Gå til innhold

SILIKON

frustrertjente123

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Noen spørsmål her!

Jeg er ei jente på 176 cm og veien 60 kg. Har små pupper som jeg aldri har vært fornøyde med, derfor har jeg bestemt meg for å gjøre noe! Når jeg sier jeg har små pupper vil det si at jeg såvidt fyller ut en 75 A. Nå om 7 uker skal jeg opperere og legge inn 325 og 350 gram. Noen som kan si ca hva størrelse jeg blir? Kirurgen sa 75C / 75D. Hva er en fin størrelse? Og hva synes dere om silikon?

Virker som du likner på meg :)

Jeg er 23 år og 175 cm. Var 21 og ca 62 kg da jeg opererte meg (nå er jeg rundt 66 kg).

Tok 325 g i hvert bryst. Gikk fra 75A/B (avhengig av undertoysmerket). Nå veksler jeg mellom D og DD. Jeg sa til kirurgen at jeg ville ha en "fyldig C cup", men et naturlig resultat.

Jeg har proporsjonale skuldre og hofter og en liten midje. En rund rumpe og en kropp som var noe i mellom en paere og et timeglass. Implantatene gjorde at jeg fikk det perfekte timeglasset jeg ville ha :)

Hvis noen sa at jeg ville ende opp som en DD-cup ville jeg tenkt at det var aaltfor stort, men det var fordi jeg var, som mange, litt desillusjonert ang. BH str. Har en venninne som sa at bruker en 75DD og hennes bryster er ikke veldig store.

Jeg kunne knapt vaert mer fornoyd.. de er fyldige og fine, og to aar i etterkant har de falt og myknet opp endel. De er ikke åpenbart "fake" i utseendet, de står fint til kroppen, str på areola matcher bedre nå og jeg er veldig glad i dem ;)

Estetisk vil jeg nok ikke laste opp noe bilde, men de likner Kate Upton sine.

Edit: bildet en annen postet her ser veldig fake ut for meg, litt sprengt. Jeg antar at det er tatt nylig etter operasjon.

Endret av Marie90
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Cuppen er den samme, men omkretsen er 65 cm på den ene og 85 cm på den andre. Det vil si at puppen min passer perfekt i selve skålen, men omkretsen ville blitt alt for stor. Skjønner du ikke hvordan bh-størrelser fungerer? Opp i bånd, ned i cup og omvendt.

Videre så bruker jeg 65C på Cubus uten problemer. Så vet ikke helt hvilket grunnlag du har for å si at jeg ikke kan bruke mine egne bher?

For perfekt for å være naturlig ja. Ingen heng, helt runde, faste men fortsatt veldig myke, ingen arr what so ever (heldig med hudtype). De er perfekte uten tvil. Men enhver mann bør forstå at en så perfekt pupp ikke er ekte.

Anonymous poster hash: 284e5...874

Så i dine øyne er perfekte pupper de puppene som ikke viser tegn av å være ekte? Altså unaturlig = perfekt?

Anonymous poster hash: 851da...53d

• Liker 4
Skrevet

Alle ser at du har silikon, iallefall i lettkledd/naken tilstand. Du lurer bare deg selv.

Forøvrig høres de voldsomt store ut. G-cup på Change er enorme greier.

Anonymous poster hash: d32d1...233

Aldri si aldri. Er mange som har silikon, og ikke alltid man kan se det heller ;)

Og når det gjelder størrelsen.. 65G er ikke stort overhodet. 65G= 70F = 75E = 80D

Alle disse er samme størrelsen. Dessuten er denne cupstørrelsen helt uforståelig for mange, de fleste bruker for stort rundt og for liten cup. Det er ikke mange som egentlig er en 75C, de er gjerne en 65/70 E/F om bhen skulle passet.

Har selv 70F, det er overhodet ikke stort... Og man kan heller ikke se kanten til silikonet når jeg står/sitter vanlig. Man kan såvidt se det når jeg strekker meg, så det trenger ikke være så innmari synlig som du påstår her.. Men mange velger for store implantater, så er nok derfor du tror og mener dette. Det er stor forskjell på folk, og det er innmari mange som har silikon faktisk. Selv om man ikke skulle trodd det :)

Men ja, det er ditt eget valg TS :) For meg var det en bra ting, ingen komplikasjoner, fine arr og lite smerte. Og et fint og veldig naturtro utseende, de beveger seg ganske likt som før og kjennes veldig likt ut som før. Jeg kommer nok ikke til å angre på det valget jeg tok, men jeg hadde bestemt meg for flere år siden :) Og tenkt utrolig nøye over det, samt valgt en flink kirurg! Det er det viktigste her!

