MissStiles Skrevet 12. september 2014 #301 Del Skrevet 12. september 2014 Hvordan har uka vært? Godt med helg nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 12. september 2014 #302 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Slitsom uke. Skjedde noe på jobb forrige uke som har vært vanskelig, vil ikke si hva det er men det var ganske skummelt. Blir sykmeldt av bedriftslegen noen dager neste uke for jeg klarer ikke jobbe Har hatt fri 2 dager pga langkjøring, gikk ikke sånn kjempebra men nå er det bare oppkjøring igjen. Er så lei de forbanna kjøretimene. Har 3 igjen før oppkjøringen. Taco og Idol i kveld. Max chill Endret 12. september 2014 av Anastasia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 13. september 2014 #303 Del Skrevet 13. september 2014 Huff, håper alt går bra med deg! Skal noe gøy i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 13. september 2014 #304 Del Skrevet 13. september 2014 Huff, håper alt går bra med deg! Skal noe gøy i helgen? Det går greit men orker ikke snakke med noen. Har skrudd av tlf. Sov veldig godt i natt heldigvis Nå har jeg tenkt meg på trening, og låne noen bøker kanskje. Deilig å ikke ha noen planer for en gangs skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. september 2014 #305 Del Skrevet 14. september 2014 Hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 14. september 2014 #306 Del Skrevet 14. september 2014 Hatt en fin helg? Jepp. Avslappende. Har gått en tur tidligere i dag, var utrolig varmt. Nå skal jeg gå en tur til sammen med en kollega. Jobber bare 2 dager til uka, er sykmeldt resten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 15. september 2014 #307 Del Skrevet 15. september 2014 Våken! Sov over 2 timer på sofaen. Sliten tydeligvis Uff det skjedde noe SÅ flaut på jobb i dag. En jeg var på date med i fjor (fra Sukker, var virkelig en date fra helvete) kom innom jobben min. Hvem måtte betjene han? Jo, meg! Kjente han ikke igjen først. Det var han som var skikkelig skikkelig gæren, som skrøt av herpesen sin (!), sa at tissen hans så ut som en rakett, og at han var desperat etter barn. Virkelig nasty fyr, og grunnen til at jeg holder meg unna nettdating. Jeg reagerte typ sånn: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 16. september 2014 #308 Del Skrevet 16. september 2014 Nå har jeg vært hos legen og fått sykmelding fra og med i dag, siden jeg har fått post-traumatisk stress-syndrom. Har henvisning til psykolog også. Nå skal jeg bare slappe helt av de neste dagene og håpe jeg får sove ut. Sliter med at jeg våkner mye på natta og har mareritt. Kjøretime i dag og i morgen. Vil bare bli ferdig fort som f! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. september 2014 #309 Del Skrevet 17. september 2014 Du får ta vare på deg selv og slappe av denne uka! God bedring! Og lykke til på kjøretimene. Gruer du deg til oppkjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 17. september 2014 #310 Del Skrevet 17. september 2014 Du får ta vare på deg selv og slappe av denne uka! God bedring! Og lykke til på kjøretimene. Gruer du deg til oppkjøring? Gruer meg ikke, men er DRITTLEI! Siste kjøretimen i dag. Driver og leser litt bilteori. Dagen har gått fort. Sov ganske godt i natt heldigvis, så har troen på at formen blir bedre om noen dager. Tenkte prøve å trene i morgen, er deilig å trene når det ikke er så mange folk der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 18. september 2014 #311 Del Skrevet 18. september 2014 I dag har jeg trent, støvsuget og lest. Skal møte en venninne på cafe i morgen, i tillegg skal jeg på en fest på kvelden (skal ikke drikke, bare en tur innom). Drømmer meg bort for tiden, har lyst å planlegge ny tur, men usikker på hvor jeg vil dra neste gang. Costa Rica, San Francisco, Mexico eller et annet sted i Karibien? Hm blir uansett lenge til, siden jeg har så mange utgifter framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. september 2014 #312 Del Skrevet 19. september 2014 Drømmer også om å reise bort men det får dessverre vente litt.. Planer for helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 20. september 2014 #313 Del Skrevet 20. september 2014 Drømmer også om å reise bort men det får dessverre vente litt.. Planer for helgen? Dårlig form ass.. jeg skulle bare ta en kaffe med en venninne fra jobben i går. Endte opp med prosecco i sola, øl og enda mer øl. Skulle jo egentlig ikke drikke jeg. Men var gøy på jobbfesten og. Bortsett fra at han ene kollegaen min prøvde seg på meg! Wtf? Vi har kjent hverandre lenge og han er mye eldre enn meg, men i går tok han meg på låret og sa han har likt meg lenge. Da ble jeg sur og dro hjem haha. Skjer ikke stort i helgen. Må lese til oppkjøringen. I dag orker jeg ingenting, skikkelig kvalm og uggen. Gleder meg til å bli ferdig, OG til spa og hotellovernatting neste fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. september 2014 #314 Del Skrevet 20. september 2014 Hater når kolleger oppfører seg sånn... Hvilket spa hotell skal du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 20. september 2014 #315 Del Skrevet 20. september 2014 Hater når kolleger oppfører seg sånn... Hvilket spa hotell skal du på? Ja, det blir litt klein stemning nå for å si det sånn! Håper det bare var fyllesnakk, men syns ikke det er greit å klå kollegaer på låret. Er så misunnelig på en jeg jobber med, hun er nå gravid. Minner meg bare på at jeg aldri kommer til å få barn. Forever alone Gjør så vondt! Jeg skal bo på Grand hotell i Oslo neste fredag. Gleder meg allerede, de har en veldig god hotellfrokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. september 2014 #316 Del Skrevet 21. september 2014 Hatt en fin søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 21. september 2014 #317 Del Skrevet 21. september 2014 Nå orker jeg ikke lese mer. Har tatt teoritester på nettet typ 100 ganger nå. Det får gå som det går i morgen. Jeg er klar! Og pappa sa han betaler ny oppkjøring om jeg stryker Jeg er nesten mer nervøs for å dra på jobb i morgen.. uff tenk å bli SÅ full og teit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. september 2014 #318 Del Skrevet 22. september 2014 Lykke til på oppkjøringa i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 22. september 2014 #319 Del Skrevet 22. september 2014 JIPPI JEG HAR FÅTT LAPPEN Så happy i dag. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. september 2014 #320 Del Skrevet 22. september 2014 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå