AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #61 Skrevet 19. mars 2014 http://2.bp.blogspot.com/_4eVrPRDAWpg/SnV-46ELydI/AAAAAAAACsY/9iHszieBvg8/s400/jenny.png http://gfx.dagbladet.no/labrador/498/498004/4980046/jpg/active/960x.jpg Da må du ha de minste silikonpuppene noensinneAnonymous poster hash: 4caaf...c72 Skavlan har gått veldig ned i vekt ser det ut som, det visste jeg ikke. Og ja, tone har større pupper der enn hva jeg har. Så kanskje jeg har de minste silikonpuppene noensinne. Jeg hadde som sagt nada eget brystvev og mine ser ikke store ut.Anonymous poster hash: 284e5...874
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #62 Skrevet 19. mars 2014 Hva faen? Hva er problemet ditt? Hva faen? Hva er problemet ditt? Anonymous poster hash: 4caaf...c72
Gjest Lincoln Skrevet 19. mars 2014 #63 Skrevet 19. mars 2014 Hva faen? Hva er problemet ditt? Anonymous poster hash: 4caaf...c72 Jeg vet ikke hva som er galt med deg jeg, men send meg en PM om det er noe du lurer på i stedet for å avspore tråden. 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #64 Skrevet 19. mars 2014 Jeg vet ikke hva som er galt med deg jeg, men send meg en PM om det er noe du lurer på i stedet for å avspore tråden. Hvorfor går du alltid inn på tråder som handler om pupper kun for å skrive noe unødvendig dritt om at damer på kg hater silikon? Blir du tilfredsstilt av å gre alle over en kam? Har du ikke tatt hintet enda om at alle syns du er en pest og plage? Jeg leser hver dag folk som syns du er irriterende. Anonymous poster hash: 4caaf...c72
Gjest Lincoln Skrevet 19. mars 2014 #65 Skrevet 19. mars 2014 Hvorfor går du alltid inn på tråder som handler om pupper kun for å skrive noe unødvendig dritt om at damer på kg hater silikon? Blir du tilfredsstilt av å gre alle over en kam? Har du ikke tatt hintet enda om at alle syns du er en pest og plage? Jeg leser hver dag folk som syns du er irriterende. Anonymous poster hash: 4caaf...c72 Vel, du beviser jo poenget mitt på en ganske grei måte. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å skrive mer enn å konstatere at "å si at du vil ta silikon på KG er som å dra til Blitzhuset og si at du stemmer Frp". Og selv et såpass udiskutabelt faktum utløser rabiate tilsvar. Det er greit at dere ikke liker silikon. Jeg har skjønt det. Det er derfor jeg ikke forstår hvorfor TS gidder å skrive om det. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #66 Skrevet 19. mars 2014 Hvorfor går du alltid inn på tråder som handler om pupper kun for å skrive noe unødvendig dritt om at damer på kg hater silikon? Blir du tilfredsstilt av å gre alle over en kam? Har du ikke tatt hintet enda om at alle syns du er en pest og plage? Jeg leser hver dag folk som syns du er irriterende. Anonymous poster hash: 4caaf...c72 Synes det er greit å ha et motstykke til alle silikonhaterne her inne jeg. Go Lincoln!Anonymous poster hash: 284e5...874 2
Shira Skrevet 19. mars 2014 #67 Skrevet 19. mars 2014 Folk er for opptatt av pupper.. Mine er små og jeg er fornøyd med det 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #68 Skrevet 19. mars 2014 Folk er for opptatt av pupper.. Mine er små og jeg er fornøyd med det Mine var flate, jeg var ikke fornøyd og gjorde noe med det. Skjønner ikke hvorfor noen har det store behovet av å rakke ned på dem som har silikon og si at det er fysjomfy, unaturlig og må være enorme beist. Anonymous poster hash: 284e5...874 1
Shira Skrevet 19. mars 2014 #69 Skrevet 19. mars 2014 Mine var flate, jeg var ikke fornøyd og gjorde noe med det. Skjønner ikke hvorfor noen har det store behovet av å rakke ned på dem som har silikon og si at det er fysjomfy, unaturlig og må være enorme beist.Anonymous poster hash: 284e5...874 Fordi det er unaturlig og de fleste liker ikke det. 1
