Gå til innhold

Irriterende ting på treningssenteret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Irriterer meg egentlig ikke noe særlig.. Ser jo folk som gjør mye rart, men irritert blir jeg ikke for det. Stort sett er folk flest veldig høflige og ordentlige der jeg går og trener. Det er dessuten god plass og nok utstyr, slik at det sjelden skjer at man må vente..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chlorophyll

Irriterer meg egentlig ikke noe særlig.. Ser jo folk som gjør mye rart, men irritert blir jeg ikke for det. Stort sett er folk flest veldig høflige og ordentlige der jeg går og trener. Det er dessuten god plass og nok utstyr, slik at det sjelden skjer at man må vente..

Da er du virkelig heldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker dyr parfyme, som regel chanel no5. Vil heller lukte det enn å lukte svette. Skulle ønske flere gjorde som meg! Hva som er ekkelt er faktisk folk som stinker svette, ikke de som lukter parfyme, billig eller dyr!

Anonymous poster hash: bfb12...cc7

Er ikke digg med sur svettelukt, men parfyme er verre for de som er allergiske, og det er mange. Jeg kan få krampeaktige følelser i brystet og en helt sinnsyk hodepine av parfyme.

Så ja, det som irriterer meg er folk som er så hensynsløse og dynker seg i parfyme når de skal trene, dyr eller ei.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stygg du er. Klart de, som alle, har rett på å bruke mølla. For min del var det enklere å overvinne sperringene jeg hadde for å løpe, ved å begynne inne på en mølle. Man kan enklere begynne forsiktig med å løpe litt av gangen og det er enklere å holde oversikt over fart og tid.

Så til deg som irriterer deg over at folk går på møllene, så er det du som har problemer.

Anonymous poster hash: 39524...4e3

Man har jo "rett" til å bruke møllen når man er betalende medlem, men det er fortsatt latterlig. Skjønner at noen legger inn noen gåpauser i intervaller, men å bare slumse avgårde på møllen uten hellning er bare for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har jo "rett" til å bruke møllen når man er betalende medlem, men det er fortsatt latterlig. Skjønner at noen legger inn noen gåpauser i intervaller, men å bare slumse avgårde på møllen uten hellning er bare for dumt.

Om du synes det er latterlig, så er det du som er problemet. Ikke de som går på mølla.

Nesten så jeg har lyst å gå en hel time på mølla, bare for å irritere deg.

Anonymous poster hash: 39524...4e3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bustyvel

Man har jo "rett" til å bruke møllen når man er betalende medlem, men det er fortsatt latterlig. Skjønner at noen legger inn noen gåpauser i intervaller, men å bare slumse avgårde på møllen uten hellning er bare for dumt.

Uff, så dum jeg har vært da, som ha slumset avgårde på møllen uten hellning fordi jeg har vært skadet, og ikke kan ha på allverden med fart og stigning. Bedrevitere :balltre:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, så dum jeg har vært da, som ha slumset avgårde på møllen uten hellning fordi jeg har vært skadet, og ikke kan ha på allverden med fart og stigning. Bedrevitere :balltre:

Hvis man er skadet og bare tåler å gå på flatt underlag, kan man bare ta en liten tur utenfor huset. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bustyvel

Hvis man er skadet og bare tåler å gå på flatt underlag, kan man bare ta en liten tur utenfor huset. :-)

Og det kan ikke de som løper gjøre altså? Og hvis jeg skal trene styrke etterpå, da må jeg gjøre det hjemme da sikkert, slik at jeg ikke opptar dyrebart utstyr for de som er sterke fra før ;)
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irritere meg at SATS er stengt i dag!

Anonymous poster hash: f2831...834

Ja, for det gjør ikke alle treningssentre som er betjent, fordi det er SÅÅÅ mange som skal trene i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Når folk sitter å trykker på mobilen sin mens de sitter på treningsapparatene! De gjør kanskje noen få repetisjoner, så 5 minutter med å trykke på telefonen, så noen få repetisjoner. De bruker mer tid på å trykke på mobilen enn å faktisk bruke apparatet til det det er ment for.

