Gå til innhold

SILIKON

frustrertjente123

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!
Noen spørsmål her!
Jeg er ei jente på 176 cm og veien 60 kg. Har små pupper som jeg aldri har vært fornøyde med, derfor har jeg bestemt meg for å gjøre noe! Når jeg sier jeg har små pupper vil det si at jeg såvidt fyller ut en 75 A. Nå om 7 uker skal jeg opperere og legge inn 325 og 350 gram. Noen som kan si ca hva størrelse jeg blir? Kirurgen sa 75C / 75D. Hva er en fin størrelse? Og hva synes dere om silikon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes små pupper er finest, og er ikke spesielt begeistret for silikon.

Men det viktigste er at DU blir fornøyd med det valget du tar, ikke resten av verden!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes små pupper er finest, og er ikke spesielt begeistret for silikon.

Men det viktigste er at DU blir fornøyd med det valget du tar, ikke resten av verden!

Er jo helt enig her. Et godt eksempel er hun der Lene Alexandra. Jeg synes hun ble så fin etter at hun tok ut silikonen.

Anonymous poster hash: 1273e...019

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er best å ha ekte pupper, og du som høres høy og slank ut passer helt sikkert til dine små pupper. Synes du bør passe på så de ikke blir for store: Ser rart ut med store pupper som ikke passer til kroppen i det hele tatt. Tenk også nøye igjennom fordeler og ulemper før du tar operasjonen, men det har du kanskje allerede gjort? Ikke ta silikon fordi du tror andre vil like det.

Vil egentlig anbefale deg å prøve å bli fornøyd med deg selv slik du er skapt. Alle har noe de gjerne ville forandret på, om det ikke er bryster så er det kanskje nesa, at man ønsket at man hadde lengre/kortere bein osv osv, man de fleste velger å ikke gjøre noe med det (er ikke alt man kan gjøre noe med heller, men da velger man å leve med det og de fleste har ikke perfekte kropper, men har det bra med seg selv og er lykkelige forde), men jobber med seg selv og selvbildet sitt.

Anonymous poster hash: 32a30...1a8
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Noen spørsmål her!

Jeg er ei jente på 176 cm og veien 60 kg. Har små pupper som jeg aldri har vært fornøyde med, derfor har jeg bestemt meg for å gjøre noe! Når jeg sier jeg har små pupper vil det si at jeg såvidt fyller ut en 75 A. Nå om 7 uker skal jeg opperere og legge inn 325 og 350 gram. Noen som kan si ca hva størrelse jeg blir? Kirurgen sa 75C / 75D. Hva er en fin størrelse? Og hva synes dere om silikon?

Jeg er 174 og 54 kg og hadde så og si flate pupper før op, mindre enn A. Jeg har lagt inn 350 cc under muskel. Har 65D i Cubus-størrelser, 75C på h&m og 65G på Change.

Mine ser veldig naturlige ut med tanke på størrelse. Kan gå med normale topper og klær og ingen vet at jeg har silikon. Men så går jeg aldri med utringede topper eller sånne ting da. Er veldig fornøyd.

Anonymous poster hash: 284e5...874

Skrevet

Jeg er 174 og 54 kg og hadde så og si flate pupper før op, mindre enn A. Jeg har lagt inn 350 cc under muskel. Har 65D i Cubus-størrelser, 75C på h&m og 65G på Change.

Mine ser veldig naturlige ut med tanke på størrelse. Kan gå med normale topper og klær og ingen vet at jeg har silikon. Men så går jeg aldri med utringede topper eller sånne ting da. Er veldig fornøyd.

Tusen takk for svar! Er det virkelig så mye forskjell på størrelser fra hvilken butikk du kjøper på?

AnonymBruker
Skrevet

Alle ser at du har silikon, iallefall i lettkledd/naken tilstand. Du lurer bare deg selv.

Forøvrig høres de voldsomt store ut. G-cup på Change er enorme greier.

Anonymous poster hash: d32d1...233

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar! Er det virkelig så mye forskjell på størrelser fra hvilken butikk du kjøper på?

De fleste billigbutikker har ikke mindre enn 75 i omkrets, og jeg er 65 cm rundt. Så da blir det litt rare størrelser i enkelte butikker. Men ja. Spesielt dyrere butikker kan det bli mye forskjeller, men der måler de størrelsen ordentlig hvertfall.

AnonymBruker
Skrevet

Alle ser at du har silikon, iallefall i lettkledd/naken tilstand. Du lurer bare deg selv.

Forøvrig høres de voldsomt store ut. G-cup på Change er enorme greier.

65G-70F-75E-80D-85C

Alle disse størrelsene har samme størrelse på pupp. Så hvis en 85C er enormt så er vel en 65G også det. Men mine er ikke mer enn en håndfull, og jeg har ikke enorme hender.

Jeg sa aldri de så naturlige ut i naken tilstand, det er de for runde og perfekte til. Men med klær eller bikini kan ingen se det.

Størrelsen er litt som dette bildet, bare mine er litt mindre. Og mine er mykere siden det er en stund siden operasjonen min.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hm. Bildet kom ikke med. Mente dette

2jchov9.jpg

AnonymBruker
Skrevet

65G-70F-75E-80D-85C

Alle disse størrelsene har samme størrelse på pupp. Så hvis en 85C er enormt så er vel en 65G også det. Men mine er ikke mer enn en håndfull, og jeg har ikke enorme hender.

Jeg sa aldri de så naturlige ut i naken tilstand, det er de for runde og perfekte til. Men med klær eller bikini kan ingen se det.

Størrelsen er litt som dette bildet, bare mine er litt mindre. Og mine er mykere siden det er en stund siden operasjonen min.

85 C og 65 G er ikke "samme størrelser", bruker du 85C bruker du feil størrelse.

Med all sannsynlighet er størrelsen du har fått oppgitt på change den riktige, og da er det den du bør ha. Med andre ord vil du ikke finne riktig bh noen andre steder enn i de butikkene som selger størrelser beregnet for kvinner med plastiske operasjoner bak seg, samt noen få som er slik fra naturens side.

"For perfekte"? Really? :D Mohahaha.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det skal ikke være det. Måles du frem til en G-cup skal du ha en G-cup, ikke en C-cup.

Forskjellen er at da må du bruke mange tusen på undertøy og du vil aldri finne noe til deg selv på HM eller Cubus.

AnonymBruker
Skrevet

Det ser "sprengt" ut. Jeg skjønner ikke hvordan dere kan synes at dette er fint.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det der så jo så silikonaktig ut som det går an. Og du skrev de er perfekte?

Anonymous poster hash: 851da...53d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

85 C og 65 G er ikke "samme størrelser", bruker du 85C bruker du feil størrelse.

Med all sannsynlighet er størrelsen du har fått oppgitt på change den riktige, og da er det den du bør ha. Med andre ord vil du ikke finne riktig bh noen andre steder enn i de butikkene som selger størrelser beregnet for kvinner med plastiske operasjoner bak seg, samt noen få som er slik fra naturens side.

"For perfekte"? Really? :D Mohahaha.

Cuppen er den samme, men omkretsen er 65 cm på den ene og 85 cm på den andre. Det vil si at puppen min passer perfekt i selve skålen, men omkretsen ville blitt alt for stor. Skjønner du ikke hvordan bh-størrelser fungerer? Opp i bånd, ned i cup og omvendt.

Videre så bruker jeg 65C på Cubus uten problemer. Så vet ikke helt hvilket grunnlag du har for å si at jeg ikke kan bruke mine egne bher?

For perfekt for å være naturlig ja. Ingen heng, helt runde, faste men fortsatt veldig myke, ingen arr what so ever (heldig med hudtype). De er perfekte uten tvil. Men enhver mann bør forstå at en så perfekt pupp ikke er ekte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det der så jo så silikonaktig ut som det går an. Og du skrev de er perfekte?

Anonymous poster hash: 851da...53d

Som sagt er mine mykere. De er ikke så sprengte. Bildet der er tatt noen uker etter operasjon. Mine ble operert for over 2 år siden. Det bildet tok jeg med for å vise STØRRELSEN, fordi det var det enkelte her kranglet over. De mente at litt mindre enn de puppene på bildet var enorme pupper.

AnonymBruker
Skrevet

Men enhver mann bør forstå at en så perfekt pupp ikke er ekte.

Tro meg, det gjør vi også.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det skal ikke være det. Måles du frem til en G-cup skal du ha en G-cup, ikke en C-cup.

Forskjellen er at da må du bruke mange tusen på undertøy og du vil aldri finne noe til deg selv på HM eller Cubus.

Hvilket grunnlag har du for å si dette? Har du pupper selv? Er du jente? Har du silikon? Jeg har nesten utelukkende cubus-bher og de passer perfekt. H&m passer imidlertid dårlig fordi båndstørrelsen er for stor, må ha 65 siden jeg er veldig tynn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det ser "sprengt" ut. Jeg skjønner ikke hvordan dere kan synes at dette er fint.

Helt enig, det ser sprengt og falskt ut. Jeg tror mange som tar sillikon har sett seg blind på andre sillikonpupper, og har fått et bilde av at det er slik "perfekte" pupper ser ut. "Og det ser heeeeeelt naturlig på meg, selvfølgelig."

Nei.

Bare nei.

Anonymous poster hash: 9e229...f39

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Som sagt er mine mykere. De er ikke så sprengte. Bildet der er tatt noen uker etter operasjon. Mine ble operert for over 2 år siden. Det bildet tok jeg med for å vise STØRRELSEN, fordi det var det enkelte her kranglet over. De mente at litt mindre enn de puppene på bildet var enorme pupper.

I forhold til kroppsbygningen så ser de enorme ut. Kvinnen på bildet hadde nok vært vesentlig mer vakker med sine naturlige bryst.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...