Gå til innhold

Irriterende ting på treningssenteret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ei jente på treningssenteret mitt som trener i en tight singlet og en shorts som egentlig må være en truse. Den går opp på sidene foran og dekker akkuratt rumpa. Jeg kan ikke forstå hvordan noe sånt kan være behagelig å trene i. Hun ser jo ut som hun går i undertøyet.

Anonymous poster hash: ada2a...0e3

Har noen sånne som svinser rundt i hotpants og korte topper på treningssenteret her og. Noen liker å vise seg frem og bli sett

Anonymous poster hash: debb9...ffd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og det gjør ikke kvinner mener du, i tightsene og rosasignletene sine? Menn skal ikke behøve å være maskuline for å la vær å irritere kvinner.

Irriterer meg over både menn og kvinner som oppfører seg sånn. Ingen kjønnskamp for min del

Anonymous poster hash: debb9...ffd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over både menn og kvinner som oppfører seg sånn. Ingen kjønnskamp for min del

Anonymous poster hash: debb9...ffd

Slutt og se på da og konsentrer deg med ditt. Du er et mye større irritasjonsmoment enn de som flexer i speilet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt og se på da og konsentrer deg med ditt. Du er et mye større irritasjonsmoment enn de som flexer i speilet.

Fælt så aggressiv du var da! Jeg er der for å trene og hadde vært fint om andre gjorde det samme. Menn og damer kan vel speile seg hjemme.

Anonymous poster hash: debb9...ffd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fælt så aggressiv du var da! Jeg er der for å trene og hadde vært fint om andre gjorde det samme. Menn og damer kan vel speile seg hjemme.

Anonymous poster hash: debb9...ffd

Det er gjerne på senteret de har pumpen, så det er forståelig at de vil speile seg der. Merkelig at du er der for å trene, for det er de aller fleste, og de som gjør det legger ikke merke til hva de rundt gjør, med mindre det er i direkte hinder for andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gjerne på senteret de har pumpen, så det er forståelig at de vil speile seg der. Merkelig at du er der for å trene, for det er de aller fleste, og de som gjør det legger ikke merke til hva de rundt gjør, med mindre det er i direkte hinder for andre.

Det var poenget, de er ofte i veien og da irriterer jeg meg..

Prøver å ikke være i veien, eller holde på apparater unødvendig. Men, som jeg skrev tidligere så trives jeg med kroppsbyggere og miljøet. Liker muskler, så no problem

Anonymous poster hash: debb9...ffd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinnelige mosjonister som skal gå på tredemølle i 45 minutter. Kan du ikke ta deg en spasertur ute slik at vi som tåler å svette kan løpe litt?

Anonymous poster hash: 0daaf...4e4

Mange bruker tredemøller til å trene seg opp etter operasjoner/skader. Kan ikke DU ta deg en joggetur ute slik at de som forsøker å trene seg opp til å klare å gå kan gjøre dette uten å bli uglesett...?

Anonymous poster hash: 55bbb...895

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bustyvel

Mange bruker tredemøller til å trene seg opp etter operasjoner/skader. Kan ikke DU ta deg en joggetur ute slik at de som forsøker å trene seg opp til å klare å gå kan gjøre dette uten å bli uglesett...?

Anonymous poster hash: 55bbb...895

Helt enig!! Har gått endel på tredemølle etter skade, og det er supert fordi jeg kan regulere fart, stigning etc. Så de som hakker ned på folk de ikke vet noe om er faktisk også utrolig irriterende på treningssenter :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha hyggelig du. Hvis du rekker å vaske treningstøyet hver gang trener du ikke hardt nok. ;) Og jo, man vasker sko...

HAHA! Hvis du ikke rekker å vaske treningstøyet ditt etter hver gang du trener til neste treningsøkt har du ett heeeeeelt annet problem: Ikke nok treningstøy!

Virkelig? Har du bare et sett med treningstøy? :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Folk som ikke vasker apparetene etter bruk. (Det henger på mitt senter desinfeksjonsvæske og papir innen en 4 meters radius fra hvert apparat. Vennligst bruk det.) Har opplevd at folk har sett rart på meg når jeg har vasket ned apparatet jeg har brukt kjapt. Virkelig?

- Folk som sutter på proteinshakes under treningen, eller til og med sitter på et apparat og blander seg en proteinshake mens man trener (true story). Disse er gjerne de som også drasser med seg en stor treningsbag med diverse pulver og stash under hele økten. En ting er at effekten av proteinshakes ikke akkurat har noe å si for andre enn toppidrettsutøvere i beste fall (de som vil arrestere meg her, dropp det og få et godt nok kosthold). Men man kan vel virkelig vente til etter at økten er gjennomført :fnise:

- Stønning som er overdreven. Skjønner at man av og til lufter litt lyd, men ikke gjør det med vilje konstant takk.

