AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #41 Skrevet 19. mars 2014 Jeg er litt mindre enn deg da (høyde&vekt), la inn 400gram i hver og bruker 85D. Syns de er litt for små, så kommer til å bytte de ut med større når jeg er ferdig med barn.. Anonymous poster hash: 7fb11...a3e
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #42 Skrevet 19. mars 2014 Beholde fasongen? Hva snakker du om? Fasongen flat? Hvis man har en fasong på puppen så er det vel greit å ikke ta silikon. Men når du her henvender deg til meg, som faktisk var helt flat uten noe eget brystvev så blir det for dumt å si st jeg ville beholdt fasongen uten silikon. Nå har jeg faktisk en fasong i motsetning til før. Til TS: ikke hør på disse gale grinekjerringene som hater alt som ikke er 100% ekte. Sålenge du føler at en operasjon er riktig for deg, så ser jeg ikke noe problem med det. Jeg har hatt silikon i mange år og angrer ikke i det hele tatt. Kjæresten min elsker både meg og mine (falske) pupper Anonymous poster hash: 284e5...874 Flat er også en fasong? ;-) Du virker å være helt desillusjonert, sammen med dine andre opererte venninner. "Gale grinekjerringer"? "Hater"? Prøv en gang til? Anonymous poster hash: d32d1...233 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #43 Skrevet 19. mars 2014 Jeg fant et bilde på nett, som jeg tror er 75 A, sånn circa iallfall. Er på samme høyde, bh, og vekt som deg, men jeg kunne aldri tenkt meg og lagt inn silikon. Det blir bare klumpete og utstående. Burde man ville ha silikon bare fordi man ikke har C-cup? virkelig? er ikke noe sånt som dette bra nok? nei, da kan det isåfall bare være!! Jeg liker mine små pupper, jeg har ikke vondt i rygg/nakke, de står ut og henger ikke, de er lette å trene med, og jeg passer inn i fine bh-er. Dere som er så opptatt av silikon kan ta dere en bolle!! det finnes viktigere ting her i livet!! samfunnet vårt er jo helt skrudd! Anonymous poster hash: f1756...87b 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #44 Skrevet 19. mars 2014 Silikon får jenter til å se feite ut. Hun var helt nydelig! Anonymous poster hash: d32d1...233
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #45 Skrevet 19. mars 2014 Flat er også en fasong? ;-) Du virker å være helt desillusjonert, sammen med dine andre opererte venninner. "Gale grinekjerringer"? "Hater"? Prøv en gang til? Anonymous poster hash: d32d1...233 Men flat er ingen fin og feminin fasong i mine øyne. Hvis det var disse puppene noen snakket om tidligere så er det faktisk slik mine pupper er nå etter operasjonen. Hvis dere skal diskutere hvorvidt det er ille å ta silikon eller ei så burde dere hvertfall ha litt peiling på hva små eller flate pupper faktisk er. Nicole Kidman har helt normale pupper, langt fra små. Anonymous poster hash: 284e5...874 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #46 Skrevet 19. mars 2014 Jeg fant et bilde på nett, som jeg tror er 75 A, sånn circa iallfall. Er på samme høyde, bh, og vekt som deg, men jeg kunne aldri tenkt meg og lagt inn silikon. Det blir bare klumpete og utstående. Burde man ville ha silikon bare fordi man ikke har C-cup? virkelig? er ikke noe sånt som dette bra nok? nei, da kan det isåfall bare være!! Jeg liker mine små pupper, jeg har ikke vondt i rygg/nakke, de står ut og henger ikke, de er lette å trene med, og jeg passer inn i fine bh-er. Dere som er så opptatt av silikon kan ta dere en bolle!! det finnes viktigere ting her i livet!! samfunnet vårt er jo helt skrudd! Anonymous poster hash: f1756...87b Disse puppene er jo helt perfekte. De er ikke små eller flate? Hva snakker du om? Hvis jeg hadde hatt dine pupper hadde jeg aldri tatt silikon. Har du aldri sett små pupper før?Anonymous poster hash: 284e5...874 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #47 Skrevet 19. mars 2014 Men flat er ingen fin og feminin fasong i mine øyne. Hvis det var disse puppene noen snakket om tidligere så er det faktisk slik mine pupper er nå etter operasjonen. Hvis dere skal diskutere hvorvidt det er ille å ta silikon eller ei så burde dere hvertfall ha litt peiling på hva små eller flate pupper faktisk er. Nicole Kidman har helt normale pupper, langt fra små.Anonymous poster hash: 284e5...874 Nicole Kidman hadde aldri fylt en 65 G på change, det er iallefall sikkert. Dere lurer bare dere selv, å være feminin henger sammen med personlighet og kroppsspråk. Anonymous poster hash: d32d1...233 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #48 Skrevet 19. mars 2014 Nicole Kidman hadde aldri fylt en 65 G på change, det er iallefall sikkert. Dere lurer bare dere selv, å være feminin henger sammen med personlighet og kroppsspråk. Anonymous poster hash: d32d1...233 Vel vi har ca like store pupper, så ser ikke hvorfor hun ikke skulle det. En G på change er det samme som en C på H&M Lurer ingen jeg. Er du som lurer deg selv ved å nekte å innse at bh-størrelser varierer, pupper kan være helt flate og at silikonpupper ikke nødvendigvis er store og stygge Anonymous poster hash: 284e5...874 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #49 Skrevet 19. mars 2014 Vel vi har ca like store pupper, så ser ikke hvorfor hun ikke skulle det. En G på change er det samme som en C på H&M Lurer ingen jeg. Er du som lurer deg selv ved å nekte å innse at bh-størrelser varierer, pupper kan være helt flate og at silikonpupper ikke nødvendigvis er store og styggeAnonymous poster hash: 284e5...874 At silikonopererte damer ikke er blant de skarpeste knivene i skuffen overrasker meg heller ikke. En G-cup ser ut som et berg i forhold til en naturlig C-cup. Anonymous poster hash: d32d1...233