Gjest Lincoln Skrevet 19. mars 2014 #70 Skrevet 19. mars 2014 Fordi det er unaturlig og de fleste liker ikke det. Fint at du kan tale for "de fleste". 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #71 Skrevet 19. mars 2014 Fordi det er unaturlig og de fleste liker ikke det. Masse ting som er unaturlig, betyr ikke at man skal rakke ned på menneskene som har det. De fleste blir feil å si. Jeg har ikke møtt noen som ikke har likt silikon. Det betyr ikke at de foretrekker silikon, men de bryr seg blanke om puppene er ekte eller ei sålenge de får leke. Anonymous poster hash: 284e5...874
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #72 Skrevet 19. mars 2014 Synes det er greit å ha et motstykke til alle silikonhaterne her inne jeg. Go Lincoln!Anonymous poster hash: 284e5...874 Selvfølgelig syns du det, du har jo silikon. Jeg har ikke noe i mot silikon, jeg har noe i mot de som grer alle over en kam, noe som han alltid gjør. Får seriøst creepy vibber av han.. Anonymous poster hash: 4caaf...c72
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #73 Skrevet 19. mars 2014 Selvfølgelig syns du det, du har jo silikon. Jeg har ikke noe i mot silikon, jeg har noe i mot de som grer alle over en kam, noe som han alltid gjør. Får seriøst creepy vibber av han..Anonymous poster hash: 4caaf...c72 Hva med alle AB i denne tråden som drar alle med silikon over en kam? Synes det er mer creepy..Anonymous poster hash: 284e5...874 1
Gjest Lincoln Skrevet 19. mars 2014 #74 Skrevet 19. mars 2014 Selvfølgelig syns du det, du har jo silikon. Jeg har ikke noe i mot silikon, jeg har noe i mot de som grer alle over en kam, noe som han alltid gjør. Får seriøst creepy vibber av han.. Anonymous poster hash: 4caaf...c72 Jeg får creepy vibber av folk som gjemmer seg bak AB for å slenge dritt. Det er creepy folk det. 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #75 Skrevet 19. mars 2014 Hva med alle AB i denne tråden som drar alle med silikon over en kam? Synes det er mer creepy..Anonymous poster hash: 284e5...874 Noen liker ikke silikon, sånn er det bare. Noen liker det, noen ikke. Her vil du finne mange forskjellige meninger. Jeg syns hvertfall han er creepy, og nærmest besatt av å "hate" på alle kvinner på kg. Lurer på hvorfor han er her i det hele tatt. Anonymous poster hash: 4caaf...c72
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #76 Skrevet 19. mars 2014 Jeg får creepy vibber av folk som gjemmer seg bak AB for å slenge dritt. Det er creepy folk det. Var det ikke du som ikke skulle avspore? Gjemmer seg bak AB? Ingen vet jo hvem du er heller? Så du er like mye "gjemt" som alle andre. Creeper. Anonymous poster hash: 4caaf...c72
Gjest Lincoln Skrevet 19. mars 2014 #77 Skrevet 19. mars 2014 Noen liker ikke silikon, sånn er det bare. Noen liker det, noen ikke. Her vil du finne mange forskjellige meninger. Jeg syns hvertfall han er creepy, og nærmest besatt av å "hate" på alle kvinner på kg. Lurer på hvorfor han er her i det hele tatt. Anonymous poster hash: 4caaf...c72 Jeg tror ikke at de som har silikon opplever at jeg hater på dem. Men de regnes kanskje ikke som kvinner av deg.
Shira Skrevet 19. mars 2014 #78 Skrevet 19. mars 2014 Fint at du kan tale for "de fleste". Og den kommer du av alle med. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #79 Skrevet 19. mars 2014 Jeg tror ikke at de som har silikon opplever at jeg hater på dem. Men de regnes kanskje ikke som kvinner av deg. Hvorfor i all verden skulle jeg ikke regne de med silikon som kvinner? Har jeg sagt at jeg har noe i mot de med silikon? Nei. Jeg har sagt at jeg har noe i mot deg. Men ja, hvorfor tror du jeg ikke regner de som kvinner? Spent på svar. Anonymous poster hash: 4caaf...c72
Gjest Lincoln Skrevet 19. mars 2014 #80 Skrevet 19. mars 2014 (endret) Hvorfor i all verden skulle jeg ikke regne de med silikon som kvinner? Har jeg sagt at jeg har noe i mot de med silikon? Nei. Jeg har sagt at jeg har noe i mot deg. Men ja, hvorfor tror du jeg ikke regner de som kvinner? Spent på svar. Anonymous poster hash: 4caaf...c72 Du skrev at jeg "hater" på alle kvinner, og det i en tråd hvor jeg forsvarer kvinner som har tatt silikon. Så enten regner du ikke de med silikon som kvinner, eller så er du ikke spesielt intelligent. Endret 19. mars 2014 av Lincoln
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå