er forelsket i ei jente/dame, så har hun de peneste puppene i verden ...Så finnes det de som er kresne og overfladiske, såklart, men de håper jeg at de fleste ikke bryr seg så mye om
Gjest Heartbeat Skrevet 11. april 2014 #132 Skrevet 11. april 2014 Oj, da må jeg si du har vært heldig med puppene dine ;-) Ja, håper da det Får ofte høre det
PHM Skrevet 11. april 2014 #133 Skrevet 11. april 2014 Silikon er generelt turn-off. Synes for øvrig små pupper er sexy!
Gjest Lincoln Skrevet 11. april 2014 #134 Skrevet 11. april 2014 Ja, håper da det Får ofte høre det Tror ikke på deg! Få se!
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #135 Skrevet 11. april 2014 Jeg er jente på 20 med størrelse A/AA i bh og tar silikon om et par måneder. Dette har jeg spart opp til selv. Jeg har sosial angst, har bare hatt to kjærester, går aldri "løst" kledd og er absolutt ingen bimbo eller opptatt av å vise frem kroppen min på noen som helst måte. Har ikke vært på stranda siden jeg var liten, går aldri i bikini, går aldri på treningssenter eller svømmehall der jeg må gå lettkledd. Med eksen hadde jeg alltid bh på, selv under sex. med nåværende kjæreste har det tatt to år å kunne gå uten bh. Klarer ikke å se meg i speilet naken, og går kun med store klær. Jeg var også offer for en pedofil jævel og ble voldtatt da jeg var yngre, han sa han valgte meg på grunn av mine små pupper. Jeg blir kvalm når jeg tenker på det. Jeg har et problem med selvbildet, men jeg vet at silikon kan hjelpe meg å leve normalt. Enda jeg ikke er bimbo, løs eller ønsker å vise de frem til hele verden. Dette er for mitt eget selvbilde, og det er heller ikke preget av andres meninger eller samfunnets "press" om at damer skal ha svære jur. Så nei, silikon er ikke alltid patetisk, unødvendig og skrik om oppmerksomhet. Andre kan få mene hva de vil, men så lenge man er fornøyd med sitt eget utseende så vil man neppe forstå hvorfor andre vil endre på sitt. Anonymous poster hash: 53e47...003 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #136 Skrevet 11. april 2014 Jeg er jente på 20 med størrelse A/AA i bh og tar silikon om et par måneder. Dette har jeg spart opp til selv. Jeg har sosial angst, har bare hatt to kjærester, går aldri "løst" kledd og er absolutt ingen bimbo eller opptatt av å vise frem kroppen min på noen som helst måte. Har ikke vært på stranda siden jeg var liten, går aldri i bikini, går aldri på treningssenter eller svømmehall der jeg må gå lettkledd. Med eksen hadde jeg alltid bh på, selv under sex. med nåværende kjæreste har det tatt to år å kunne gå uten bh. Klarer ikke å se meg i speilet naken, og går kun med store klær. Jeg var også offer for en pedofil jævel og ble voldtatt da jeg var yngre, han sa han valgte meg på grunn av mine små pupper. Jeg blir kvalm når jeg tenker på det. Jeg har et problem med selvbildet, men jeg vet at silikon kan hjelpe meg å leve normalt. Enda jeg ikke er bimbo, løs eller ønsker å vise de frem til hele verden. Dette er for mitt eget selvbilde, og det er heller ikke preget av andres meninger eller samfunnets "press" om at damer skal ha svære jur. Så nei, silikon er ikke alltid patetisk, unødvendig og skrik om oppmerksomhet. Andre kan få mene hva de vil, men så lenge man er fornøyd med sitt eget utseende så vil man neppe forstå hvorfor andre vil endre på sitt. Anonymous poster hash: 53e47...003 Det høres ut som silikonen for deg er en quick fix for et langt dypere psykologisk problem. Personlig er jeg usikker på om det er løsningen, men jeg håper ting blir bedre for deg, med eller uten silikonen Anonymous poster hash: 055cd...a52
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #137 Skrevet 11. april 2014 Det høres ut som silikonen for deg er en quick fix for et langt dypere psykologisk problem. Personlig er jeg usikker på om det er løsningen, men jeg håper ting blir bedre for deg, med eller uten silikonen Anonymous poster hash: 055cd...a52 Takk,det håper jeg også. Dette er uansett noe jeg har tenkt på siden jeg var 14. Og jeg er ikke personen som tar store valg uten grundig tenking og research. Jeg er rett og slett litte pyse. Det skader hvertfall ikke å prøve - uansett så kan det ikke bli verre enn det er. Jeg tror selv at dette kan løse opp i mye, selv om det kanskje høres idiotisk ut for andre. Dette er noe jeg må finne ut av selv, og står uansett for valgene jeg tar Anonymous poster hash: 53e47...003
Gjest *Andrea* Skrevet 12. april 2014 #139 Skrevet 12. april 2014 Hvis man skal ta silikon, burde det være fordi man selv vil ha finere pupper fordi man ikke trives med det man ser i speilet, ikke fordi at menn synes et eller annet.. Generelt har jeg fått inntrykk av at menn liker pupper uansett. Pupper. Uansett fasong og størrelse. Pupper med silikon, eller pupper uten silikon, menn blir like gira uansett når de ser det eller tar på. Hvis han er forelsket i ei jente/dame, så har hun de peneste puppene i verden ...Så finnes det de som er kresne og overfladiske, såklart, men de håper jeg at de fleste ikke bryr seg så mye om Enig i dette
Gjest Nanna87 Skrevet 12. april 2014 #140 Skrevet 12. april 2014 Eneste problemet med silikon er at menn ofte dømmer da. Har ei venninne som tok silikon, og med en gang menn for vite at hun noe "uekte" på kroppen så blir de litt skremt. Jeg tok restylane og da ble daten min helt forskrekket..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå