Gå til innhold

Pinlige fyllemeldinger.. Del deres historier! :)


spegel

Anbefalte innlegg

Gjest Elisabeta

Ha ha ha!!! Er som å lese om meg. Husker en gang jeg var forbanna på en eks, og han ignorerte meg. Jeg var driiiiiiiitings og tok taxi opp til leiligheten hans, rimelig hissig. Følte meg som en amazon-kvinne og låta Independent fra Charlies Angels dundra på full guffe i hodet mitt da jeg x antall ganger ringte på, uten å få svar. Endelig kom kompisen han, åpnet døra på gløtt å sa xxxx ikke var hjemme. Det trodde ihvertfall ikke jeg på, og sparket inn døra i ekte Charlies Angels stil. Befant meg så på soverommet til eks, han var ikke hjemme.

Vi er ikke kjærester i dag.

Liten avsporing fra fyllemeldinger, men men.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel - jeg hadde sovnet. Naken. I sengen hans. Fyren låser ikke ytterdøren, hvafaen??!

Er du egentilig den rette til å si hvafaen?:-)

Anonymous poster hash: d3d4e...61c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaa... ikke akkurat fyllemelding, men delvis. Avtalte å møte en fyr jeg var dritforelsket i på et utested. Vi hadde aldri hooket opp, eller datet - jeg var bare ung og veldig.... avstandsforelsket. Det ble litt forvirring på sms, men han skrev at han var hjemme denne kvelden, og jeg var da ute (og DRITINGS). Mistet på et tidspunkt evnen til å lese sms, og trodde han ikke kom likevel. Etter måneder med stalking, så visste jeg hvor han bodde. Så da tok jeg like gjerne taxi hjem til han. Da fikk jeg sånn - "Nå er jeg på utestedet, hvor er du?"

Vel - jeg hadde sovnet. Naken. I sengen hans. Fyren låser ikke ytterdøren, hvafaen??!

Jepps. Han ble overrasket når han kom hjem. Ååå... jeg dør fortsatt litt inni meg når jeg tenker på det. Han var fullstendig edru, og jeg hadde såklart tidenes fyllesex med fyren. På et tidspunkt prøvde jeg seriøst å få liv i penisen hans rett etter at han hadde fått utløsning... fordi jeg var så full at jeg i neste øyeblikk GLEMTE at han hadde komt - for deretter å vagt erindre at det hadde skjedd. Blackout og flashback i skjønn forening.

Nesten morgen styrtet jeg bokstavlig talt ut døren. Aldri hatt mer fylleangst i hele mitt liv, og det hjalp ikke akkurat at han senere på dagen sendte en melding sånn - "Hvordan er formen? Hahahahaha!"

Dette var da første gangen jeg hadde sex med han som er kjæresten min i dag. Romance is dead.

Aaa... ikke akkurat fyllemelding, men delvis. Avtalte å møte en fyr jeg var dritforelsket i på et utested. Vi hadde aldri hooket opp, eller datet - jeg var bare ung og veldig.... avstandsforelsket. Det ble litt forvirring på sms, men han skrev at han var hjemme denne kvelden, og jeg var da ute (og DRITINGS). Mistet på et tidspunkt evnen til å lese sms, og trodde han ikke kom likevel. Etter måneder med stalking, så visste jeg hvor han bodde. Så da tok jeg like gjerne taxi hjem til han. Da fikk jeg sånn - "Nå er jeg på utestedet, hvor er du?"

Vel - jeg hadde sovnet. Naken. I sengen hans. Fyren låser ikke ytterdøren, hvafaen??!

Jepps. Han ble overrasket når han kom hjem. Ååå... jeg dør fortsatt litt inni meg når jeg tenker på det. Han var fullstendig edru, og jeg hadde såklart tidenes fyllesex med fyren. På et tidspunkt prøvde jeg seriøst å få liv i penisen hans rett etter at han hadde fått utløsning... fordi jeg var så full at jeg i neste øyeblikk GLEMTE at han hadde komt - for deretter å vagt erindre at det hadde skjedd. Blackout og flashback i skjønn forening.

Nesten morgen styrtet jeg bokstavlig talt ut døren. Aldri hatt mer fylleangst i hele mitt liv, og det hjalp ikke akkurat at han senere på dagen sendte en melding sånn - "Hvordan er formen? Hahahahaha!"

Dette var da første gangen jeg hadde sex med han som er kjæresten min i dag. Romance is dead.

Skulle ønske flere damer kunne ta slikt inititativ.

Altfor sjelden jeg kommer hjem til nakne damer som har brutt seg inn og lagt seg i sengen min :sur:

Anonymous poster hash: 3f88d...21c

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sente "jeg vil alltid elske deg" feil... Skulle til typen, var full og bomma så den endte opp til veilederen min på skolen. Mann 60+. Hahaha :D Fin mandag ble det.....