- Når en hel gjeng står å okkuperer flere apparater uten å bruke de, de bare skravler og tuller.

- Når folk ikke tørker av apparatene etter de er brukt selv om sprayflaske og papir står lett tilgjengelig overalt på treningssenteret.

- Når det motsatte kjønn står å stirrer eller helt tydelig gjør seg til, flekser ol. rett foran deg når du bruker ett apparat, lærte meg å bare slå blikket ned å ignorere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carousel

Jeg misliker unødvendig stønning. Det er en på mitt lokale treningssenter som stønner brøler høyt både før, under og etter løftet - og han løfter ikke så tungt at det burde være nødvendig. Jeg trener på et typisk studentsenter, og det er en del tenåringsgjenger der. De er mest opptatte av å kapre styrkeområdet og skravle mens de løfter en vekt og ser seg i speilet. Gah. Ellers er det kjekt med rent treningstøy, ingen liker gammel svettelukt ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for det gjør ikke alle treningssentre som er betjent, fordi det er SÅÅÅ mange som skal trene i dag...

JEG hadde hvertfall planer om å trene, siden jeg syns 17.mai er lame. Syns det er teit at sats var stengt ass.

Anonymous poster hash: f2831...834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen respekt for at kanskje 99,99 % foretrekker bunad og dress, og IKKE trening?

Tviler på at de ansatte ville være fornøyd å arbeide den dagen.

Kanskje hvis de hadde åpningstid fra 18:00 - 23:00, da 17.-mai er over. ''Feiringen'' 17.-mai er vel over etter 12-13:00-tiden?

Og de som taster på mobilen i pausene gjør faktisk HELT riktig. Hvis man skal bygge muskelmasse er det 3 prinsipper som gjelder; løfte tungt, korte repetisjoner, lang pause mellom hver.

Om de velger mobil, damer, toalettet, eller å bare stå der, er alt RIKTIG.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen respekt for at kanskje 99,99 % foretrekker bunad og dress, og IKKE trening?

Tviler på at de ansatte ville være fornøyd å arbeide den dagen.

Kanskje hvis de hadde åpningstid fra 18:00 - 23:00, da 17.-mai er over. ''Feiringen'' 17.-mai er vel over etter 12-13:00-tiden?

Og de som taster på mobilen i pausene gjør faktisk HELT riktig. Hvis man skal bygge muskelmasse er det 3 prinsipper som gjelder; løfte tungt, korte repetisjoner, lang pause mellom hver.

Om de velger mobil, damer, toalettet, eller å bare stå der, er alt RIKTIG.

Bunad er stygt. Og jeg hadde lyst å trene i dag, men må vente til i morgen :( GJETT om jeg skal dra til utlandet neste år, slippe hele 17.mai-helvetet.

Anonymous poster hash: f2831...834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bunad er stygt. Og jeg hadde lyst å trene i dag, men må vente til i morgen :( GJETT om jeg skal dra til utlandet neste år, slippe hele 17.mai-helvetet.

Anonymous poster hash: f2831...834

Huffda. Stakkars deg. Går jo ikke an å trene uten å gå på treningssenter. Utejogging eller litt hjemmetrening er jo ikke mulig.

Anonymous poster hash: 39524...4e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huffda. Stakkars deg. Går jo ikke an å trene uten å gå på treningssenter. Utejogging eller litt hjemmetrening er jo ikke mulig.

Anonymous poster hash: 39524...4e3

Tør ikke jogge ute, er så redd for blottere og pedofile..

Anonymous poster hash: f2831...834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da stopper vi den diskusjonen når du bekrefter trollingen din ved å bare svare anonymt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da stopper vi den diskusjonen når du bekrefter trollingen din ved å bare svare anonymt.

Hva mener du? Jeg ER redd for blottere og pedofile. Derfor jogger jeg kun på tredemølle og ikke i noen skog. Husker du hun i Ålesund som ble drept eller?! Det er livsfarlig.

Anonymous poster hash: f2831...834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...