- Folk som kun trener overkroppen, men ikke fyrstikkbena. Ser virkelig rart ut.

- Folk som ikke vet hva man holder på med. Har FULL forståelse for at nybegynnere ikke alltid vet hva de holder på med, eller at man prøver noe nytt. Det er FLOTT at man gjør sitt beste og ser overhodet ikke end på disse. Men når du gjør alt for å fremstå som en PT og vektløftsmester, bør du virkelig ikke ødelegge alle lemmer i kroppen din ved en teknikk som er helt ut på bærtur.

- Folk som utelukkende er på et treningssenter for å vise seg frem. Ja, jeg ser at du flekser muskler kun for å imponere...

- Telefonsamtaler. Laaaange telefonsamtaler.

- Tenåringsgjenger som egentlig er for unge for å være på senteret.

- Hygiene. Tren i rent treningstøy og bruk deodorant.

Synes forøvrig det er flott at man trener! Nybegynner eller proff ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- der jeg trente før var det faktisk ikke automatisk inngang, man måtte vise kortet sitt til en levende resepsjonist! Herregud så flaut det var!

- og der jeg er nå da: plakat for en ny treningsform, med bilde av kvinner med store nakne føtter. Ekkelt.

- mobilforbud. Det gjør meg virkelig ingenting at folk bruker tlf på senteret. Og nei, jeg har aldri gjort det selv.

- folk som stiller seg på mølle/ellipsemaskin ved siden av deg når det er mange andre ledige.

- at jeg ikke blir sjekket opp. Nå er jeg 37 år, så den tiden er nok forbi, men jeg ble ikke da jeg var ung heller.

- folk som stirrer. For mitt vedkommende synes jeg det er mest kvinner 50 +. Gjerne i garderoben. Sender lange nedlatende blikk. Skjønner ikke hva jeg har gjort dem. Kan være menn også, men det er enklere, for de vet jeg hva vil, de er ute etter å drite meg ut og synes jeg ser dum ut. Men det kan jo irritere likevel.

-at tven står innstilt på nrk1 med bare tekst-nyheter hvis jeg kommer tidlig om morgenen. Burde vært en kanal som sendte noe program i hvert fall, eller mulighet til å skifte kanal selv.

- at faren min eller en kompis av ham kan finne på å dukke opp. Det er sånn jaså, trener ja, og bla bla, sånn som gamle menn holder på, grusomt flaut.

Ikke så mye, egentlig, er stort sett veldig fornøyd med treningssenteret, det er billig, rent og nærme meg og INGEN SOM BRYR SEG, slik som på elixia.

Anonymous poster hash: af566...1b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du klager over at du aldri bblir sjekket opp? serr? gutter ser på deg og du tolker det negativt? Serr... du prøver å fiske ett komplimeter nå

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- der jeg trente før var det faktisk ikke automatisk inngang, man måtte vise kortet sitt til en levende resepsjonist! Herregud så flaut det var!

Anonymous poster hash: af566...1b8

Hvorfor er det flaut å vise medlemskortet til en resepsjonist?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- der jeg trente før var det faktisk ikke automatisk inngang, man måtte vise kortet sitt til en levende resepsjonist! Herregud så flaut det var!

- og der jeg er nå da: plakat for en ny treningsform, med bilde av kvinner med store nakne føtter. Ekkelt.

- mobilforbud. Det gjør meg virkelig ingenting at folk bruker tlf på senteret. Og nei, jeg har aldri gjort det selv.

- folk som stiller seg på mølle/ellipsemaskin ved siden av deg når det er mange andre ledige.

- at jeg ikke blir sjekket opp. Nå er jeg 37 år, så den tiden er nok forbi, men jeg ble ikke da jeg var ung heller.

- folk som stirrer. For mitt vedkommende synes jeg det er mest kvinner 50 +. Gjerne i garderoben. Sender lange nedlatende blikk. Skjønner ikke hva jeg har gjort dem. Kan være menn også, men det er enklere, for de vet jeg hva vil, de er ute etter å drite meg ut og synes jeg ser dum ut. Men det kan jo irritere likevel.

-at tven står innstilt på nrk1 med bare tekst-nyheter hvis jeg kommer tidlig om morgenen. Burde vært en kanal som sendte noe program i hvert fall, eller mulighet til å skifte kanal selv.

- at faren min eller en kompis av ham kan finne på å dukke opp. Det er sånn jaså, trener ja, og bla bla, sånn som gamle menn holder på, grusomt flaut.

Ikke så mye, egentlig, er stort sett veldig fornøyd med treningssenteret, det er billig, rent og nærme meg og INGEN SOM BRYR SEG, slik som på elixia.

Anonymous poster hash: af566...1b8

Jøsses... Det er da koselig med en resepsjon med et levende menneske. Og nyheter har ingen vondt av å få med seg. Forresten er jeg eldre enn deg og ble sjekka opp på senteret. Noe jeg absolutt ikke var klar for. Senter er virkelig ikke et sjekkested. Men når de rette øya ser på deg så er det gjort.

Anonymous poster hash: 39524...4e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en fyr som bevisst stiller seg på mølla bak meg for å titte på bakdelen min, og jeg ser hele greia i og med at det er speil i rommet.. Hvis den bak meg er opptatt, går han på den ved siden av meg og senker tempoet. Creepy

Anonymous poster hash: d4031...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble også forsøkt sjekket opp av fyr som stod og stirret på meg da jeg utførte en øvelse. Treningsstudioet er ingen god sjekkeplass!!

Anonymous poster hash: d4031...4c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er en fyr som bevisst stiller seg på mølla bak meg for å titte på bakdelen min, og jeg ser hele greia i og med at det er speil i rommet.. Hvis den bak meg er opptatt, går han på den ved siden av meg og senker tempoet. Creepy

Anonymous poster hash: d4031...4c4

Huske å bruke tights da, og en ultratynn stringtruse. Så kommer nok øya hans til å gå rundt..

Eller bruke noe sånt? http://www.lanceandeskimo.com/journal/juicy.shtml

Anonymous poster hash: 25359...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Folk som stirrer, noe som utgjør ca. 80% av alle mannlige til stede.. Ubehagelig å utføre uttøying og enkelte øvelser som feks. knebøy.

- Folk(stort sett jenter) som plaprer og skravler ivei mens de trasker rolig på tredemølla som om treningsøkten er et sosialt treff. Grunnen til at jeg irriterer meg er at skravlingen ofte overdøver musikken jeg har på ørene...

- Folk som ikke vasker treningsklærne sine

- Folk som absolutt skal stå bakerst på gruppetimer, selv om de bakerste plassene er opptatt. Da presser de seg bare bakerst eller imellom noen som står bakerst(...hvor det egentlig ikke er plass)

Endret av SuperFace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Herr Heftig personlige treningsetikette-guide: (som han selvsagt følger selv)

1. Ikke lukt vondt når du ankommer. Når du drar er det greit.

2. Rydd etter deg. Ting skal ikke nødvendigvis tilbake der du fant dem, men til et sted de hører hjemme. Ikke ommøbler senteret, det er en grunn til at ting står der de står.

3. Vær høflig når du spør om noen har mye igjen, om du kan ta vekter, eller om du kan ta sett i mellom.

4. Unnskyld uttales ikke Ønchshøll.

5. Dersom noen sikler på apparatet ditt, tilby dem gjerne å ta i mellom, spesielt hvis de ser ut som om du kan bruke omtrent samme vekter som deg.

6. Man trenger ikke tørke av apparater etter seg, men hvis det er synlige svettemerker skal disse bort.

7. Ikke bruk magnesium (kritt). De kan være veldig irriterende for de neste 20-50 brukerne av apparatet.

8. Hold lydnivået til et minimum. Selv profesjonelle vektløftere klarer å være musestille.

9. Ikke eksponer armhulene dine for omverdenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På SIB er det faktisk forbud mot å trene i singlet på styrkerommet og det er ikke dekning der. Så synlige armhuler får ingen se, og slitsomme telefonsamtaler eller folk som er usosiale på mobilen er ikke mulig.

Andre irriterende saker:

1) Når folk sniker seg forbi meg i køen før gruppetimene, bare fordi jeg står i trappen. Jeg har stilt meg der fordi det er bakerst i køen, men noen er så frekke at de presser seg forbi og stiller seg i et allerede trangt rom slik at de kommer foran meg i køen. Det er IKKE greitt. Noen kommer faktisk tidlig før timene for å få seg en god plass i gruppetimene. Vi står faktisk ikke i trappen og henger akkurat.

2) Når generelt mannfolk og kvinnfolk stirrer når jeg gjør diverse øvelser. Føler særlig dette gjelder ved pull-ups, noe som jeg føler er kjipt da jeg ikke er så sterk enda, har på lite belastning og ikke klarer å ta for mange repitisjoner enda.

3) Eller når folk står rett ved siden av og glor deg ned fordi de venter på apparatet. Det gjør til at jeg har lyst å bruke mye lenger tid enn jeg må.

4) Jeg har flere ganger opplevd å møte på jenter i garderoben som sminker seg før de skal trene. Med eyeliner og diverse. Jeg forstår virkelig ikke poenget. Det toppet virkelig seg da noen jenter smurte de nybarberte leggene med masse olje for å få det til i skinne i de knekorte tightsene.

5) Folk som er overdynket i parfyme. Foretrekker ærlig talt litt frisk svette over dette.

Mer kommer jeg ærlig talt ikke på. Egentlig ikke så ofte jeg irriterer meg over andre på trening. Har en generell følelse av at de som trener på SIB oppfører seg.

Endret av lillsunshine
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...