Gå til innhold

SILIKON

frustrertjente123

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke dette så så unaturlig ut, iallefall ikke om du har mykere. Dette ser jo nesten lik ut som de jeg har, bare mine også er litt mykere :) Og jeg har naturlige bryst

Takk :) godt å vite at noen kan være saklige og ikke la fordommer speile alt de sier.

Silikonpupper kan se ok ut det også, så og si samtlige etter-bilder på nett er tatt bare noen uker etter operasjon. Da er de sprengte, harde og hovne. Etter et halvt til ett år så er de myyyye mykere og følger kroppen. De vil også følge formen slik puppene var før op. Hadde man veldig dråpeformet så vil puppen fortsatt være det med silikon i.

Anonymous poster hash: 284e5...874

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden skal ligge under kropp og helse, og ikke seksualitet. Er det en moderator som kan flytte den så hadde det vært flott.

Anonymous poster hash: 32a30...1a8
  • Liker 1
Skrevet

Jeg vurderer også silikon og synes selv ikke jeg er noe dum bimbo. Jeg har bryster som er ødelagte etter amming, og skulle gjerne fått fylden tilbake. Trenger ikke øke størrelsen. I bh ser de ok ut(bruker 70E), men naken ser jeg ut som jeg er i 60-årene. Det er ikke noe jeg trives med når jeg er i 20-årene. Da vil jeg heller være falsk, men komfortabel foran kjæresten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer også silikon og synes selv ikke jeg er noe dum bimbo. Jeg har bryster som er ødelagte etter amming, og skulle gjerne fått fylden tilbake. Trenger ikke øke størrelsen. I bh ser de ok ut(bruker 70E), men naken ser jeg ut som jeg er i 60-årene. Det er ikke noe jeg trives med når jeg er i 20-årene. Da vil jeg heller være falsk, men komfortabel foran kjæresten.

Jeg større forståelse for de som tar silikon pga feks sykdom, eller som deg hvis brystene har forandret seg veldig etter amming..

• 3 uker senere...
Gjest Coolaid
Skrevet

Hei!

Noen spørsmål her!

Hva er en fin størrelse? Og hva synes dere om silikon?

Fin størrelse er den du fikk av mora di.

Siden du spør... syns silikon er totalt unødvendig for de aller fleste. Unge jenter og en del kvinner har en tendens til å se på puppene sine og finne feil som ikke er der.

Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg tror grunnen til at noen har et negativt syn på silikon er fordi mange synes det er veldig overfladisk å være så opptatt av utseende at man går til det drastiske steget å bruke masse penger på å operere seg.

I tillegg blir folk veldig påvirket av media, og de som tar silikon virker ofte litt "dumme" med få mål med livet sitt, f.eks Linni Meister og div. deltakere i reality-serier som Paradise Hotel, mens de naturlige pene jentene virker mer oppegående og jordnære, som Therese Johaug, Jenny Skavlan m.fl.

Man kan si mye negativt om Linnie om man vil. Det er ikke fordelaktig med de store puppene hennes eller det blonde image.. Men en ting skal hun ha, hun har et stort hjerte og en flott personlighet, det er det mange andre som er i mangel av.

Gjest alegria
Skrevet (endret)

Hm. Bildet kom ikke med. Mente dette

2jchov9.jpg

Skjønner ikke helt at folk synes dette er så unaturlig og stygt. Jeg har nesten slike naturlig, dog litt mykere. Ser på det som en velsignelse jeg, faste struttende pupper :)

Endret av alegria
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke helt at folk synes dette er så unaturlig og stygt. Jeg har nesten slike naturlig, dog litt mykere. Ser på det som en velsignelse jeg, faste struttende pupper :)

De ser ikke faste ut, de ser sprengt ut.. Huden er helt strekt

Anonymous poster hash: 4caaf...c72

Gjest alegria
Skrevet

De ser ikke faste ut, de ser sprengt ut.. Huden er helt strekt

Men nå skrev jeg også at mine var litt mykere da. Synes forøvrig de var veldig fine uansett jeg. :)

AnonymBruker
Skrevet

Men nå skrev jeg også at mine var litt mykere da. Synes forøvrig de var veldig fine uansett jeg. :)

Dine ser nok fine ut de. Hvis de på bildet hadde vært litt mykere, som dine nok er, så hadde de vært flottere syns jeg :)

Gjest alegria
Skrevet (endret)

Dine ser nok fine ut de. Hvis de på bildet hadde vært litt mykere, som dine nok er, så hadde de vært flottere syns jeg :)

Tenkte egentlig på de på bildet. Men jeg er jo veldig fornøyd med mine også ja :)

Jeg er forøvrig enig i at de på bildet ser litt for harde ut, men formen og størrelsen var veldig fin, synes jeg.

Endret av alegria
Gjest alegria
Skrevet (endret)

Min mor har slike som de på bildet nå (dog litt større), men etter en brystreduksjon. De ser veldig harde ut, men de skulle "myknes" opp etterhvert - noe jeg regner med at de på bildet også gjorde :) Det er nok tatt rett etter en operasjon.

Endret av alegria
Skrevet

Jeg tipper 80% av silikon-haterne her som poster her, hater det fordi de ikke har råd selv.. Akkurat slik som det er med naboens nye, svindyre bil.

Skrevet

Jeg tipper 80% av silikon-haterne her som poster her, hater det fordi de ikke har råd selv.. Akkurat slik som det er med naboens nye, svindyre bil.

Nå vil ikke jeg definere meg som en silikon-hater, da hat er et relativt altoppslukende uttrykk, men gjelder det menn også?

Har råd til både silikon og ny bil, men er ikke så fryktelig opptatt av noen av delene. :vetikke:

Jeg foretrekker faktisk små pupper framfor silikon. There I said it and I'm here to represent it :opplyser:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dummeste jeg har hørt. Er forresten ikke silikon-hater jeg heller, men ville ikke brukt så mye penger på platiskk-pupper selv om jeg har råd. Liker å være naturlig :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du det egentlig? Og en bil kan ikke sammenlignes med falske pupper, og det er ingen som "hater" en ny, dyr bil. Vil ikke si det har vært noen som hater silikon her heller, er vel heller mer det at de ikke syns det ser bra ut, og mener at naturlig er best.

AnonymBruker
Skrevet

Når bartendere og andre Paradise Hotel deltakere uten utdannelse har råd til silikonpupper, så har de fleste råd til det om de sparer, men er forskjell hva man vil bruke penger på..

AnonymBruker
Skrevet

30.000 er ikke så mye penger. De fleste klarer å spare opp til det. Så det var et dårlig argument. Men jeg tror at grunnen til det er så mange silikonhatere er fordi det er de som klikker seg inn på emner om silikon for å spre hvor teit og dumt det er. Andre bryr seg ikke. Så da blir tråden overrepresentert av folk som "hater" silikon.

Skrevet

Skjønner at flere ble provosert av det jeg sa, men det er faktisk realiteten. Jeg sa 80%, ikke ALLE :) Det kan ikke sammenlignes med en bil, nei, men reaksjonen til folk kan sammenlignes med slik de reagerer hvis feks. naboen kjøper ny bil. De er sjalue for at folk har finere bil enn dem, og sier derfor ting som "Nah, trenger ikke fin bil, bil er et fremkomstmiddel" osv. Jeg sa ikke alle, men 80% ;) Og btw. så er jeg klar over at de fleste kommer til å benekte det, og at dere hopper rett i forsvarsposisjon sier jo bare litt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...