AnonymBruker
Skrevet

I forhold til kroppsbygningen så ser de enorme ut. Kvinnen på bildet hadde nok vært vesentlig mer vakker med sine naturlige bryst.

2wog2oj.jpg

Her er er litt bedre bilde på størrelsen i forhold til kropp. Har ganske lik kroppsbygning som Megan Fox, men jeg har litt mer timeglassfasong på midje og hofter. Puppene våre er ca like store. Synes ikke det ser enormt ut, og synes dette ser vesentlig mye bedre ut enn om hun hadde vært flatbrystet som et barn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her er er litt bedre bilde på størrelsen i forhold til kropp. Har ganske lik kroppsbygning som Megan Fox, men jeg har litt mer timeglassfasong på midje og hofter. Puppene våre er ca like store. Synes ikke det ser enormt ut, og synes dette ser vesentlig mye bedre ut enn om hun hadde vært flatbrystet som et barn.

Flatbrystet som et barn ? :skratte: Fy faen.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du påstår at 70F ikke er gigantisk så lurer jeg på hva du mener er det.

Speilet gjør åpenbart blind.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri si aldri. Er mange som har silikon, og ikke alltid man kan se det heller ;)

Og når det gjelder størrelsen.. 65G er ikke stort overhodet. 65G= 70F = 75E = 80D

Alle disse er samme størrelsen. Dessuten er denne cupstørrelsen helt uforståelig for mange, de fleste bruker for stort rundt og for liten cup. Det er ikke mange som egentlig er en 75C, de er gjerne en 65/70 E/F om bhen skulle passet.

Har selv 70F, det er overhodet ikke stort... Og man kan heller ikke se kanten til silikonet når jeg står/sitter vanlig. Man kan såvidt se det når jeg strekker meg, så det trenger ikke være så innmari synlig som du påstår her.. Men mange velger for store implantater, så er nok derfor du tror og mener dette. Det er stor forskjell på folk, og det er innmari mange som har silikon faktisk. Selv om man ikke skulle trodd det :)

Men ja, det er ditt eget valg TS :) For meg var det en bra ting, ingen komplikasjoner, fine arr og lite smerte. Og et fint og veldig naturtro utseende, de beveger seg ganske likt som før og kjennes veldig likt ut som før. Jeg kommer nok ikke til å angre på det valget jeg tok, men jeg hadde bestemt meg for flere år siden :) Og tenkt utrolig nøye over det, samt valgt en flink kirurg! Det er det viktigste her!

De fleste som har lagt ut før og etterbilder i en viss tråd du er aktiv i hadde fantastisk fine pupper fra før, og så går de og ødelegger seg selv. Beklager, men det ser helt grusomt ut. I tillegg betaler de for det. Det er så trist.

Hva er poenget med å heie frem unge, usikre jenter som ikke en gang hadde vurdert silikonimplantater om det ikke var så "fantastisk" som dere får det til å fremstå? Å fremme en dyr, unødvendig operasjon som helt supert, fordi "alle gjør det jooo", er forkastelig.

Anonymous poster hash: 9e229...f39

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Et barn ser ut som et barn utelukkende på grunn av to ting; de ligger på rundt 50-140 cm, har barnslige trekk, mangler rynker og er mentalt tilbakestående ;-)

At man ikke har et enormt sett med bryst gjør ikke at du ligner et barn, tvert imot. Kvinner med små bryst pleier å beholde fasongen mye bedre enn kvinner med store bryst, så om noe så synes jeg de beholder sin ungdommelighet lengre enn andre.

Men det mest usjarmerende av alt er de som opererer seg.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Du prøver å rettferdiggjøre ditt dumme valg ved å si at kvinner med små bryster ser ut som barn?!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Flatbrystet som et barn ? :skratte: Fy faen.

Nicole Kidman så jo ut som et barn i Eyes Wide Shut ja?

Ingen syntes jo at hun var sexy der.

:ironi:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke helt god du, ts. Og det å si at flatbrystede kvinner ligner på barn viser hvor hjernevasket du er.

Anonymous poster hash: 4caaf...c72
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Herregud kan de som faktisk har tatt silikon svare TS og alle andre pigge av?

Anonymous poster hash: 29118...ce5
AnonymBruker
Skrevet

Herregud kan de som faktisk har tatt silikon svare TS og alle andre pigge av?

TS henvender seg da til alle som har meninger, ikke utelukkende til de som har implantater. Hun spør: "Hva er en fin størrelse? Og hva synes dere om silikon?" Må man har plastimplantater for å mene noe om det?

• Liker 4
Gjest Coolaid
Skrevet (endret)

Hva er en fin størrelse? Og hva synes dere om silikon?

