Gå til innhold

Pinlige fyllemeldinger.. Del deres historier! :)


spegel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg og typen hadde en dårlig dag hvor begge var gretne. Mest jeg. Skulle gjøre opp for meg og sendte meldinger med lovnader om både mitt hjerte og blow job. Klissete sutrete meldinger med skrivefeil som følge av fylla. Tror jeg sendte 3 og holdt på å skrive en 4 i det jeg plutselig får svar.

Det er fra huseieren der han opplyser om at jeg har sendt feil, håper han.

Turte ikke å gå ut av hjemmet mitt på to dager etterpå, huseieren bodde i etasjen over meg.



Anonymous poster hash: b95f3...b8a
  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og typen hadde en dårlig dag hvor begge var gretne. Mest jeg. Skulle gjøre opp for meg og sendte meldinger med lovnader om både mitt hjerte og blow job. Klissete sutrete meldinger med skrivefeil som følge av fylla. Tror jeg sendte 3 og holdt på å skrive en 4 i det jeg plutselig får svar.

Det er fra huseieren der han opplyser om at jeg har sendt feil, håper han.

Turte ikke å gå ut av hjemmet mitt på to dager etterpå, huseieren bodde i etasjen over meg.

Anonymous poster hash: b95f3...b8a

:skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en utrolig bra tråd! :fnise:

Jeg har en som jeg kan komme på i farta, og det var ikke en gang min skyld!

Jeg bodde i kollektiv i Oslo, og hadde begynt å henge litt sammen med de som bodde under. Og en kveld var jeg på vorspiel der før jeg skulle ut på byen og møte noen andre venner av meg.

Hun ene som bodde i kollektivet under var dritfin, og jeg var så heldig at jeg fikk tlf.nr, og vi sendte noen mld til hverandre etter at vi hadde dratt ut hvert til vårt.

Men så gjorde jeg den gedigne tabben at jeg fortalte alt dette til ei venninne av meg som jeg møtte på byen, og jeg vet ikke helt hva som skjedde, men venninna mi sendte ei mld med min tlf til hun jenta fra vorspielet....

Og dette var før smarttelefonene, så mld ble bare sletta etterpå, så jeg vet ikke hva hun skrev.

Men jeg fikk ikke noe svar for å si det sånn.....

Og dagen etter møtte jeg dama fra vorspielet i trappa, og spurte hvordan de hadde hatt det ute.

Hun svarte meg ikke engang, men blikket lyste av hat! Og de neste ukene hilste hun ikke engang når hun møtte meg. Jeg prøvde å spørre venninna mi hva i helvete hun hadde skrevet i meldinga, så jeg i det minste kunne prøve å redde nabofreden, men venninna mi "huska" selvfølgelig ikke det.

Og det som gjorde dette så kleint i ettertid er at hu dama i underetasjen flyttet til en helt annen del av landet to mnd etterpå. Og ved en skjebnens ironi kom jeg inn på skole i denne byen 2 mnd etter det igjen....

Fikk meg deltidsjobb på ett treningssenter i denne byen, og en av mine første dager på jobb, kom selvfølgelig hu dama inn.... Hun var medlem der, og så plutselig ser hun meg stå der med ett fårete glis og hilser.........

Hun må jo ha trodd at jeg stalket henne halve landet rundt....

Hun meldte seg ut fra senteret ikke så lenge etter, og jeg så henne aldri igjen. Og det tror jeg er like greit! :)

Anonymous poster hash: 1839c...8bd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til eksmannen min . Var ute og drakk mengder med vin, han ferdig på jobb og lurte på om han kunne også komme og hvor vi var . Skulle skrive : drar til Grønland " stedsnavn" kom fort !

Skriver : drap på Grønland , kom fort !

Hadde kanskje 20 ubesvarte anrop , og inn kommer han helt hysterisk og svett , mens jeg sitter og drikker med venninner .

Fikk du ei bøtte med kjeft for ikke å ha tatt tlf, eller var han lettet over at alt var bra? :)

Anonymous poster hash: 1839c...8bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk du ei bøtte med kjeft for ikke å ha tatt tlf, eller var han lettet over at alt var bra? :)Anonymous poster hash: 1839c...8bd

Lett blanding , tror jeg .. Fikk sabla mye kjeft først også var han bare glad og lettet :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør nesten aldri sånne dumme ting lenger (heldigvis), men når jeg var 18-20 år så var jeg forelsket(besatt!!!) av en fyr.

Og hver gang jeg var full så bombarderte jeg han med meldinger på både nettet og mobilen. Hva jeg skrev har jeg fortrengt. En gang ringte jeg han og la igjen sikkert 10 meldinger på telefonsvar hvor jeg bare babla helt uforståelig og sang sanger til han (dette viste han meg senere).

