Gå til innhold

Pinlige fyllemeldinger.. Del deres historier! :)


spegel

Anbefalte innlegg

Hadde fyllecrush på en fyr jeg klinte med på en fest for noen år siden. Hver eneste gang jeg fikk noen prosent i blodet, dukket han opp i tankene mine.

Husker jeg var helt dritings, da det plutselig virket som en god ide å kontakte han...

Samtalen gikk nogenlunde slik:

Meg: "Hero knekken! Du skull vært her nå, da kunen vi kost oss, hehe<3" (Mente jo selvsagt å skrive "Hei kjekken"...

Han: "har du drukket, lillevenn?"

Meg: "ja, men deftr bertyr ikkje atr jeg ikke mner at vi skal kose oss<3<3 savnrer sdeg, du er så god til åk kline!"

Han: "Søt du er, men vi snakkes heller når du er edru ;*"

Vel, fikk nå i det minste svar, men jeg skammet meg ihjel over "hero knekken" i årevis...



Anonymous poster hash: ab150...086
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg skrev "vi skal knulle en dag". og han svarte "ja det skal vi". jeg har sykt lyst til å grave med i bakken. Hvordan er det mulig å bli så dum! Han viste at jeg var ute å drakk, men allikevel sykt flaut!

Tørr ikke å beklage en gang, dagen etter skrev han "så hvordan er formen?".
Etter det så ville jeg ikke si noe mer om den dagen :fnise:

Jeg eier null filter i fylla, og da oppstår det en del kleine situasjoner.



Anonymous poster hash: edb97...6b8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sykt plagsom i fylla, jeg vet det selv, så derfor drikker jeg ikke så ofte :fnise:
Har begynt å slette meldingene etter på også, jævlig smart når man sitter der dagen etter med fylleangst og har null peiling på HVA jeg skrev.

En gang skrev jeg "du hater meg du, det vet jeg! du liker meg ikke!". bare for å finne ut om han faktisk liker meg (idiot!), så klart sier han ikke "jeg liker ikke deg, sorry" til ei som står å hylgriner i telefonen, legger på og sender den meldingen rett etterpå. :skratte:

Ja, det var samme fyren jeg sendte "vi skal knulle en dag" til. Fader altså, skjemmes! Tørr ikke å møte han i edrutilstand etter oppførselen min. Snakk om å ødelegge for seg selv.



Anonymous poster hash: edb97...6b8
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar

Jeg har fått fylletelefon av en kar som jeg ikke trodde var det minste interessert. Han GREIN i telefonen og mente jeg var en skikkelig fittekjerring som ikke ville bli sammen med han..wtf ?? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar

En annen gang var det en venninne som ringte meg mens hun var på fylla i et annet land og samtidig satt på DASS! Hun fikk et sykt sterkt behov for å fortelle meg hvor glad hun var i meg samtidig som hun tissa :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og venninna mi fant ut at vi skulle reise ut i Bergen. Vi leide studiohybel fra en fyr som virket utrolig hyggelig. Jeg måtte ringe han utpå dagen for å få koden til leiligheten, så derfor lagret jeg nummeret hans på telefonen min.

Klokka nærmet seg 12. Jeg ble fullere og fullere.


Venninna mi hadde fått for seg at jeg skulle ringe en kompis for å høre om han skulle ut. Av en eller annen grunn så trodde jeg at kompisen sitt nummer var han jeg ringte før i dag. (Han som leide ut leiligheten).
Uheldigvis tar han telefonen, og jeg begynner:

Jeg: Halo du må komme deg ut på fest!
Han: Høh? Hvem er det?
Jeg: *Navnet mitt* Kom da! Vi er på ******
Han: Nei dessverre, jeg kan ikke nå. Hade

Dagen etter våkner jeg med en utrolig fylleangst. Husker bare at jeg ringte en fyr som jeg enda trodde var kompisen min. Når jeg ser nummeret jeg ringte så får jeg sjokk. Jeg har faktisk ringt han 7 ganger! :grine:


Tror ikke jeg får leie studiohybel fra han mer nei..... Uff. :(



Anonymous poster hash: d5fc8...51e
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel.. er noen år siden, men jeg SA masse jeg ikke skulle sagt til han jeg likte den tiden, for å få sympati. diktet opp historier og slik xD

Var flau da jeg våknet et par timer etter at alle hadde dratt hjem til sitt, begynt så vidt å bli edru, og skrev "ikke tro på det jeg sa. Løyn ALT!" den fikk jeg jo aldri svar på.

Har også fått kleine meldinger, fra en kompis (som har innrømmet føleser for meg..2 ganger. Og jeg har avvist, 2 ganger :P ). Han spurte om jeg snart ville bli med ham på fest igjen. Jeg skrev at det ville jeg.
Han svarte, "ja, vil vil knulle deg"



Anonymous poster hash: 698f5...128
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjortistiden.. Skrev melding til en kompis. Hadde jo bare trykt tilfeldig på tastaturet på mobilen.
Sånn type: 294jgtmg949
Han: "?"
Jeg: 2345034095 040 044 lfkroek
Han: Skriv norsk!



Anonymous poster hash: 698f5...128
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min hadde en lei en, haha, dør fremdeles av å tenke på det.

Han var ute med to kompiser, og skulle da ringe en tredje ("Geir") for å dra han med. De to hadde en teit intern greie med å kalle alkohol for narkotika, og tlfsamtalen gikk slik:

- GEIR?!?

- Ja?

- Geir?!

- Ja!

- Skal du bli med å skaffe noe NARKOTIKA, Geir??

- Nei faen, sånn skal jeg ikke ha noe av i min leilighet!

- Men GEIR??

- NEI!

Og så gikk det opp for kjæresten min at han hadde ringt huseieren sin med samme navn.

Anonymous poster hash: 11c9f...494

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skrev "vi skal knulle en dag". og han svarte "ja det skal vi". jeg har sykt lyst til å grave med i bakken. Hvordan er det mulig å bli så dum! Han viste at jeg var ute å drakk, men allikevel sykt flaut!

Tørr ikke å beklage en gang, dagen etter skrev han "så hvordan er formen?".

Etter det så ville jeg ikke si noe mer om den dagen :fnise:

Jeg eier null filter i fylla, og da oppstår det en del kleine situasjoner.

Anonymous poster hash: edb97...6b8

Ble det noe av det, da?

Anonymous poster hash: ace87...3f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så glad jeg blir av å lese denne tråden. Den beste ever. Ikke minst fordi jeg trodde jeg var den eneste i verden med denne "greia" her. Jeg blir så tøff i trynet når det kommer litt alkohol inn, ting som jeg ellers ikke tør å si kommer ut gitt??? Og fy flate det har resultet i mye fylleangst og noen sosiale selvmord. Så mye at det er i det hele tatt et under at man ikke slutter å drikke?

Også så kreativ det er mulig å bli? Folk som er glemt dukker opp, telefonnummer som er slettet kan jeg plutselig utenatt osv.

Helt sikker på hele verden er på samme nivå i hodene sine, ikke minst er alle oppe kl 2 om natten hvis jeg er det?

En alkosperre på data og telefon hadde gjort seg ja :)



Anonymous poster hash: 06e66...fce
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så glad jeg blir av å lese denne tråden. Den beste ever. Ikke minst fordi jeg trodde jeg var den eneste i verden med denne "greia" her. Jeg blir så tøff i trynet når det kommer litt alkohol inn, ting som jeg ellers ikke tør å si kommer ut gitt??? Og fy flate det har resultet i mye fylleangst og noen sosiale selvmord. Så mye at det er i det hele tatt et under at man ikke slutter å drikke?

Også så kreativ det er mulig å bli? Folk som er glemt dukker opp, telefonnummer som er slettet kan jeg plutselig utenatt osv.

Helt sikker på hele verden er på samme nivå i hodene sine, ikke minst er alle oppe kl 2 om natten hvis jeg er det?

En alkosperre på data og telefon hadde gjort seg ja :)

Anonymous poster hash: 06e66...fce

Haha.. Kan du ikke fortelle noen da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått i fella selv, og det er utrolig pinlig.. og spesielt med en crush man er litt usikker på.

Til dere som sendte fyllemeldinger til crushen deres, ble det noe mer mellom dere, eller…? :P



Anonymous poster hash: e6eba...e16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lino

Å, som jeg elsker denne tråden!!! Skal trekke denne frem hver eneste gang jeg har fylleangst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at jeg nå vet at jeg ikke er alene om det!

Var en fyr jeg hadde vært keen på i noen år, men fikk aldri sagt noe om det til han..etter flere år med usikkerhet ba jeg han ut og ble avvist. Kvelden etter rundt 03 bestemte jeg meg for at det var lurt å sende han en melding "dju skule aldri ha avvist meg!!! Jg ville ært det bedtse knullet noensinne!"

Fikk aldri noe svar på den og det er fortsatt like kleint hver gang jeg treffer på han.

Anonymous poster hash: c7036...26c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lyger i fylla. Jeg vet ikke helt hvorfor, men antageligvis fordi jeg vil ha litt oppmerksomhet :fnise:

Skriver til venner at alle på byn har forlatt meg, at jeg har falt å slått meg, at ingen liker meg, at folk har "stjålet" drikken min, at jeg ikke har penger til å gå på byn osv. Rett og slett klage-meldinger!

Men virkeligheten er jo ikke slik. Jeg har det egentlig kjempegøy med de jeg er med!

Og jeg sender ikke en mld, jeg sender gjerne 5-10 til samme person. Skjønner godt at jeg får irriterte meldinger dagen etter av venninner som skulle opp kl 06 for å gå på jobb...

hahaha jeg gjør akkurat det samme! sitter og skåler og koser meg på en plass, men via sms så har jeg blitt ranet og politiet overser meg osv. Fyllemeg er en dust.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hahaha jeg gjør akkurat det samme! sitter og skåler og koser meg på en plass, men via sms så har jeg blitt ranet og politiet overser meg osv. Fyllemeg er en dust.

Har klart å slutte med det nå :P skjønner ikke hva som gikk av meg før....

Har begynt å logge av snap tidlig å kvelden og legge mobilen i jakkelommen i gangen eller i vesken. Har kanskje noe med at jeg drikker litt mindre nå da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir utrolig klein av å tenke på alt jeg lirer av meg i fylla..

En gang lagde jeg en labyrint av ord på meldinger, typ:

K

Ko

Kom

Kom å

KOM Å TA MÆ!!!!!

Til læreren min.. Noen dager før EKSAMEN. Vil ikke snakke om det engang. :grine:

En gang presterte jeg å putte en cheeseburger foran hvert bryst, synlig opp av BH'en. Dette måtte selvfølgelig dokumenteres til halve kontaktlista, med følgende tekst: "Nånn som e keen på litt mat og morro? ;)" Denne gikk så klart til foreldre, svigers og hele klassen hadde fått det med seg dagen etterpå. Folk mobber meg enda, flere år etterpå, og spør om jeg tilbyr noen burgere i dag også :icon_lol:

Skal kanskje nevne mine verste senere, orker ikke lete i fyllarkivet nå haha. :rodme:
Endret av karroo
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei må bare dele en til:

En dag på mine verste fyllekuler, presterte jeg å sette meg i en dam noen hundre meter fra huset. Jeg sendte melding til mamma og min søster "Anda, komma me badeanda mi noo!! Å shampo + zalo!! Hjælp mæ"

Vet ikke hva jeg skulle, men tydeligvis hadde jeg vel planer om å ha en skikkelig kattevask der :fnise: Skal sies at jeg kom hjem dryppende våt med et helt kratt på hodet... :takke:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh guuuud!Jeg døøøøør! :skratte: :skratte: :skratte:

Sånt får folk til å bli sittende oppe altfor sent.

Ellers så har jeg ikke så stor tendens til å gjøre sånt.Eller husker, lenge siden jeg var noe særlig full. Og når jeg gjør ender de alltid opp hos venniner dvs. de jeg skulle sende de til. Har kjeftet ut ei vennine jeg ble sur på gjennom telefonsvar flere ganger på flere språk, vært ute med ei vennine og måtte sende melding til ei annen fordi han jeg var betatt av var ute på sammen sted, og måtte proklamere at jeg endelig var blitt forelsket sånn på morrasida etc. Småting.

Endret av Cordelia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...