En fin størrelse ser naturlig ut og passer til kroppen de sitter på. Syns både store mellomstore og små er fine. Selv digger jeg dråpeformete eller litt "hengete".... Runde halve baller blir for fake.

Det er vel med silikon som med slankeoperasjoner. Det er ikke helt nødvendig i mange tilfeller men en enkel og grei løsning for å forandre kroppen sin.

Endret av Coolaid
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel med silikon som med slankeoperasjoner. Det er ikke helt nødvendig i mange tilfeller men en enkel og grei løsning for å forandre kroppen sin.

Jeg er ingen fan av lettvinte løsninger som slankeoperasjoner, men i tilfeller hvor slankeoperasjoner blir gjennomført er det jo fordi det er nødvendig, for å bevare helsa til vedkommende, ja til og med livet i flere tilfeller.

Silikonimplantater er aldri nødvendig. Aldri. Om man har så store psykiske problemer at man bare måååå operere inn plastikk, er det nok heller psykiatrisk hjelp vedkommende trenger.

Og en enkel og grei løsning? Snakk om å bagatellisere unødvendige, store operasjoner! Skummelt at det har blitt slik!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ingen fan av lettvinte løsninger som slankeoperasjoner, men i tilfeller hvor slankeoperasjoner blir gjennomført er det jo fordi det er nødvendig, for å bevare helsa til vedkommende, ja til og med livet i flere tilfeller.

Silikonimplantater er aldri nødvendig. Aldri. Om man har så store psykiske problemer at man bare måååå operere inn plastikk, er det nok heller psykiatrisk hjelp vedkommende trenger.

Og en enkel og grei løsning? Snakk om å bagatellisere unødvendige, store operasjoner! Skummelt at det har blitt slik!

Det som er en big deal for noen er ikke det for andre. Finansielt eller redselsmessig.

For meg er estetiske vaginale operasjoner latterlig og neseoperasjoner ekkelt å se på. Men det er ikke det for alle. Og det er helt greit for meg at noen vil operere seg slik. Er ikke jeg som skal gjennom det.

Gjest Coolaid
Skrevet

Det er langt fra alle slankeoperasjoner som er nødvendige. Mange av operasjonene som blir utført er kjøpt hos private klinikker. Hos det offentlige må man oppfylle en del kriterier. Hos private er ikke kravene de samme. Jeg bagatelisere ikke slankeoperasjoner. Men det er mange som faktisk ikke har like sterkt behov for dem som andre har. Det er mange som fint kan gjennomføre en livsstilsendring i stedet. Jeg dro paraleller mellom silikon og slankeoperasjonen.

AnonymBruker
Skrevet

Nicole Kidman så jo ut som et barn i Eyes Wide Shut ja?

Ingen syntes jo at hun var sexy der.

:ironi:

For det første er jeg ikke TS. For det andre hadde Nicole Kidman store bryst der. Så ser ikke hvorfor du sammenligner henne med mine flate bryst før operasjon.

2elce83.jpg

Denne jenta har større pupper enn meg på førbildet enn hva jeg hadde. Jeg hadde null eget brystvev. Det var bare brystben med brystvorte på, lik et barn eller en gutt. Ingen grunn til å ta helt på vei av beskrivelsen jeg gir meg selv av min egen kropp. Hadde jeg hatt pupper som Kidman hadde jeg aldri tatt operasjon, hun har jo store pupper i mine øyne.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Et barn ser ut som et barn utelukkende på grunn av to ting; de ligger på rundt 50-140 cm, har barnslige trekk, mangler rynker og er mentalt tilbakestående ;-)

At man ikke har et enormt sett med bryst gjør ikke at du ligner et barn, tvert imot. Kvinner med små bryst pleier å beholde fasongen mye bedre enn kvinner med store bryst, så om noe så synes jeg de beholder sin ungdommelighet lengre enn andre.

Men det mest usjarmerende av alt er de som opererer seg.

Beholde fasongen? Hva snakker du om? Fasongen flat? Hvis man har en fasong på puppen så er det vel greit å ikke ta silikon. Men når du her henvender deg til meg, som faktisk var helt flat uten noe eget brystvev så blir det for dumt å si st jeg ville beholdt fasongen uten silikon. Nå har jeg faktisk en fasong i motsetning til før.

Til TS: ikke hør på disse gale grinekjerringene som hater alt som ikke er 100% ekte. Sålenge du føler at en operasjon er riktig for deg, så ser jeg ikke noe problem med det. Jeg har hatt silikon i mange år og angrer ikke i det hele tatt. Kjæresten min elsker både meg og mine (falske) pupper :)

Skrevet

Men det jeg aldri forstår er hvorfor de som har så små vil ta så forferdelig mye? Det finnes en mellomting folkens

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...