Gå til innhold

SILIKON

frustrertjente123

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du skrev at jeg "hater" på alle kvinner, og det i en tråd hvor jeg forsvarer kvinner som har tatt silikon.

Så enten regner du ikke de med silikon som kvinner, eller så har du nettopp blitt eid.

Hvorfor er du så ekkel og stygg mot så mange damer? Ja, du drar jo alle over en kam hele tiden. Det er jo det eneste du gjør her på kg. Ååh, ble jeg eid? På hvilken måte da?

Anonymous poster hash: 4caaf...c72

Videoannonse
Annonse
Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Hvorfor er du så ekkel og stygg mot så mange damer? Ja, du drar jo alle over en kam hele tiden. Det er jo det eneste du gjør her på kg. Ååh, ble jeg eid? På hvilken måte da?

Anonymous poster hash: 4caaf...c72

Så ved å forsvare kvinner som har tatt silikon så er jeg ekkel og stygg mot kvinner. Og drar alle over en kam.

Jaja. Det er ikke poeng i å diskutere i disse trådene.

Som sagt:

Å si at du vil ta silikon på KG er som å dra til Blitzhuset og si at du stemmer Frp.

Bevist og atter bevist.

Endret av Lincoln
  • Liker 1
Skrevet

Masse ting som er unaturlig, betyr ikke at man skal rakke ned på menneskene som har det.

De fleste blir feil å si. Jeg har ikke møtt noen som ikke har likt silikon. Det betyr ikke at de foretrekker silikon, men de bryr seg blanke om puppene er ekte eller ei sålenge de får leke. Anonymous poster hash: 284e5...874

Folk sier mye rart for å"få leke"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå snakket jeg ikke om å få leke med mine, for det får bare kjæresten. Men med et overtall av mannlige venner har jeg hørt litt av hvert, og ingen av dem bryr seg om jenta har silikon eller ei. Og ingen av dem vet at jeg har silikon.

Anonymous poster hash: 284e5...874

AnonymBruker
Skrevet

Nå snakket jeg ikke om å få leke med mine, for det får bare kjæresten. Men med et overtall av mannlige venner har jeg hørt litt av hvert, og ingen av dem bryr seg om jenta har silikon eller ei. Og ingen av dem vet at jeg har silikon.

Mange menn som ikke liker silikon, og mange som ikke vil ta silikon fordi de er redd for at menn skal mislike det.

Anonymous poster hash: 851da...53d

AnonymBruker
Skrevet

Mange menn som ikke liker silikon, og mange som ikke vil ta silikon fordi de er redd for at menn skal mislike det.

Anonymous poster hash: 851da...53d

Sikkert mange menn som ikke liker det, på samme måte som mange menn liker det. Uansett er ikke en mann noe å samle på om han dømmer jenta for hvorvidt hun har ekte pupper eller ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes dette var noe smålig og patetisk fra en voksen kvinne.

Alle menn sier ting de ikke mener for å få sex. Noen liker silikon, andre ikke. Endel synes det er bedre enn et flatt bryst. Det betyr ikke at vedkommende er naiv eller ikke forstår at menn "bare sier ting".

Om du er imot silikon er en annen ting. Er irrelevant for kvinner som vil ha det.

Anonymous poster hash: 29118...ce5

• Liker 1
Gjest Vevila
Skrevet

Altså. Målet rundt brystene til folk er nå en gang et MÅL. Change gjør det på den rette måten - man skal måle omkrets rundt og følgelig kartlegge cup-størrelsen deretter. Det at bh-er andre steder passer "ved at man går opp" til for eks 90 i omkrets betyr ikke at bh-en er rett. Bredden rundt skal være så stram at også den gir deg hold, det sier seg selv at en jente som er 70 rundt ikke skal gå med en 90 rundt.

Fakta er at de som har operert silikon ikke kommer til å finne bra brystholdere andre steder enn på spesialbutikker. Men ødelegg gjerne de dyre brystene deres med billigbher derfra

Anonymous poster hash: d32d1...233

Det du ikke skjønner er at selve cupen til en 60G vil være det samme som cupen til en 80c. Det er ikke "megastort". Har selv 60H og du hadde aldri tenkt at jeg hadde unormalt store bryster...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 170 høy og veier 52kg. Jeg hadde 70A selv, nesten ikke noen ting i det hele tatt. Jeg tok 350g under muskel, noe som ble 70D-E. Jeg ble veldig fornøyd med størrelsen! Syns de så små ut i starten, men nå er jeg glad jeg ikke tok mer. Ingen kan se at det er silikon.

Anonymous poster hash: 03683...cb1
AnonymBruker
Skrevet

Det du ikke skjønner er at selve cupen til en 60G vil være det samme som cupen til en 80c. Det er ikke "megastort". Har selv 60H og du hadde aldri tenkt at jeg hadde unormalt store bryster...

Endelig noen som skjønner det. Folk blir helt blinde på bokstavene.

