Gå til innhold

Pinlige fyllemeldinger.. Del deres historier! :)


spegel

Anbefalte innlegg

Jeg hadde skrevet på facebookveggen til en venninne en gang som skulle hente meg etter en tur på byen: Kan du hente meg nå klittemor? Jeg pleier aldri å si sånne ting og flere hadde sett at jeg hadde skrevet det 🤣🤣

Anonymkode: 41601...c61

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke fyllemelding, men det var en jeg traff på byen for noen år siden. Det skjedde ingenting, men vi utvekslet telefonnummer. Hadde litt kontakt etterpå da jeg tok initiativ. Tre uker senere var jeg på fest, og midt på natta i 3 tiden, så ringte han for første gang. Så på dette som et dårlig tegn og begynte å kjefte på han, spurte om han trodde han var konge og alt som var og at han tydeligvis bare var ute etter sex. Hørte selvfølgelig aldri noe mer fra han, og ikke hilser han heller. Vi bor i samme by, så det var litt flaut 🤭

Jeg hadde dårlig erfaring med en eks, og kjeftet i fylla som det skulle vært han.

Anonymkode: 6e982...c1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev «håper du også vil være min venn, det har du isåfall veldig god grunn til, så fantastisk kul venn jeg er, jeg er jo helt konge😄» til han jeg dater. Utrolig teit, merkelig og barnslig ting å skrive (tror jeg kompenserte fordi jeg følte han var mer opptatt av utseende mitt enn personligheten) og jeg var utrolig flau dagen derpå, men da han faktisk blokkerte meg for dette kom det en så stor skamfølelse i kroppen som bare satte meg helt ut, da gikk fylleangsten fra 50-100, og jeg gråt i flere dager. 

Anonymkode: 290d5...0f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke om jeg har skrevet denne før, er for leeenge siden i tilfelle, fant den ikke da jeg søkte i tråden.

ikke av de verste tingene noen har gjort i fylla, har selv gjort mer idiotiske ting, men ikke på sms.

Tidlig på 2000-tallet, Wheatus var populær med Teenage Dirtbag og jeg var evig avstandsforelsket i en jente. Vi traff hverandre på skolen ofte, utenfor gikk praten for det meste på sms. Satt full på en studentkjeller (NTNU, linjeforeningene hadde små utesteder i kjelleren på stedet jeg bodde) og tenkte jeg måtte skrive noe til henne for å sette i gang en samtale.

Skrev da "I'm just a teenage dirtbag baby!" til henne - teit nok  - men begynte å tenke at det jo var litt rart å bare sende den til henne. Så da sendte jeg den til alle jentene på listen min. Sliter fremdeles med å skjønne logikken min den kvelden, det var jo ingen av de som fikk meldingen som ville vite at jeg sendte den til alle og ikke bare til en. 

 

 

Anonymkode: 2d81a...b3d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
AnonymBruker skrev (På 30.7.2014 den 19.36):

Da jeg var 20 bodde jeg i kollektiv. Vi var på fest og jeg ble introdusert for tequila. Trodde ikke jeg var full før jeg plutselig var stupfull og ble sendt hjem. Sendte følgende melding til de jeg bodde med og alle felles venner i tilfelle de jeg bodde med ikke fikk med seg at jeg sendte dem melding "Har glemt nøkkel og mobil. Kan dere komme og låse meg inn?". Våknet da jeg måtte tisse, sjanglet til do og oppdaget at jeg var inni leiligheten. Sendte ny melding til alle sammen "Krisen over. Jeg hadde låst meg inn, men sluknet i gangen. Ikke så lett å se forskjell på innsiden og utsiden. Fant foresten mobilen." Jeg har blitt så ertet for dette!

 

Anonymous poster hash: 2a80c...790

Haha Denne var sykt morsom! Kom med fler sånne historier, folkens! 

Anonymkode: e0683...2aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.3.2014 den 1.02):

Det flaueste jeg har gjort var meldingene jeg sendte til en fyr jeg hadde rota litt med (men vi hadde ikke hatt sex enda), jeg var latterlig betatt av han, syntes han var grisedeilig og var hypp på å få han til sengs så fort som mulig for jeg var rett og slett sykt kåt på han. Normalt er jeg ganske prippen og er ikke den som hopper til sengs med noen så fort eller byr meg frem sånn... men han gjorde meg helt spinnvill og jeg sendte han meldinger som "hei. kontakt meg snart hvis du er hypp på å få deg noe;);););););)" og "er du ute? jeg har lyst på deg. NÅ. "

 

Grusomt flaut:/ og spesielt siden den ene gangen jeg endelig fikk han til sengs så fikk han den ikke opp og jeg ble liggende å grine (jeg var pissfull.. og grein fordi jeg var kåt og ikke fikk meg noe, mens han trodde jeg grein fordi han ikke fikk den opp).

 

Hørte aldri noe mer fra han etter det.

 

 

 

Anonymous poster hash: e4fab...665

Fy pokker den tar kaken :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Hmm. Havna u Stavanger dagen derpå, bakfull og jævlig. Skulle vel egentlig bare blitt hjemme i senga, men helg som det var reparerte jeg og tok fly på kvelden. Og møtte fyren jeg møtte et halv år tidligere 🤣. Forlovet nå og gifter oss om en uke. Var amøbe etter min aller første flytur. Tenkte det var smart. Men neida. Spøy som en gris dagen etter. Og ble der over 14 dager.... tydeligvis bra, men kleint 

Anonymkode: 16ff8...2cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/2/2014 at 8:41 PM, spegel said:

Hei!

 

Jeg trenger noe å le av etter å ha gjort et pinlig sms stunt i fylla!

Natt til i dag skreiv jeg en utrolig klein og teit melding til han jeg virkelig liker. Vi dater ikke, jeg kjenner han bare litt, og vet vi har en god tone og mye til felles. Ut av dette greide jeg å dra den konklusjonen at han sikkert også liker meg 😕 viste seg at jeg tok feil...

 

Skrev følgende: Guud jeg skulle ønske du var her nå, savner deg veldig og er jo såå lenge siden jeg har sett deg, det er jo så trist uten deg :( :( kyss!!

 

Han har ikke svart... Tror sikkert at jeg er riv ruskende gal! Så jeg skrev en melding til hvor jeg beklaget alt.

 

Har ikke svart på den heller.

 

Damn.

 

 

Noen andre som har bæsja på leggen?

Leste bare overskriften har, men mest pinlige historie var da jeg var 17 og hadde sex med en barndomsvenn på en fest og foreldrene hans kom hjem og moren hans kom inn på rommet og så oss i action. Vi greide ikke å stoppe en gang, vi bare fortsatte lol....

Anonymkode: 7e194...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...