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sms, men facebook...

Det var i russetiden, og jeg hadde vært ute. Hadde drukket usaklig mye, og var så helvetessørpejævlig dritings av jeg nesten ikke klarte å stå på beina. Plutselig møttes jeg på en fyr i klassen min, som oppdaget min teite tilstand. Han tilbydde seg å hjelpe meg på bussen hjem, slik at jeg skulle komme trygt hjem. "du kommer deg av bussen nå, romperusk?" -"jadaaa!!" (blitt fortalt i etterkant, slik vi har det på det rene).

Jeg kommer meg av bussen og hjem, legger meg i senga og slapper av. Det var en lang busstur, og den styggeste rusen har lagt seg. Og hva gjør jeg? Jo, jeg setter meg ned og skriver (jeg kødder ikke) en melding like langt som et a4 ark til fyren, hvor jeg forteller hvor fantastisk fin og flott han er som hjelper drita damer til bussen, av jeg er SÅ takknemlig og glad for at vi havnet i samme klasse, av jenta som ender opp

... Jeg har aldri vært SÅ jævlig flau dagen derpå. Han lo heldigvis bare av det :)

Drukket usaklig mye???...saklig!

Anonymous poster hash: 97c16...282

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sms, men facebook...

Det var i russetiden, og jeg hadde vært ute. Hadde drukket usaklig mye, og var så helvetessørpejævlig dritings av jeg nesten ikke klarte å stå på beina. Plutselig møttes jeg på en fyr i klassen min, som oppdaget min teite tilstand. Han tilbydde seg å hjelpe meg på bussen hjem, slik at jeg skulle komme trygt hjem. "du kommer deg av bussen nå, romperusk?" -"jadaaa!!" (blitt fortalt i etterkant, slik vi har det på det rene).

Jeg kommer meg av bussen og hjem, legger meg i senga og slapper av. Det var en lang busstur, og den styggeste rusen har lagt seg. Og hva gjør jeg? Jo, jeg setter meg ned og skriver (jeg kødder ikke) en melding like langt som et a4 ark til fyren, hvor jeg forteller hvor fantastisk fin og flott han er som hjelper drita damer til bussen, av jeg er SÅ takknemlig og glad for at vi havnet i samme klasse, av jenta som ender opp

... Jeg har aldri vært SÅ jævlig flau dagen derpå. Han lo heldigvis bare av det :)

Drukket usaklig mye???...saklig!

Anonymous poster hash: 97c16...282

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg fylleringte og sendte/sender kleine meldinger ofte.. "heldigvis" er fyllemeg så omtenksom for dagenderpåmeg at jeg sletter alle bevis. All sms og samtalelogger forsvinner! Det verste er egentlig sovepille-rusen, bestiller alltid masse drit på nett da (ser det er en gjenganger??), får dødsangst av alle ordrebekreftelsene på mail etter en god natts pillesøvn :o Stygge klær, nye telefoner, leker til katta.. Blir jo blakk av de pillene!

Kanskje på tide å slutte med dop?

Anonymous poster hash: 97c16...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg har også sendt et par sovepillemeldinger.

For det meste bare episoder der jeg har ligget i senga med mobilen og trodd at jeg var helt ved mine fulle fem og bare skal kommentere én ting til på facebook før jeg sovner. Ikke fryktelig pinlige saker, bare rare formuleringer og alt for lange setninger med rar tegnsetting.

En gang fikk jeg ikke sove etter å ha tatt en pille, og smart som jeg var tok jeg et par piller til, før jeg åpnet snapchat fordi jeg kjedet meg.

Skulle bare ta et lite selvportrett, men det ble altfor mørkt.

Så fant jeg ut at jeg skulle tegne et fjes oppå bildet, men det ble kjemperart og stygt.

Så jeg tegnet en grimase + noen tårer og skrev "hjelp meg" og sendte den til alle på listen min (på dette punktet aner jeg ikke hvor logikken min hadde tatt veien), og gikk ut i fra at alle syntes det var like komisk som jeg.

Dagen etter finner jeg igjen bildet - det så ut som noe jeg hadde rablet ned i full psykose.

En av kompisene mine sendte meg en bekymret melding på facebook dagen etter og spurte om jeg hadde det helt bra... :flau:

Anonymous poster hash: 958a5...84f

Sovepillemeldinger ....

Sist gang jeg tok det begynte jeg å onanere foran skype med en flørt jeg hadde på den tiden. Han nekter å tro at man blir dopa ned av sovepiller den dag i dag. Er virkelig flaut å tenke på det.. :sjenert:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Har faktisk ikke så mye kleine meldinger på fylla, for jeg har virkelig lært av andre sine feil :fnise:

Men jeg har èn.. Det var for noen år siden.. Da hadde det gått sånn 2-3 år etter at jeg hadde gjort det slutt med xn min.. Så bedugget som jeg var (før jeg lærte å slette xer fra facebook) så tenkte jeg at det var en god idè å snakke med denne løkosten, selv om vi ikke hadde snakket siden det ble slutt.. .