• Liker 2
Gjest *Andrea*
Skrevet

Jeg tror grunnen til at noen har et negativt syn på silikon er fordi mange synes det er veldig overfladisk å være så opptatt av utseende at man går til det drastiske steget å bruke masse penger på å operere seg.

I tillegg blir folk veldig påvirket av media, og de som tar silikon virker ofte litt "dumme" med få mål med livet sitt, f.eks Linni Meister og div. deltakere i reality-serier som Paradise Hotel, mens de naturlige pene jentene virker mer oppegående og jordnære, som Therese Johaug, Jenny Skavlan m.fl.

• Liker 1
Skrevet

Synes dette var noe smålig og patetisk fra en voksen kvinne. Alle menn sier ting de ikke mener for å få sex. Noen liker silikon, andre ikke. Endel synes det er bedre enn et flatt bryst. Det betyr ikke at vedkommende er naiv eller ikke forstår at menn "bare sier ting". Om du er imot silikon er en annen ting. Er irrelevant for kvinner som vil ha det. Anonymous poster hash: 29118...ce5

Hæ, kaller du meg en voksen kvinne?

AnonymBruker
Skrevet

Hæ, kaller du meg en voksen kvinne?

Beklager, gir mening om du er 14 men var optimistisk nok til å tro at noen som uttaler seg som om deres mening har noe å si faktisk har levd littegrann.

Anonymous poster hash: 29118...ce5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror grunnen til at noen har et negativt syn på silikon er fordi mange synes det er veldig overfladisk å være så opptatt av utseende at man går til det drastiske steget å bruke masse penger på å operere seg.

I tillegg blir folk veldig påvirket av media, og de som tar silikon virker ofte litt "dumme" med få mål med livet sitt, f.eks Linni Meister og div. deltakere i reality-serier som Paradise Hotel, mens de naturlige pene jentene virker mer oppegående og jordnære, som Therese Johaug, Jenny Skavlan m.fl.

Men er veldig dumt å dømme noen før man kjenner dem. Jeg har som sagt silikon, men jeg er også snart ferdig med en juristutannelse. Jeg er både jordnær og oppegående, og ut over silikonpuppene er jeg ikke særlig opptatt av utseende.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så ut som Skavland hadde silikon.

Anonymous poster hash: 99496...72b

Skrevet

Silikon er ikke nødvendigvis fint, men om du vil føle deg bedre med det; kjør på! C eller D-cup er veldig fine størrelser synes jeg :)

Gjest *Andrea*
Skrevet (endret)

Men er veldig dumt å dømme noen før man kjenner dem. Jeg har som sagt silikon, men jeg er også snart ferdig med en juristutannelse. Jeg er både jordnær og oppegående, og ut over silikonpuppene er jeg ikke særlig opptatt av utseende.

Jeg sier ikke at alle som har det er "dumme" (så klart ikke), men at mange i media som har det fremstår som mindre intelligente.

Endret av *Andrea*
Skrevet

Beklager, gir mening om du er 14 men var optimistisk nok til å tro at noen som uttaler seg som om deres mening har noe å si faktisk har levd littegrann. Anonymous poster hash: 29118...ce5

Jeg er langt ifra 14, så det er ingen fare. Og ja, har da levd nok til å uttale meg om ting da...?

Gjest Heartbeat
Skrevet (endret)

Hvis du påstår at 70F ikke er gigantisk så lurer jeg på hva du mener er det.

Speilet gjør åpenbart blind.

Anonymous poster hash: d32d1...233

Jeg bruker 70F eller 70E og har helt normale store pupper. Er du større rundt får du større cuper også

Hm. Bildet kom ikke med. Mente dette

2jchov9.jpg

Jeg synes ikke dette så så unaturlig ut, iallefall ikke om du har mykere. Dette ser jo nesten lik ut som de jeg har, bare mine også er litt mykere :) Og jeg har naturlige bryst

Nettopp! Har diskutert dette før i andre tråder der folk sier at cupen er den samme mens området rundt er større. Men det stemmer ikke :) Det er rett slik du beskriver. Jeg kan ha 70E eller 70F og cuppen er like stor som en C 80

Endret av Heartbeat
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Noen spørsmål her!

Jeg er ei jente på 176 cm og veien 60 kg. Har små pupper som jeg aldri har vært fornøyde med, derfor har jeg bestemt meg for å gjøre noe! Når jeg sier jeg har små pupper vil det si at jeg såvidt fyller ut en 75 A. Nå om 7 uker skal jeg opperere og legge inn 325 og 350 gram. Noen som kan si ca hva størrelse jeg blir? Kirurgen sa 75C / 75D. Hva er en fin størrelse? Og hva synes dere om silikon?

Jeg har det. Akkurat samme mengde som deg. Og er 170 høy og veier ca det samme som deg. Jeg bruker 75 C eller 70 D, alt etter passform :)

Anonymous poster hash: d1cc5...5fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...