Jeg slettet nummeret hans hver mandag og sa til meg selv "aldri mer", men hver fredag eller lørdag så var det å ringe til 1881 for å få tak i det igjen.

Utrolig nok så ble vi sammen et par år etter at jeg dreiv på med dette og er samboere den dag i dag. Dette til tross for at jeg visstnok er den mest plagsomme jenta han noen gang har møtt.



Anonymous poster hash: 2d244...f38
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, masse bra i denne tråden!

Jeg har en lei uvane å alltid skrive korrekt når jeg sender sms i fylla. Og jeg blir svært aggressiv når jeg drikker, spesielt sprit (som jeg har drukket endel opp gjennom). Men det verste, må være den gangen jeg snakket med en fyr på nett i over to måneder, og skulle egentlig møte han hjemme hos han. Fikk aldri svar om jeg kunne komme, men jeg fikk adressen hans, så jeg dro dit og ventet i to timer, mens jeg ringte han 30 ganger og sendte sikkert 6-7 meldinger "ER HER NÅ", "kommer du snart?" "er kåååt"

Endte med at jeg tok taxi hjem, og han blokkerte meg på facebook, snapchat og mobil. Ble helt paff av meg selv dagen etter, fordi jeg har aldri bare møtt opp hos noen uten tillatelse.



Anonymous poster hash: d6935...6a6
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst på deg ! Hos deg eller meg ?

Bruttern : vel , hyggelig det . Men tror hverken min kone eller samfunnet forøvrig hadde synes at det var greit. Natta. PS. Drikk myyyye vann før du sovner .

Haha, fantastisk svar!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lyger i fylla. Jeg vet ikke helt hvorfor, men antageligvis fordi jeg vil ha litt oppmerksomhet :fnise:

Skriver til venner at alle på byn har forlatt meg, at jeg har falt å slått meg, at ingen liker meg, at folk har "stjålet" drikken min, at jeg ikke har penger til å gå på byn osv. Rett og slett klage-meldinger!

Men virkeligheten er jo ikke slik. Jeg har det egentlig kjempegøy med de jeg er med!

Og jeg sender ikke en mld, jeg sender gjerne 5-10 til samme person. Skjønner godt at jeg får irriterte meldinger dagen etter av venninner som skulle opp kl 06 for å gå på jobb...

Å guuud..Jeg også! :fnise:

Men jeg blir skikkelig drama queen og i edru tilstand er jeg ikke slik.

Er vel slik at jeg må få ut frustrasjon i fylla..Og i tillegg når man sjelden drikker så er det MYE frustrasjon og tårer som MÅ ut etter 1års oppsamling lol x)

Anyhoo...

Jeg husker jeg skulle sende melding til exen,hvor mye jeg elsket han, hvor deilig kropp han hadde, hva jeg fantaserte om akkurat der og da...Ett problem...Den meldingen endte opp hos sjefen istedet! -.- :fnise:

Kona hans hadde sett meldingen også, så var litt drama på jobb pga av den...

Men det gikk i glemmeboka etter ei stund xD

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde med meg når jeg var 16-17år, studerte i en annen by så bodde ikke hjemme, takk gud!

Den er ikke flau egentlig, men hadde vært ute på fest, kommet meg delvis hjem, før jeg sendte melding til venninnen min som jeg delte leilighet med.

Meg -"jgre fuilll..hnt mg?"
Venninne -"hvor er du?"
Meg-"vet ke"
Venninne - "ok..hva kjenner du igjen?"
Meg-"trp."

Venninnen min hadde gått ut av døra å funnet meg i halvsøvne på trappa!

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, kom på en jeg helst aldri vil ha ut i det åpne, men er jo terapi å skrive om ting, så here goes :ler:

Det verste er at det var ikke en fyllesms, for det er jo bare så og så mye en får til med en mobil og antal tegn på meldinger, hvertfall den gangen.

Neida, her skulle det til pers, og det på EPOST..................

Hadde en flørt en gang der hvor vi skulle ta det rolig og se hva som skjedde, begge var veldig interessert og siktet på et forhold.

En kveld jeg hadde drukket meg romantisk og myk som en snegle, fant jeg ut at jeg skulle sende ham epost og fortelle om følelsene mine.


Det begynte bra med "du er en hyggelig fyr" eller "du erfh hyglig fluuur", fordi jeg traff jo ikke tastene.

Eposten endte i allefall med å skremme bort hele fyren, for det som kunne tolkes mellom linjene, og rett på de, var at jeg ønsket meg både volvo, hus, bikkje, helst 4 unger, og mente at vi like godt kunne gå og kjøpe hus med en gang. Og det var en hel a4 side med fremtidsdrømmer og ikke måte på!



Anonymous poster hash: b95f3...b8a
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, masse bra i denne tråden!

Jeg har en lei uvane å alltid skrive korrekt når jeg sender sms i fylla. Og jeg blir svært aggressiv når jeg drikker, spesielt sprit (som jeg har drukket endel opp gjennom). Men det verste, må være den gangen jeg snakket med en fyr på nett i over to måneder, og skulle egentlig møte han hjemme hos han. Fikk aldri svar om jeg kunne komme, men jeg fikk adressen hans, så jeg dro dit og ventet i to timer, mens jeg ringte han 30 ganger og sendte sikkert 6-7 meldinger "ER HER NÅ", "kommer du snart?" "er kåååt"

Endte med at jeg tok taxi hjem, og han blokkerte meg på facebook, snapchat og mobil. Ble helt paff av meg selv dagen etter, fordi jeg har aldri bare møtt opp hos noen uten tillatelse.

Anonymous poster hash: d6935...6a6

Skjønner godt hvorfor han blokkerte deg. :fnise:

Anonymous poster hash: d4b50...a6e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ingen meldinger og tar det som er tegn på at jeg ikke har sendt noe som er så ille at det er verdt og huske.

Men, jeg holdt på med en fyr en hel sommer før han dro er halvt år til utlandet for å studere. Da han kom tilbake var det noen løse planer om å møtes igjen, og om han skulle ut den lørdagen kunne vi jo møtes da. Han var på hjemmefest er stykke unna der jeg var ute og jeg ringte han, gikk litt som dette:

Jeg: "kommer du hit?"

Han: "jeg tror ikke vi dra ut i kveld"

Jeg: "ok, men jeg kan komme dit du er"

Han: "passer dårlig, er hos noen venner og blir her i hele natt"

Jeg: "men jeg kan komme å ta en røyk?"

Han: "jeg røyker ikke"

Jeg: "men det gjør jeg"

Han: "vi er ganske langt unna, og det er litt kjedelig for deg og komme for bare 10 min. Vi kan heller møtes en annen dag"

Jeg: "men jeg kan ta to røyk..?"

Han litt mer bestemt "navn, det passer som sagt dårlig i dag!"

Jeg tar opp pakka og teller hva jeg har igjen "men jeg kan ta 14 røyk..?"

Endte til slutt med at han la på. Vi hadde litt kontakt etter dette, men møttes aldri igjen.

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Husker ingen meldinger og tar det som er tegn på at jeg ikke har sendt noe som er så ille at det er verdt og huske.

Men, jeg holdt på med en fyr en hel sommer før han dro er halvt år til utlandet for å studere. Da han kom tilbake var det noen løse planer om å møtes igjen, og om han skulle ut den lørdagen kunne vi jo møtes da. Han var på hjemmefest er stykke unna der jeg var ute og jeg ringte han, gikk litt som dette:

Jeg: "kommer du hit?"

Han: "jeg tror ikke vi dra ut i kveld"

Jeg: "ok, men jeg kan komme dit du er"

Han: "passer dårlig, er hos noen venner og blir her i hele natt"

Jeg: "men jeg kan komme å ta en røyk?"

Han: "jeg røyker ikke"

Jeg: "men det gjør jeg"

Han: "vi er ganske langt unna, og det er litt kjedelig for deg og komme for bare 10 min. Vi kan heller møtes en annen dag"

Jeg: "men jeg kan ta to røyk..?"

Han litt mer bestemt "navn, det passer som sagt dårlig i dag!"

Jeg tar opp pakka og teller hva jeg har igjen "men jeg kan ta 14 røyk..?"

Endte til slutt med at han la på. Vi hadde litt kontakt etter dette, men møttes aldri igjen.

"men jeg kan ta to røyk..?" "men jeg kan ta 14 røyk..?"

:fnise:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til min kjæreste:

Jeg:viø du gjigte def med mef.

Han: kansksje fro da vi er edrie.

Verste frieriet ever.

Anonymous poster hash: ee59a...2e9

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"men jeg kan ta to røyk..?" "men jeg kan ta 14 røyk..?"

:fnise:

Haha! Ja, jeg hadde sikkert vært villig til å kjøpe et par pakker til også :ler: kanskje like greit jeg ikke fikk lov

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke meldinger lenger her, men snapchat. Glad verken jeg eller de som mottar de, kan se de om igjen dagen etter :fnise:

Anonymous poster hash: 9ecdf...0fe

Det kjipe her er hvis man sjekker snapchat dagen etter og de fortsatt ikke er åpnet.......

Anonymous poster hash: a2f4b...128

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...