Gjest Lincoln Skrevet 19. mars 2014 #50 Skrevet 19. mars 2014 Å si at du vil ta silikon på KG er som å dra til Blitzhuset og si at du stemmer Frp. 6
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #51 Skrevet 19. mars 2014 At silikonopererte damer ikke er blant de skarpeste knivene i skuffen overrasker meg heller ikke. En G-cup ser ut som et berg i forhold til en naturlig C-cup. Anonymous poster hash: d32d1...233 Hva er det du ikke forstår med bh-størrelser? Herregud? De fleste jeg har møtt beskriver mine silikonpupper som små. Ingen tror jeg har silikon. Det ser ut som jeg har små pupper. På change blir cuppen en G fordi omkretsen min er så lav. I vanlige bher har jeg en liten C. Hvis mine er et berg så er Nicole Kidman sine også berg. Og tone damli har bazookaer, og skavlan, nei hun må vel ta reduksjon snart. Jeg er 83 cm over brystet hvis det sier deg noe mer. Det er ikke mye. Hadde puppene mine vært berg måtte de vel vær mye større i omkrets?Anonymous poster hash: 284e5...874 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #52 Skrevet 19. mars 2014 Hva er det du ikke forstår med bh-størrelser? Herregud? De fleste jeg har møtt beskriver mine silikonpupper som små. Ingen tror jeg har silikon. Det ser ut som jeg har små pupper. På change blir cuppen en G fordi omkretsen min er så lav. I vanlige bher har jeg en liten C. Hvis mine er et berg så er Nicole Kidman sine også berg. Og tone damli har bazookaer, og skavlan, nei hun må vel ta reduksjon snart. Jeg er 83 cm over brystet hvis det sier deg noe mer. Det er ikke mye. Hadde puppene mine vært berg måtte de vel vær mye større i omkrets?Anonymous poster hash: 284e5...874 Tone Damli og Jenny Skavland har mye mindre pupper enn en C-cup. Anonymous poster hash: 4caaf...c72
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #53 Skrevet 19. mars 2014 Å si at du vil ta silikon på KG er som å dra til Blitzhuset og si at du stemmer Frp. Hvorfor i helvete bryr du deg egentlig? Anonymous poster hash: 4caaf...c72
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #54 Skrevet 19. mars 2014 Hva er det du ikke forstår med bh-størrelser? Herregud? De fleste jeg har møtt beskriver mine silikonpupper som små. Ingen tror jeg har silikon. Det ser ut som jeg har små pupper. På change blir cuppen en G fordi omkretsen min er så lav. I vanlige bher har jeg en liten C. Hvis mine er et berg så er Nicole Kidman sine også berg. Og tone damli har bazookaer, og skavlan, nei hun må vel ta reduksjon snart. Jeg er 83 cm over brystet hvis det sier deg noe mer. Det er ikke mye. Hadde puppene mine vært berg måtte de vel vær mye større i omkrets?Anonymous poster hash: 284e5...874 Altså. Målet rundt brystene til folk er nå en gang et MÅL. Change gjør det på den rette måten - man skal måle omkrets rundt og følgelig kartlegge cup-størrelsen deretter. Det at bh-er andre steder passer "ved at man går opp" til for eks 90 i omkrets betyr ikke at bh-en er rett. Bredden rundt skal være så stram at også den gir deg hold, det sier seg selv at en jente som er 70 rundt ikke skal gå med en 90 rundt. Fakta er at de som har operert silikon ikke kommer til å finne bra brystholdere andre steder enn på spesialbutikker. Men ødelegg gjerne de dyre brystene deres med billigbher derfra Anonymous poster hash: d32d1...233 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #55 Skrevet 19. mars 2014 Tone Damli og Jenny Skavland har mye mindre pupper enn en C-cup. Anonymous poster hash: 4caaf...c72 Ifølge bilder så har de mye større pupper enn meg selv om jeg har silikon. Enten det eller en sinnsykt god push up bh. Anonymous poster hash: 284e5...874
Gjest Lincoln Skrevet 19. mars 2014 #56 Skrevet 19. mars 2014 Hvorfor i helvete bryr du deg egentlig? Anonymous poster hash: 4caaf...c72 Hvorfor i helvete bryr du deg egentlig? 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #57 Skrevet 19. mars 2014 Hvorfor i helvete bryr du deg egentlig? Hva faen? Hva er problemet ditt? Anonymous poster hash: 4caaf...c72
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #58 Skrevet 19. mars 2014 Ifølge bilder så har de mye større pupper enn meg selv om jeg har silikon. Enten det eller en sinnsykt god push up bh.Anonymous poster hash: 284e5...874 http://2.bp.blogspot.com/_4eVrPRDAWpg/SnV-46ELydI/AAAAAAAACsY/9iHszieBvg8/s400/jenny.png http://gfx.dagbladet.no/labrador/498/498004/4980046/jpg/active/960x.jpg Da må du ha de minste silikonpuppene noensinne Anonymous poster hash: 4caaf...c72
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #59 Skrevet 19. mars 2014 Synes dette ser større ut enn C. Jeg har mindre pupper enn både Skavlan og Damli, selv om jeg har silikon. Anonymous poster hash: 284e5...874 1
Gjest Lincoln Skrevet 19. mars 2014 #60 Skrevet 19. mars 2014 Hva faen? Hva er problemet ditt? Anonymous poster hash: 4caaf...c72 Hva faen? Hva er problemet ditt? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå