Gå til innhold

Pinlige fyllemeldinger.. Del deres historier! :)


spegel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klarte å skrive store deler av 'don't cha wish your girl friend was hot like me?' Til en type som da faktisk hadde dame.

Og det viste seg at det gjorde han ikke...

Anonymous poster hash: 9e9b9...b3b

:ler: hahaha fantastisk!

Anonymous poster hash: b95f3...b8a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvorfor følte du for å skrive et innlegg i denne tråden? Den heter "Pinlige fyllemeldinger..Del deres historier! :) " Ikke "Tråden for oss som aldri har gjort noe dumt i fylla" eller "Tråden for oss som aldri har vært beruset".

;)

Anonymous poster hash: e4fab...665

åh ok.

mest fordi jeg ikke synes det er så "pinlig" som dere skal ha det til. er bare hemningene som er borte, og man skammer seg over seg selv. lissom, hva er pinlig med det?

Endret av TooHawt
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Haha, ler så jeg griner av denne tråden!

Kan legge til at jeg ikke har vært noe bedre selv, men heldigvis var det før dagens lagrings- og delingsmuligheter kom, og jeg håper alt er glemt :P

Endret av Badabing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ta meg hardt, ta meg lenge, kast meg i veggen og kjør meg hematt"

Jada, lenge leve alkoholen :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ler så jeg gråter!

har sendt mange mange meldinger til min (tidligere) trener i fylla. Starta vel egentlig å trene for han da jeg var helt usannsynlig deilig. Husker ikke alle disse meldingene jeg har sendt, men enden på visa var at han kom å hentet meg dagen derpå og vi hadde sex..... og at jeg aldri trente mer for han igjen.



Anonymous poster hash: 4c7c9...a24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah dette var underholdene! :skratte:

Jeg hadde en for en stund siden, da jeg skulle skrive til en tideligere flørt. Jeg var rimelig drita full for å si det mildt.

Jeg skrev " Kan du ikek komr oveer hti daa? Så kan du få gjøre hva du vldi meds meefg, vet duhar saavnet det". Denne havnet ikke til den gamle flørten min, men til min private trener som vel å merke er dame. :flau: Regner med hun skjønte at jeg hadde sendt feil, men flaut var det uansett.

Endret av Kaizerr
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jobben var på fyllatur var jeg full og kåt (dårlig kombo når man er på jobbtur) og presterte å sende romnummeret, og kun det, til en av sjefene. Syns sikkert selv det var ekstremt forførende og erotisk - det syntes nok ikke han.

Var en fantastisk mandag etterpå - har vel sjeldent ligget så lavt i terrenget.... :rodme:



Anonymous poster hash: e16e4...1a4
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen fine fyllameldinger igår, men fulle meg er tydeligvis veldig smart og sletter alle meldingene.. :P så jeg har vage minner om at jeg har sendt noe, men ikke helt sikker på hva

Anonymous poster hash: 47566...104

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 måneder senere...
Gjest Leo Nardo

Jeg hadde en del slike episoder i mine yngre år, men i voksen alder har det vel mer eller mindre aldri hendt. Bruker som regel å tenke at om det er en så god ide nå, så er den minst like god i morgen. Dermed venter jeg og ender som regel opp med å ikke gjøre noe 9/10 ganger. Selvinnsikten og disiplinen har forbedret seg en del.

Kan dele to historier fra min ungdoms vår:

#1 - Pinligste melding i fylla

Sendte deler av teksten til November Rain til en venninne jeg var forelsket i når jeg var 16 eller 17 år. Jeg var kanskje ikke forelsket, men jeg hadde i hvert fall veldig lyst å plassere penisen min inn i vaginaen hennes og dette var det beste jeg hadde å komme med den gang. FLAUT. Vet ikke om jeg fikk svar en gang.

#2 - Største tabbe i fylla

Hadde endelig spurt ut en jente i en alder av 18 år og vi hadde truffet hverandre flere ganger. Bilturer. Filmkvelder. Slike ting. En nydelig ung pike som var 2 år yngre enn meg. Jeg var selvsagt stormforelsket. Hun på sin side mente at forholdet vårt var av en mer platonisk art. Sludder...

Hjem fra fylla med en kamerat skulle jeg tøffe meg litt og skrev følgende på skjermen til henne: "Enten er vi mer enn venner eller så kan du brenne i helvete!"

Viste det til kameraten min og trykte på send. Planen var selvsagt å lure han og trykke på avbryt, noe jeg var helt sikker på var mulig, men jeg kjente et sug i magen når det sto melding sendt på min gamle Nokia.

Ble ikke flere filmkvelder for å si det sånn.

:)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en fyllemelding på feisbukk for et par måneder siden.

Jeg reiser med forskjellige kolleger titt og ofte, lenge mellom hver gang jeg møter de samme.

Jeg hadde vært på en noen-ukers tur med en fersk kollega, og som alle de ferske kollegene ivret også denne etter å legge meg til på feisbukk.

Vi snakker her om en fyr i 30-åra, en oppegående og hyggelig fyr.

En måneds tid etter vi jobbet sammen kom det plutselig en melding over feisbukken fra han fyren som var sendt i 3-tida på natta; hallo! Skikkelig koselig å jobbe med deg, håper vi ses igjen snart ;) Ååå, denne sangen minner meg så om deg *link til noe puddelrock* osv.

Det er lov å bruke hodet selv om man et bedugget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er heldigvis klar over det, så jeg prøver å skjerpe meg! Neste gang tror jeg at jeg legger mobilen i jakkelommen og ikke tar med inn i stuen når jeg er på fest.

Eller lar være å drikke så mye...

Anonymous poster hash: abe86...599

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller lar være å drikke så mye...

Anonymous poster hash: abe86...599

Nå er det noen mnd siden jeg skrev det. Og jeg har klart å skjerpe meg nå! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så forelska i en som het Christian og ville så gjerne skravle litt med han. Så jeg kom på den geniale ideen om at jeg skulle late som at jeg sendte en melding feil. Så jeg latet som jeg skrev til en venninne som heter Christine. Fort gjort å bomme? Bare sånn vissvass om at jeg var ute og lurte på om ikke hun også ville bli med ut. Svar tilbake "du sendte meldingen feil" og det var det :P



Anonymous poster hash: 4a158...237
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...