La oss bare si at jeg på det tidspunktet ikke helt forsto hvorfor jeg hadde dumpet han og at ja, kanskje så burde vi prøve på nytt (wtf brain!?).. :sjenert::fnise:

Takk gud for at han bor i en annen by.. :plystre::laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var når jeg var i Bergen i fjor. Hadde planlagt at jeg og ei venninne skulle møte en kompis nede i byen på morgenen. Men så hadde vi vært på ei sikkerlig fyllekule, og skulle vel kanskje prøve å forklare han at vi ble litt sene.

Husker jeg konsentrerte meg SÅ mye for at jeg skulle skrive riktig, og var kjempe fornøyd med megselv.

"Hei *******, vi blir luggtt simen trot. Så kanskje bli blomar liggt sene.. sender dddd sse for? "

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde akkurat fått kontakt med en gudmor jeg ikke hadde sett på mange år. 2.30 og avsindig full, hvem tror du jeg greide å feilsende en eviglang fyllemelding til? En lang utredning om ting som irriterte meg, politikk, sex. Også, litt senere, når jeg var enda fullere, oppdaget jeg på en eller annen måte tabben, og bestemte meg for at den beste måten å fikse dette på var å sende en melding til. For å forklare. Full som en alke presterer jeg da å sende en melding der jeg for det første forsikret om at jeg ikke var full (kj ik flrf), og at det var jo bare hyggelig at hun hadde fått den feilsendte meldingen uansett. (brefv hygglif unsfervd cdf)

Hun svarte ikke, og jeg fant det hele så pinlig at vi ikke har noe kontakt den dag i dag.



Anonymous poster hash: 8e00d...2ce
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Protip: Når man må lukke det ene øyet for å se hva man skriver er det på høy tid å legge fra seg telefonen!!! Med mindre man er "hundre" på at mottaker også er totalt sveisings

Gikk gjennom meldingsloggen på en gammel telefon for noen år tilbake, og ja.......

NOT PROUD!!!! :flau: :flauere: :flauest: !!!

Endret av Beeblebrox
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Protip: Når man må lukke det ene øyet for å se hva man skriver er det på høy tid å legge fra seg telefonen!!! Med mindre man er "hundre" på at mottaker også er totalt sveisings

Gikk gjennom meldingsloggen på en gammel telefon for noen år tilbake, og ja.......

NOT PROUD!!!! :flau: :flauere: :flauest: !!!

Problemet er jo bare at er man såpass full og har en telefon mellom hendene er man mer eller mindre fucked. Der og da er den fornuftige av delen effektivt kneblet, og idiotdelen, som plutselig får mange kjempeideer, får fritt spillerom.

Anonymous poster hash: 8e00d...2ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var skikkelig sint på en jeg "holder på med" og ba han om å brenne langt faen helvete kuk helvete og aldri komme tilbake.

Så fikk jeg flere meldinger på rappen fra han :s



Anonymous poster hash: e6eba...e16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Protip: Når man må lukke det ene øyet for å se hva man skriver er det på høy tid å legge fra seg telefonen!!! Med mindre man er "hundre" på at mottaker også er totalt sveisings

Gikk gjennom meldingsloggen på en gammel telefon for noen år tilbake, og ja.......

NOT PROUD!!!! :flau: :flauere: :flauest: !!!

FORTELL!!! :popcorn:

Anonymous poster hash: afef3...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tiaen

Jeg har en tendens til å få veldig dårlig tålmodighet når jeg har drukket. På byn er folk vant til å få meldinger som "Hvor faen er du!!!???, Hvorfor i helvete svarer du ikke?!?!?!, Er på byn, kom NÅ!!!!!, Kommer du snart eller?!?? Vi venter……" osv. Ganske kleint dagen derpå… :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg er full nok til å sende teite meldinger er jeg også så full at ingen skjønner hva jeg skriver. Blir mer jesk ali såpp frrktelog freska ir degg, som jeg faktisk skrev til en fyr. Etter mye tyding tror jeg det skulle stå: jeg er så fryktelig forelska i deg. Men det er en av de mer tydelige meldingene, og det sier kanskje litt, hehe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte ikke melding, men jeg ringte en fyr, en kammearat av en kammerat som venninna mi hadde snakka med, som vi kanskje skulle møte en gang. hadde aldri møtt han før, og aldri snakka med han før:P

presterte og si at han hadde så jævla fin stemme at vi kunne være sammen resten av livet og at han var drømme gutten min.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...